een tekort aan hersencellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef hav0c het volgende:
Ze zal wel een goede rede hebben om dit soort uitspraken te doen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
"Nee, voor m'n rug... Maar jouw idee is eigenlijk nog veel beter! Bedankt, mams"
Jij was me voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wie bedoeld ze met "Elkaar" ?
Als ze nou 'jou en je zus' bedoeld...dan begrijp ik je![]()
Ik stond eigelijk met mn bek vol tandenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef diertjuh het volgende:
tjah sommige moeders ook hé. Wat heb je tegen haar gezegd?
Verklaard dat ook waarom je hond zo moeilijk loopt de laaste tijd of heeft dat toch meer met die olie en je vriendje te makenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
true. Ze is IMHO geestelijk ziek. Dat verklaart een hoop
Je moeder misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Frutsel het volgende:
wie bedoeld ze met "Elkaar" ?
Als ze nou 'jou en je zus' bedoeld...dan begrijp ik je![]()
idd, doe je toch alleen met ongeparfumeerdequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik stond eigelijk met mn bek vol tanden![]()
Wie gaat nou geslachts delen met massage olie waar parfum in zit,in smeren
Precies. Dat idee komt toch ergens vandaan...quote:
sorry, dacht dat je een vent wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja,Ik en mn vriend. Volgende keer dat ze een komkommer koopt ga ik flippen
"WAT DENK JE GODVERDOMME WEL NIET.WAT MOET JE ERMEE. IN JE KONT DUWEN ZEKER HE?"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |