You just did.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Die mensen zijn gewoon blij en willen dat delen. Doe de gordijnen dicht en deur op slot dan heb je er geen last van![]()
Is je vriendin zo lelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef rashudo het volgende:
Angelina Jolie is nou niet iemand met wie ik mijn vriendin haar uitstraling mee zou willen vergelijken.
Mss omdat ze dat niet heeft?quote:Ik zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
Lezen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef RM-rf het volgende:
TS heeft geen vriendin?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:05 schreef beestjuh het volgende:
Dus ze heeft een iel lijf, buitenproportionele tieten en een zwangerschapsgloedje over zich? Logisch dat je er niet mee wil pimpen
ik lees, maar je blijft nogal vaag erover of je nu een vriendin hebt, of dat het enkel een fantasie van je is ....quote:
Dan vraag je naar een foto en kijken of ze nog steeds zo enthousiast zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar waarom moeten die mensen het dan op zo'n manier vertellen net alsof je niet zonder een vriendin kunt, en dat iedereen zonder sukkels zijn? Echt waanzin.
Die gedachte kwam ook in me opquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef RM-rf het volgende:
TS heeft geen vriendin?
dat zal het zijn ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef speknek het volgende:
Omdat "Godverdehoerekut, ik zit weer met een vriendin opgescheept" een wat vreemde uiting van liefde zou zijn. Denk ik.
mensen die geen vriendin hebben zijn echt niet per definitie sukkels, maar ik zou het enorm missen als ik geen vriendin hadquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar waarom moeten die mensen het dan op zo'n manier vertellen net alsof je niet zonder een vriendin kunt, en dat iedereen zonder sukkels zijn? Echt waanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |