hendig sjiek is nog erger inderdeedquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
Hendig sjiek ingeburgerd.
Ga je taal-onwaardige mond snel spoelen, vlerk! Zulks een slap betoog. Bekijk eerst het Groene Boekje zorgvuldig en kom dan terug. Bovendien: Maikuuul-dissersquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je hoort het de laatste tijd steeds vaker: "daar kun je hendig je tampeloerus inflatsen" of iets van dien aard. Als ik me niet vergis komt dat uit Limbabwe, sjatverredarrie. stelletje halleve zole.
Hoe komp zo'n woord nou eens in het jargon van heel nederland?
En ijsmeis.rar, DJ Frikandel & MC Kleine rat en KankerKachelKees zijn jou ook onbekend zeker?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef milkingmonkey het volgende:
Oke, kan iemand mij de vertaling geven van
1)Hendig
2)Hendig sjiek
Even serieus, ik weet echt niet wat het betekent.
En wat voor een Minkukel is Maikuuul nou weer. Wie de neuk is datquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ga je taal-onwaardige mond snel spoelen, vlerk! Zulks een slap betoog. Bekijk eerst het Groene Boekje zorgvuldig en kom dan terug. Bovendien: Maikuuul-dissers.
Je moet verstandelijk gehandicapten toch ook niet het gevoel geven dat ze dom zijn? Zeg dat ze gewone burgers in de maatschappij zijn, dan zijn ze ook blij en blijven ze daardoor rustig. Wil je de kippen op hol jagen? Doe dan het omgekeerde.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En wat voor een Minkukel is Maikuuul nou weer. Wie de neuk is dat
Maikuuul is een kamperszoon uit Blauwdorp, Maastricht. Elke dag slipt hij hendig sjiek naar school. Na school gaat hij rechtstreeks naar de C1000, om aldaar de groenten bij te vullen: de ene dag peren, de andere dag prei. Verder draagt Maikuuul een hendig sjieke jas (boh gek!) en een Nibbit-oorring. Bovendien is hij ook voorzien van een Biostabiel-ketting.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En wat voor een Minkukel is Maikuuul nou weer. Wie de neuk is dat
Hendig sjieke omschrijving.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Maikuuul is een kamperszoon uit Blauwdorp, Maastricht. Elke dag slipt hij hendig sjiek naar school. Na school gaat hij rechtstreeks naar de C1000, om aldaar de groenten bij te vullen: de ene dag peren, de andere dag prei. Verder draagt Maikuuul een hendig sjieke jas (boh gek!) en een Nibbit-oorring. Bovendien is hij ook voorzien van een Biostabiel-ketting.
Maikuuul in een notendop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |