Bij ons kwamen ze alleen aan het begin en het eind van de zelfstudie-uren controleren. We hadden er altijd 2 na elkaar, dus 90 minuten. Genoeg tijd om na de eerste controle naar huis te fietsen, even te eten, douchen, tv kijken en weer op tijd terug voor de tweede controle.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Blik het volgende:
hehe, hadden ze bij ons ook al een paar jaar geleden, en de trut in het zelfstudielokaal tekende het alleen af als je de volle 50 minuten bleef, als je 5 minuten vantevoren weg ging werd er niks afgetekend
Is dat jou manier van problemen oplossen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:17 schreef Scorpie het volgende:
Pijp de leraar, misschien laattie je dan eerder gaan?
Ja wij moeten ze in de mediatheek maken. En daar heb je 2 bewakers: Sjakie en Joke van Ommeren, ik kan hun bloed wel drinkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Blik het volgende:
hehe, hadden ze bij ons ook al een paar jaar geleden, en de trut in het zelfstudielokaal tekende het alleen af als je de volle 50 minuten bleef, als je 5 minuten vantevoren weg ging werd er niks afgetekend
Zelfstudie heeft verdomd weinig met les geven te maken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef Vipers het volgende:
Het is te schandalig voor woorden. Ze willen verdomme les gaan geven wie denken ze wel dat ze zijn.
laatste uur eindigd om 15:50, jammer johquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef hydrah het volgende:
21 uur in 10 dagen is ongeveer 2uur per dag extra...
Dus dat wordt tot half 5 voor jou iedere dag.
Lekker voor je.
Wij hebben zo'n leuk scan systeem. Maar die gremlins zitten altijd te kijken of je de mediatheek uit wandeld, zo ja? Geen bliep voor jouquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij ons kwamen ze alleen aan het begin en het eind van de zelfstudie-uren controleren. We hadden er altijd 2 na elkaar, dus 90 minuten. Genoeg tijd om na de eerste controle naar huis te fietsen, even te eten, douchen, tv kijken en weer op tijd terug voor de tweede controle.
WAT ZEUR JE DAN.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef kloely het volgende:
[..]
laatste uur eindigd om 15:50, jammer joh![]()
Begreep het verkeerdquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zelfstudie heeft verdomd weinig met les geven te maken.
Wel je Nederlands lessen blijven volgen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:22 schreef kloely het volgende:
[..]
laatste uur eindigd om 15:50, jammer joh![]()
Te weinig lessen gevolgd?quote:
Nee al die onzinnige posts niet lezen, dan wil je nog wel eens wat missen he.quote:
Ik had weer eens 2 tussenuren, dus ik zit thuis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:23 schreef hydrah het volgende:
[..]
WAT ZEUR JE DAN.
Nu zit je lekker op school, lekker warm binnen ipv buiten te hangen je zelf voor te doen als een bushokjesgangster.
Middelbare scholen stellen ook niets meer voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:28 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik had weer eens 2 tussenuren, dus ik zit thuis.![]()
Nee hoor, dat nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:26 schreef Rekkie het volgende:
Komt dat je zoveel zeikt over 1e uren die uitvallen
Nee, je word er alleen maar sip vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:28 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Middelbare scholen stellen ook niets meer voor
Zoals ik al zei..quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe controleren ze dat dan? Moet je soms klokken als je binnenkomt en weggaat?
Ga lekker klaverjassen of langamen met je medestudenten joh.
Leuke mensen die Sjakie en Jokequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef kloely het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..
Wij moeten ze in de mediatheek maken. En daar heb je 2 bewakers: Sjakie en Joke van Ommeren, ik kan hun bloed wel drinken![]()
Zeker de komende weken, aangezien je constant iets 'nuttigs' moet doen als je daar zit, anders sturen ze je weg. Kaarten vinden ze helaas niet nuttig.
Wij hebben zo'n scan systeem. Maar die gremlins zitten altijd te kijken of je de mediatheek uit wandeld, zo ja? Geen bliep voor jou
nee! dat niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leuke mensen die Sjakie en Joke![]()
![]()
Hey, die ken ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef kloely het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..
Wij moeten ze in de mediatheek maken. En daar heb je 2 bewakers: Sjakie en Joke van Ommeren, ik kan hun bloed wel drinken![]()
Zeker de komende weken, aangezien je constant iets 'nuttigs' moet doen als je daar zit, anders sturen ze je weg. Kaarten vinden ze helaas niet nuttig.
Wij hebben zo'n scan systeem. Maar die gremlins zitten altijd te kijken of je de mediatheek uit wandeld, zo ja? Geen bliep voor jou
ach, ik doe het volgende week wel, ik heb daarnet even een paar uurtjes opgeschreven bij BEVO. Gelukkig kan dat ook ( alleen c&m-ers). is weer - 3quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je nu al weer thuis? Je moet toch uurtjes in halen ?![]()
daarom uitkering trekken en boomhutten bouwenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef RedDevil085 het volgende:
Ach ja, school is toch best tof als je het vergelijkt me full-time beunen.
Ik was ook op schoolquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef xlemmyx het volgende:
Zelf schuld man had me maar naar school moeten gaan!!!!
De good old daysquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef RedDevil085 het volgende:
Ach ja, school is toch best tof als je het vergelijkt me full-time beunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |