Zakdoekje leggen!quote:
Met die optie zat ik ook in mijn hoofd.quote:
Rond de tafelquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tafeltennistafel is een goede optie.
1 vs 1
2 vs 2
Of 'rond de tafel'Net als in Frankrijk
Skip de flipperkast dan ook maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef LaZZ het volgende:
Ja, darten leek ons ook wel vet. Maar het mag niet te veel lawaai maken, zitten veel aan de telefoon met klanten vandaar.
welke kast hebben jullie staan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Skip de flipperkast dan ook maar.
Waarom krijg ik nu die linedance Kitekat reclame voor mijn geestesoog?
Een ouwequote:
Darten maakt toch niet zoveel lawaaiquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:03 schreef LaZZ het volgende:
Ja, darten leek ons ook wel vet. Maar het mag niet te veel lawaai maken, zitten veel aan de telefoon met klanten vandaar.
Wel waar :quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Darten maakt toch niet zoveel lawaai![]()
Ik rook snel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ouwe.
Ik ga zo een sigaret roken en dan zal ik even voor je kijken.
Hmm... maakt die bal dan zoveel lawaai? Dat geluid kan je toch uitzetten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rook snel...
Een Williams Rollergames.
De telefoniste is 50 ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:07 schreef Razor21 het volgende:
Doe een gangbang met de telefoniste film het en post het hier op Fok![]()
Er waren geen gezellige mensen in de rookkamer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
Ik rook snel...
Ik ben zo goed als de enige rokerquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:19 schreef Bayer het volgende:
Er waren geen gezellige mensen in de rookkamer?
je kan het geluid uitzetten idd. maar dan maken de bumpers nog geluid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:16 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmm... maakt die bal dan zoveel lawaai? Dat geluid kan je toch uitzetten?
En we hebben gevoelige telefoons die achtergrondgeluid wegfilteren oid.
Hoe duur is zo'n flipperkast, en nog beter, krijgen we het door de directie heen? Want het moet op werkvloer, niet rookkamer ofzo.
we zijn een uitstervend ras...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als de enige roker.
Wat je zegt ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zijn een uitstervend ras...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |