abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33973286
Ik erger me rot aan mensen die naar de grond kijken of met hun mobiele telefoon bezig zijn tijdens het lopen.
Gisteren liep zo'n trutje recht op me af in een brede gang waar je makkelijk elkaar kan passeren. Ze had het zó druk met haar mobieltje dat ze me helemaal niet had gezien. En nét op dat moment stond er een deur open waardoor ik haar niet kon ontwijken (ben de beroerste niet, weet dat vrouwen zo dom kunnen zijn).
Heb zo ook al eens een meidje over een stoeprand zien struikelen en met haar kop tegen een gebouw aan zien knallen, erger me er dus niet altijd aan, maar vaak wel...
Why men cheat? The same reason as dogs lick their balls, because we can...
pi_33973331
en? heb je dr gelijk mee uit gevraagd?
pi_33973357
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef kevinvdsteen het volgende:
Ik erger me rot aan mensen die naar de grond kijken of met hun mobiele telefoon bezig zijn tijdens het lopen.
Gisteren liep zo'n trutje recht op me af in een brede gang waar je makkelijk elkaar kan passeren. Ze had het zó druk met haar mobieltje dat ze me helemaal niet had gezien. En nét op dat moment stond er een deur open waardoor ik haar niet kon ontwijken (ben de beroerste niet, weet dat vrouwen zo dom kunnen zijn).
Heb zo ook al eens een meidje over een stoeprand zien struikelen en met haar kop tegen een gebouw aan zien knallen, erger me er dus niet altijd aan, maar vaak wel...
Gewoon je snelheid verhogen zodat de botsing nog erger lijkt.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:25:44 #4
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33973536
Gewoon recht in haar kut schoppen. Dat zal dr leren.
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33973690
Je lul in der bek stoppen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:31:29 #6
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33973730
Geef haar gewoon een knietje in d'r kut.

Razor vraagt zich trouwens af wat pijnlijker is, een schop tegen je ballen of een knietje in je kut?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33973807
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Razor21 het volgende:

Razor vraagt zich trouwens af wat pijnlijker is, een schop tegen je ballen of een knietje in je kut?
Een schop tegen je ballen natuurlijk, moet je voorstellen dat je een meloen uit je plasbuis moet drukken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:34:10 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_33973844
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef Guitige_Ridder het volgende:

[..]

Een schop tegen je ballen natuurlijk, moet je voorstellen dat je een meloen uit je plasbuis moet drukken.
Maar volgens mij als je een keihard knietje in je kut krijgt breekt het daarzo denk....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_33973891
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Maar volgens mij als je een keihard knietje in je kut krijgt breekt het daarzo denk....
Geen aanrader dus.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:35:15 #10
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33973893
Ik ga een mailtje sturen naar mythbusters.
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33973905
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Razor21 het volgende:

Heb weleens een filmpje gezien dat er een hoofd in past, of een cola-fles, dus een schoen of knietje moet ook wel passen
Why men cheat? The same reason as dogs lick their balls, because we can...
pi_33974088
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:35 schreef kevinvdsteen het volgende:

[..]

Heb weleens een filmpje gezien dat er een hoofd in past, of een cola-fles, dus een schoen of knietje moet ook wel passen
Idd, wat niet rekt dat scheurt wel..!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')