You just did.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef sr_firewire het volgende:
Ik zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Die mensen zijn gewoon blij en willen dat delen. Doe de gordijnen dicht en deur op slot dan heb je er geen last van![]()
Is je vriendin zo lelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef rashudo het volgende:
Angelina Jolie is nou niet iemand met wie ik mijn vriendin haar uitstraling mee zou willen vergelijken.
Mss omdat ze dat niet heeft?quote:Ik zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
Lezen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef RM-rf het volgende:
TS heeft geen vriendin?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:05 schreef beestjuh het volgende:
Dus ze heeft een iel lijf, buitenproportionele tieten en een zwangerschapsgloedje over zich? Logisch dat je er niet mee wil pimpen
ik lees, maar je blijft nogal vaag erover of je nu een vriendin hebt, of dat het enkel een fantasie van je is ....quote:
Dan vraag je naar een foto en kijken of ze nog steeds zo enthousiast zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar waarom moeten die mensen het dan op zo'n manier vertellen net alsof je niet zonder een vriendin kunt, en dat iedereen zonder sukkels zijn? Echt waanzin.
Die gedachte kwam ook in me opquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef RM-rf het volgende:
TS heeft geen vriendin?
dat zal het zijn ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef speknek het volgende:
Omdat "Godverdehoerekut, ik zit weer met een vriendin opgescheept" een wat vreemde uiting van liefde zou zijn. Denk ik.
mensen die geen vriendin hebben zijn echt niet per definitie sukkels, maar ik zou het enorm missen als ik geen vriendin hadquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Maar waarom moeten die mensen het dan op zo'n manier vertellen net alsof je niet zonder een vriendin kunt, en dat iedereen zonder sukkels zijn? Echt waanzin.
Omdat het niet waar is.quote:k zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
Trek een conclusie, post deze hier en laat me je uitlachen om je verkeerde conclusie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:15 schreef rashudo het volgende:
[..]
* rashudo] kijkt naar reply[/me]
[me=rashudo kijkt naar usericon
![]()
Dat komt pas na een paar jaar huwelijk, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef speknek het volgende:
Omdat "Godverdehoerekut, ik zit weer met een vriendin opgescheept" een wat vreemde uiting van liefde zou zijn. Denk ik.
niet liegenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mensen die geen vriendin hebben zijn echt niet per definitie sukkels, maar ik zou het enorm missen als ik geen vriendinsex had
maarja.. Ey ik heb een vriendin man !
Wel lief voor hem zijn hij heeft nog maar een dag te leven.quote:
Ik ben 22.... ik had je vader kunnen zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:16 schreef hav0c het volgende:
Omdat het niet waar is.
Jij bent vast zo'n puistenpuber die nog nog nooit geneukt en dmv dit topic probeer je je frustratie daarover te uiten.![]()
Ik heb een vriendin, dat heb ik al zovaak op Fok gepost !quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:12 schreef RM-rf het volgende:
ik lees, maar je blijft nogal vaag erover of je nu een vriendin hebt, of dat het enkel een fantasie van je is ....
Wat maakt jou het uit... je gaat morgen toch dood....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom doen mensen altijd zo overdreven enthousiast als ze vertellen dat ze een nieuwe vriendin hebben. Altijd zo van: Ey ik heb een vriendin man !
Ja dus ? Net of mij dat wat roesten kan. En dat zeggen ze dan altijd op zo'n toon van: Ik ben echt te gek, ik kan eindelijk weer leven. Of is dit weer een soort van hype, "het trots zijn op het hebben van een vriendin". iker in ieder geval op.
Ik zeg toch ook niet tegen alles en iedereen dat mijn vriendin het formaat tieten van Katja Schuurman, het lichaam van Lindsey Lohan en de uitstraling van Angelina Jolie heeft ?
Kortom: Hou het lekker voor je en laat me met rust
Maar dan ben je tenminste niet zo'n loser die geen vriendin heeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:17 schreef de_puta_madre het volgende:
Eens is, en vaak is dat wijf dan ook nog eens graflelijk. Nou daar mag je erg trots op zijn ja...![]()
Ik doe mijn best, ik ben nooit zo kwistig met mijn cheerlies.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:20 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wel lief voor hem zijn hij heeft nog maar een dag te leven.
Nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trek een conclusie, post deze hier en laat me je uitlachen om je verkeerde conclusie!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:20 schreef sr_firewire het volgende:
Ik heb een vriendin, dat heb ik al zovaak op Fok gepost !
1: Ken ik jouquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:24 schreef Flurry het volgende:
Ik zou ook niet trots zijn met jouw vriendin
Wil ik die liefde delen ? NEEquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:27 schreef Geesoes het volgende:
Als iemand blij is, wil ie dat toch uiten. Ik neem aan dat als je net een vriendin hebt dat je verliefd bent en daar lekker vrolijk van wordt.
Vraag 15 is geen vraag!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:27 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1: Ken ik jou
2: Ken je mijn vriendin
3: Zo nee bij 1 en 2: Ga verder naar vraag 15: Ik ben een droogneukert.
Verschil in dingen dan. Ik vind het van mijn homies wel leuk om te horen als ze een nieuwe relatie hebben. Ze moeten er dan niet nonstop over gaan hebben....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Wil ik die liefde delen ? NEE
Ik zie haar wel eens een keer met uitgaan als ze met hem mee is, maar ik hoef dat niet expliciet te weten hoor. Dank je feestelijk![]()
Ik wil niet eens homies hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:29 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Verschil in dingen dan. Ik vind het van mijn homies wel leuk om te horen als ze een nieuwe relatie hebben. Ze moeten er dan niet nonstop over gaan hebben....
ander woord voor vrienden/mattiesquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens homies hebben![]()
herken ik mezelf een beetje in....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef sr_firewire het volgende:
Of van die vrienden die je ineens niet meer ziet als ze een vriendin hebben, omdat zij heilig is ineensEn dan weer op hangende pootje terugkomen als de relatie voorbij is
Duidelijk geval van 2e keus. Zegt meer over jou dan over je vrienden imo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef sr_firewire het volgende:
Of van die vrienden die je ineens niet meer ziet als ze een vriendin hebben, omdat zij heilig is ineensEn dan weer op hangende pootje terugkomen als de relatie voorbij is
Wat doe je? Ga je nou offtopic terwijl jij dit topic geopend hebtquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef sr_firewire het volgende:
Ja dat ben ik!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef sr_firewire het volgende:
Ja idd daarquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:35 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat doe je? Ga je nou offtopic terwijl jij dit topic geopend hebt.
wel een goed klaagtopic Vrienden die weggaan als ze een vriendin krijgen.
Jij was toch diegene die een vriendin van een van zijn beste vrienden geneukt had ? Zoiets staat me namelijk bij dat jij daar een topic over geopend had, en bang was voor represailles. Tsja, dan vind ik het idd een goede reden om je vrienden even niet te zien....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat ben ik!
Maar goed..... mijn relatie is niet stuk en ik heb nog een goede reden om mijn vrienden niet zo vaak meer te zien!
Nee dat was ik niet.... wel in gereageerd, maar ik was niet de TSquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die een vriendin van een van zijn beste vrienden geneukt had ? Zoiets staat me namelijk bij dat jij daar een topic over geopend had, en bang was voor represailles. Tsja, dan vind ik het idd een goede reden om je vrienden even niet te zien....
Je hebt een SOA en je vrienden zijn bang dat je hun besmetquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet.... wel in gereageerd, maar ik was niet de TS![]()
![]()
Mijn reden heeft wel met neuken te maken, maar meer met de gevolgen er van![]()
Close, but not close enough!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je hebt een SOA en je vrienden zijn bang dat je hun besmet
quote:
Ja hallo zeg..... wannabe modje.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef sr_firewire het volgende:
Stop met elkaar te bestrijden, doe dat maar ergens anders aub.
Hij heeft wel gelijk althansquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hallo zeg..... wannabe modje.....
Ga je vriendin baffen zeg
Geeft niet hoor.... ik voelde de liefde digitaal stromenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef rashudo het volgende:
Zeg ik net wat liefs tegen rekkie, wordt mijn poging tot toenadering bruut gecensureerd, het is een complot zeg ik je.
Dat was de sperma die tegen je beeldscherm spetterde toen je je ah afrukken was op de OP....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.... ik voelde de liefde digitaal stromen
Vandaar dat de mensen op mijn werk me zo raar aankijken......quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dat was de sperma die tegen je beeldscherm spetterde toen je je ah afrukken was op de OP....
Omdat jou leven toevallig kut is, hoef je de happy-factor van anderen niet omlaag te trekken, lamtrol.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:20 schreef sr_firewire het volgende:
Ik heb een vriendin, dat heb ik al zovaak op Fok gepost !
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Metal_Mart het volgende:
Trots vertellen: Ik heb een vriendin
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Metal_Mart het volgende:
Trots vertellen: Ik heb een vriendin
[..]
En jij jezelf maar afvragen waarom je geen vriendin hebt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
En dan ga ik zeg maar verder met Fokken
Zei ik dat ik me dat afvroeg ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij jezelf maar afvragen waarom je geen vriendin hebt...![]()
Nee, dat zei ik voor je.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zei ik dat ik me dat afvroeg ?
Neen
Wie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Jaloers omdat jij geen vriendin hebt?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef nozem het volgende:
Voor sommige mensen is het hebben van een vriendin natuurlijk wel een statussymbool van 'heb ik jou daar'.
Terloops laat men dan regelmatig, ook als het totaal niet terzake doet in het gesprek, vallen: "Ja, maar mijn vriendin dit, en mijn vriendin dat"
"Ow, heb je een vriendin?"
"Ja, joh, zal ik je een foto van haar laten zien, ontzettend leuke meid hoor!"
Wat dan uit die foto weer niet direct op te maken is.
wie maakt er nu een vork aan een steel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef Jordy-B het volgende:
Ze denken gewoon dat je homo bent en willen even duidelijk maken hoe de vork aan de steel zit...
<--------------------quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Dat had ik over het hoofd gezien!
Sr Fire, jij hebt zelf blijkbaar een lelijke vriendin en vrienden die alleen maar knappere vriendinnen opscharrelen.
Jammer voor je.
Mensen die graag iets willen hebben om de vork aan vast te kunnen pakken, natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:58 schreef plumbum het volgende:
[..]
wie maakt er nu een vork aan een steel?
Ja wat? Dat jij zo'n kutnaam hebt, wil toch nog niet zeggen dat ik um meteen met underscore en al moet typen?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:36 schreef Shapeshifter het volgende:
Hij doelde waarschijnlijk op het "dat meen je niet" in zijn avatar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |