Je mag tijdens backstage gewoon van je plek afquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef morgaine21 het volgende:
misschien een beetje OT maar klopt het dat je tijdens de opnamens niet van je plaats mag? Ook niet tijdens dat backstage gebeuren?
Moest ik dan hard wegrennen toen hij me zo vastpakte?:Pquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom ga dan op de foto met mensen die je eng vindt![]()
Jaa maar ik vond m eerst niet eng ;p ik ging erheen en ging naast m staan en toen greep die me zo vastquote:Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, ik dacht meer dat je mensen van tevoren vroeg om met jou op de foto te gaan, snap je, de foto's zien er tenslotte nogal geposeerd uit
Het staat er wel.. vind ikquote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef RnB-girliej het volgende:
dat haar van Maaike, vreselijk...nog steeds![]()
![]()
L-Jay vond vast Kirsten een beetje leukquote:Op zondag 12 februari 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
Wat deedMaaike
daar nou
?
En wat houdt I-Jay je eng vast.
Hij zei tegen ons; Hee schatjequote:Op maandag 13 februari 2006 07:35 schreef migebiggie het volgende:
[..]
L-Jay vond vast Kirsten een beetje leuk![]()
quote:
Jaaa.. en tegen anderen had hij ook iets gezegd van 'Hee lekkerding' .. echt freakyquote:Op maandag 13 februari 2006 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
laatst zat ik achter hem bij de liveshow...Toen zat hij me ook heel de tijd eng aan te kijken, van: hey met jou ben ik op de foto geweest.... echt eng die gast![]()
Het is toch best raar om iedereen SCHATJE / LEKKERDING te noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:11 schreef migebiggie het volgende:
Ik vind het niet echt freaky van l jay ..
ik vnd wel schattig dat ie zo lief is tegen iedereen met schatje zeggen enzo![]()
Ik woon ook in Rotterdam en omstrekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef leichje het volgende:
Mensen I-Jay komt uit Dordrecht en in Rotterdam en omstreken noem je al gauw iemand wijfie,schatje,lekker ding etc. dat gebeurt gewon heel erg snel daar moet je niets achter zoeken.
En wat de één leuk vind ,vind de ander weer niets![]()
![]()
Ik woon in Spijkenisse..... 20 minuutjes van rotterdam, nog geen eens.... en hier zegt niemand dat hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef leichje het volgende:
Mensen I-Jay komt uit Dordrecht en in Rotterdam en omstreken noem je al gauw iemand wijfie,schatje,lekker ding etc. dat gebeurt gewon heel erg snel daar moet je niets achter zoeken.
En wat de één leuk vind ,vind de ander weer niets![]()
![]()
Ben ik toch niet de enige die dat nooit hoortquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse..... 20 minuutjes van rotterdam, nog geen eens.... en hier zegt niemand dat hoorgelukkig niet
I-jay is gewoon
Ik woon dus ook in Spike-city en bij ons in de familie en vriendenkring is dat al jaren normaal niet dat ik het bij iedereen op prijs stel hoor.Maar ik vind het ook niet irritant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Spijkenisse..... 20 minuutjes van rotterdam, nog geen eens.... en hier zegt niemand dat hoorgelukkig niet
I-jay is gewoon
Ik woon in de Hoek, maar heb altijd in Vogelenzang gewoond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef leichje het volgende:
[..]
Ik woon dus ook in Spike-city en bij ons in de familie en vriendenkring is dat al jaren normaal niet dat ik het bij iedereen op prijs stel hoor.Maar ik vind het ook niet irritant.
Maar charmed is het dan niet iedere keer ontzettend vervelend om dat rotend naar Alsmeer te reizen.
Waar in Spijkenisse woon jij dan?
Zo zie maar de wereld is klein.![]()
![]()
![]()
dat is toch ook Evert?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
CDP ik heb je gespot op Pink is the new Blog![]()
[afbeelding]
quote:
Yup..en nu is ie gemillimeterdquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij had toch eerst langer haar
zondequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup..en nu is ie gemillimeterd![]()
Kirstenn is eigenlijk gewoon zo'n grote uitgeknipte kartonnen foto.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:50 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt wel alsof ze op elke foto jouw hoofd gephotoshopt hebben, de omgeving verandert wel, maar jij niet.
Ja nu weten we 't welquote:Op maandag 27 februari 2006 09:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Kirstenn is eigenlijk gewoon zo'n grote uitgeknipte kartonnen foto.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |