Ja toch? De laatste die post opent de nieuwe? Of is dat niet doorgedrongen in de Eindhoven reeks? Ik weet niet hoor,quote:
Kleine moeite, groot plezier.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
respect +1
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellendequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef Jerruh het volgende:
deze moet open blijven, hier sta ik tenminste in de OP.
Misbruik, misbruik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Waar ging het ook alweer over? Owja, over vrouwen die misbruik maken van de domheid van sommige jongens
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef FlowDesign het volgende:
Stelletje naäpers zijn hetquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Om de één of andere reden begin ik je steeds minder playah te vinden ... al komt dat denk ik meer doordat er andere mensen hier in dat opzicht juist erger worden
Maareh, je blijft het modepopje hoor
Hèh? Hoezo ellende?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Die Renault 5 wil je echt niet hoor, das alleen maar ellende
Sorry Barb
Alleen hebben we al 3 topics bij iedereen de zelfde omschrijvingen staan. Mag je ook wel iets aan doen ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Barb het volgende:
Jerruh ook weer blij, hier staat ie er wel bij.
Whehe, dat rijmt.
.
mjwa, naast mij wordt je wel een mindere playerquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stelletje naäpers zijn het
Als ik het doe durven ze ook ineens
Moet je 'm echt kwijt dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, de vorige keer heb je me ook met die scootah geholpen, dus mag je da nu ook wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |