Need for speed: Most Wanted 5-1-0 daarmee kan je online.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Woutey het volgende:
Welke spellen kunnen eigenlijk online? En heb je daar nog een serial voor nodig of zo?
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20056/quote:Sony JP komt met kaarten op UMD.
Een afdeling van Sony heeft aangekondigd bezig te zijn aan een speciaal voor de PSP gedigitaliseerde kaart van Japan. Met de software, die op UMD wordt geperst, kan het beeld handig worden gedraaid en gezoomd. Met een zoekfunctie kunnen bekende plaatsen snel opgezocht worden. Geinige feature is dat favoriete locaties gemarkeerd kunnen worden en dat deze labels via WiFi kunnen worden gedeeld met andere PSP-gebruikers.
Nee. Regio's zijn hetzelfde als die van dvd's.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry voor de ongelofelijk n00b vraag maar zijn UMD films nou regiovrij of niet?
Niet helemaal waar, er bestaan ook regiovrije umd's zelfde principe als bij dvd. Hoeft niet altijd een regiocode op te zitten. (zie wereldbolletje achter op doosje)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee. Regio\'s zijn hetzelfde als die van dvd\'s.
Die heb je natuurlijk ook, maar regio vrije UMD's/DVD's hebben ook een regiocode... Regio 0 (nul dus).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef Icemen het volgende:
Niet helemaal waar, er bestaan ook regiovrije umd's zelfde principe als bij dvd. Hoeft niet altijd een regiocode op te zitten. (zie wereldbolletje achter op doosje)
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20135/quote:Vandaag is duidelijk geworden welke nieuwe functies Sony in de aankomende Firmware wil stoppen.
Playstation Official Magazine kwam vandaag met het bericht over nieuwe functies van de aankomende Firmware. Sony zou bezig zijn met een nieuw soort online service voor de PSP, zonder gebruik van een buitenstaande website. Iedere PSP heeft haar eigen unieke code en dankzij dat gegeven zal je (in eerste instantie) emailtjes kunnen sturen van PSP naar PSP. Of die nieuwe service meer functies mogelijk gaat maken is nog onbekend.
Ook werd er gesproken over het eerder aangekondigde GPS systeem. Deze zou in de loop van het jaar in de winkels moeten komen te leggen.
Haha bijdehandjequote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die heb je natuurlijk ook, maar regio vrije UMD\'s/DVD\'s hebben ook een regiocode... Regio 0 (nul dus).
Ik ben niet zo'n serieuze RPG-tiep.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Eternia.
GTA vond ik eigenlijk alleen Vice City leuk, maar dan alleen om soms door de stad te toeren. Verder verveelt de game me al na een paar uur. Worms speel ik net zo lief op de DS, dat zal toch weinig schelen.quote:
Jaaaaa, Exit lijkt me wel tof.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:09 schreef gamecube_master het volgende:
Exit!
Dat is zeker een game die je leuk zal vinden
Ik update helemaal nergens meer voor. Homebrew is veels te leukquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20135/
GPSDaar zou ik zeker wel voor updaten
![]()
Tja, niet zo gek als je ziet hoeveel die kaartjes in prijs gedaald zijn. De 2gig koop je nu voor ongeveer 110 euroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Goed nieuws voor de mensen die nog geen PlayStation Portable in huis hebben! Er gaan geruchten de ronde dat de PlayStation Portable zichzelf vanaf 15 februari tegen de prijs van 279 euro gaat verkopen, in plaats van de huidige verkoop prijs van 299 euro. Uiteraard hebben we het hier over het GigaPack. Dit pakket bevat zoals velen nu wel weten, alles uit het ValuePack, maar dan inclusief een MemoryStick Pro Duo van 1 Gigabyte.
bron: psp only
dan wacht ik nog ff.
Bij een aantal winkels kost het giga-pack al 279 euro. Gewoon nu alvast even goed rondkijken en je hebt 'm nu al voor die prijs.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Goed nieuws voor de mensen die nog geen PlayStation Portable in huis hebben! Er gaan geruchten de ronde dat de PlayStation Portable zichzelf vanaf 15 februari tegen de prijs van 279 euro gaat verkopen, in plaats van de huidige verkoop prijs van 299 euro. Uiteraard hebben we het hier over het GigaPack. Dit pakket bevat zoals velen nu wel weten, alles uit het ValuePack, maar dan inclusief een MemoryStick Pro Duo van 1 Gigabyte.
bron: psp only
dan wacht ik nog ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |