Bronquote:Met behulp van genetische manipulatie zijn Taiwanese wetenschappers erin geslaagd om drie groene varkens te fokken.
De creatie van de transgene alleseters, die niet alleen groen maar ook fluorescerend zijn, vond plaats in het kader van stamcelonderzoek.
Ze geven vanaf hun geboorte licht. Ze weten niet beter en de hersenen zijn zulks een mooi vernuftig stukje vlees, dat die zich bijna overal wel aan kunnen aanpassen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Groene varkens gefokt.
[..]
Bron
[afbeelding]
Wat een onderzoek zeg, ik vind het zielig voor die beesten. Proberen ze te slapen, lukt dat niet omdat ze licht geven van binnen en van buiten...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:10 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ik zeg: hulde voor de wetenschap!
Je kan ze terugvinden in het donkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef MissHobje het volgende:
Wat een bizar gedoe zeg ?
Ok stamcellen onderzoek, maar dan ben ik benieuwd wat de toegevoegde waarde is van die kleur?
Neem aan dat het wel een nuttig doel is.. anders is het echt totale onzinnigheid.
Ze geven licht, produceren gas, alleen nog stroomquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef johnplayer het volgende:
beter voor het milijeu scheelt weer energie
http://www.conncoll.edu/ccacad/zimmer/GFP-ww/GFP4.htmquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef MissHobje het volgende:
Wat een bizar gedoe zeg ?
Ok stamcellen onderzoek, maar dan ben ik benieuwd wat de toegevoegde waarde is van die kleur?
Neem aan dat het wel een nuttig doel is.. anders is het echt totale onzinnigheid.
Jij zou liever zien dat ze onderzoeken toelieten op mensen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef beestjuh het volgende:
Laat de dieren toch eens met rust..
Ja inmiddels was ik al zover dat ik het nieuws stukje etc. goed gelezen hadquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:17 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
http://www.conncoll.edu/ccacad/zimmer/GFP-ww/GFP4.htm
Onderzoeken naar voortplanting en kanker zijn enkele voorbeelden.
Niets is onnuttig.
Mijn Oma heeft alzheimer, van mij mogen ze de hele varkenspopulatie onderzoeken, zodat niemand meer hoeft te doorstaan wat familie leden van mensen met alzheimer moeten doorstaan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef beestjuh het volgende:
Laat de dieren toch eens met rust..
Ja waarom niet eigenlijk >?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Jij zou liever zien dat ze onderzoeken toelieten op mensen?
Vanuit wetenschappelijk oogpunt zou ik dat ook liever zien, dan weet je meteen of het bij mensen mogelijk is, maar ethisch?
Ik zag het pas nadat ik al gepost had.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja inmiddels was ik al zover dat ik het nieuws stukje etc. goed gelezen had
Anders had ik dat ook niet erna gepost.
Anders is een beter woord. Je bent het niet gewend.quote:Maar het blijft wel een stom gezicht.
Niet zo zeiken, je hebt ook nog euthanasie. Egoist.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Mijn Oma heeft alzheimer, van mij mogen ze de hele varkenspopulatie onderzoeken, zodat niemand meer hoeft te doorstaan wat familie leden van mensen met alzheimer moeten doorstaan.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, je hebt ook nog euthanasie. Egoist.
Ik ben van mening dat mensen in 'death-row' deze keuze zouden moeten kunnen maken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk >?
Mensen genoeg die dit wel zouden willen denk ik.. om bv. aandacht te krijgen.. nuttig willen zijn en hun steentje bij dragen op zo'n manier.. Tis alleen in het donker dat je wat meer opvalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |