abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33975025
Weet niet zo goed hoe ik me eigen moet verwoorden maar probeer het toch maar.

Al zolang ik me kan herinneren heb ik nogal iets vreemds, tenminste, niemand in mijn omgeving herkent het.
Vaak gebeurd het als ik in bed lig maar ook wel eens gewoon overdag, ik lig dan te denken aan bv wat ik morgen moet gaan doen of wat ik morgen wil eten en dan ineens flitst er een beeld door mijn hoofd, soms leuk vaker minder leuk.
Van compleet vreemde mensen in tranen of soms zelfs in angst of dood.

Ik schaam me hier best voor en weet niet echt wat ik ermee aan moet.

Wie herkent dit?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33975817
Ik ervaar het overigens ok niet als iets engs of iets waar ik bang van word, schrik er zelfs niet van.
Het voelt zelfs alsof het bij me hoor en ik heb het alleen als ik ontspannen ben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_33975867
Ik heb ook weleens andere gedachtens en dat er beelden tussendoor flitsen, maar dat zijn vaak normale gedachtens die ertussen komen.
Meestal krijg zie ik ook beelden uit het verleden / ruik ik er een soort geur van lijkt het wel, maar die zijn ook normaal, ik heb nooit beelden van huilende mensen of angst of dood, misschien ben je gestresst of is er iets anders aan de hand wat je dwars zit?

Edit:
Alleen als je ontspannen bent, raar.
Als je ontspannen bent ga je vaak ook automatisch nadenken over andere dingen, zoals wat je dus bijvoorbeeld morgen eet, maar dat verklaart nog steeds niet die rare beelden en dergelijke.
pi_33975898
Niets raars hoor, heeft iedereen volgens mij . Alleen komen mensen er niet voor uit, zijn bang om voor gek verklaard te worden
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_33976005
Als je er echt last van hebt, kan je misschien beter naar de dokter. Heb je er niet veel last van, dan hoef je je er niet veel zorgen over te maken
pi_33977155
ok thnx voor de reacties, ik zit er ook niet mee ofzo maar vroeg het me af omadt mijn omgeving het niet herkent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')