Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.
quote:heb ik ook al aan ged8
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Smirnoff_ice het volgende:
als zij 18 is en jij 23 is dr geen probleem.. maar nu denk ik wel n beetje..
quote:Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.
Op woensdag 21 november 2001 16:57 schreef Fannetje het volgende:
Ik denk dat je alleen maar negatieve reacties zult krijgen.
-edit, die mening hebben anderen ook dus-
quote:yup... ik denk dat vanaf het moment dat ze een jaar of 16 is de problemen wat minder zullen zijn... maar een relatie tussen iemand van 18 en 13 zal vrijwel niemand "goedkeuren" en bovendien zet ik er ernstig mn twijfels bij of dat wel goed zou gaan... bedenk wel dat iemand van 13 net van de basisschool af is
Op woensdag 21 november 2001 17:00 schreef Myster_E het volgende:[..]
Idd, denk ik ook. Misschien over 5 jaar, als zij 18 s en jj 23, dat klingt al een stuk beter, maar 13 vind k persoonlijk veel te jong.
quote:Je hart, je verstand, je hart, je verstand.... welke moet je nou volgen in een kwestie als deze....Ik snap dat je in een moeilijk parket zit. Het is natuurlijk niet leuk om jezelf en dat meisje verdriet te doen door geen 'verkering' met haar te nemen... Je verstand zegt weer iets anders. Ik kan moeilijk zeggen dat ik het totaal afkeur... ik heb zelf ook een jonge vriendin zij 16 ik 24, is ook een lang topic over geweest van venator_udf geloof ik.
Op woensdag 21 november 2001 16:56 schreef Shove_it999 het volgende:
Ik ben 18 zij is 13, wat nu?Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.
Vampier
naja.. ik vindt het wat erg jong... ik denk dat haar ouders dat ook zullen vinden. maar toch succes ermee
Leeftijdsverschil, * pinguin heeft er inmiddels ook last van ik ben 19, zij 25 en het gaat uitstekend tot op heden
quote:`
Op woensdag 21 november 2001 18:56 schreef Herald het volgende:
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
Eej doe ff normaal ik zit echt met een probleem. Reageer normaal en anders niet.
Dank je.
quote:altijd leuk die Herald......
wat lief, een vriendinnetje van 13. Had ze d'r Cito-toets goed gemaakt? En vindt ze het wel leuk in de brugklas? Als er wel iets sexy is dan is het wel een meisje dat alle Pokémons uit d'r hoofd kent
Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
quote:Kijk ik ben ook erg makkelijk met leeftijden maar dertien jaar en dan een vriend van 28
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
quote:dit vind ik ook nie normaal ik zou nooit zoiets doen, jezus als je 28 bent lijkt het me wel dat je niet zo dom bent, maar ja er zijn toch van die gasten die op heel jong vallen
Op woensdag 21 november 2001 19:04 schreef InterCC het volgende:
Een nichtje van me is 13 en haar vriend 28! Dat vind ik echt ZIEK! en me tante (haar moeder dus) zegt: "tsja je houd het toch niet tegen. (ik heb zo iets van zou mijn kind later moeten doen.. en of ik het tegen zou houden).Maar reken maar op een hoop negatieve reacties. En trouwens. Er is nog niks gebeurd. je zeg alleen het zit er aan te komen. Klinkt heel simpel, maar laat het gewoon niet zo ver komen.
Op jongere leeftijd zullen mensen hier eerder over vallen, dan wanneer je for instance 21 was geweest en zij 16...
Misschien moet je het nu nog ff rustig aan doen... kijken of ze echt diegene is waar je verder mee wilt... is het echt zo... dan zou ik me niet tegen laten houden...
Doe alles alleen wel rustig aan is volgens mij de enige oplossing... blijft moeilijk
als dat gezeik om een leeftijd, niks vaan aan trekken, het is jullie relatie, julie weten/voelen het beste wat goed is.
succes ermee kerel!
als je elkaar lief vindt wat let je? zal best moeilijk zijn, maarja.. why not? en het is heus nie zo dat je meteen het bed in moet duiken toch?
en die ouders en jouw ouders hebben niets te zeggen (vind ik) gaat toch om jullie?
gewoon doen..
quote:DWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Heb je daar toch mooi wel ff gelijk in!!
OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!
quote:
Op donderdag 22 november 2001 11:40 schreef Mr_Opel het volgende:OOOOOOOOH PIKACHU JE MAAKT ME ZOOOOOOOO GEIL!!!!
quote:Het gaat over een meisje van 13....
Op donderdag 22 november 2001 11:43 schreef mr_obb het volgende:[..]
![]()
Dat is niet aardig van je
quote:wel eens een meisje van 13 gezien knul? kijk je wel verder dan je eigen pctje?
Op donderdag 22 november 2001 11:45 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Het gaat over een meisje van 13....
sorry hoor maar daar zit nog niet eens haar op, en dat gelul van ze is al heel volwassen kan je ook door de plee spoelen....
quote:Nee mijn vingers zitten vast aan het toetsenbord, me lul zit vastgeplakt aan me onderbroek, en me hoofd zit aan het beeldscherm vast....net zoals jij
Op donderdag 22 november 2001 11:47 schreef pilut het volgende:[..]
wel eens een meisje van 13 gezien knul? kijk je wel verder dan je eigen pctje?
Knul?? ik weet niet wie jij denkt dat je bent maar aan je reactie te lezen ben je zelf net 16 geworden en ben je er achter gekomen dat je meisjes waar nog geen haar op zit lekkerder zijn dan dat ze het haar eraf moeten scheren... zieke pedo
Mr_Obb, ik ben een beetje traag vandaag sorry..
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 22-11-2001 11:58]
Ik zal een voorbeeld geven een vriend van mij die was 21 en kreeg verkering met een meisje van 14. dat meisje is nu 17 en hij 24 en het gaat nog steeds goed. waarom? omdat dat meisje al volwassen was voor haar leeftijd.
Leeftijd zegt helemaal NIKS over hoe iemand is. Ik ben zelf 19 en mijn vriendin is 16 en ik ben niks volwassener als haar, ook 2 jaar geleden niet.
Het ligt gewoon aan het meisjes, dus zulke bullshit van die flippo's en pokemon slaat echt werkelijkwaar nergens op. sorry hoor, maar dat vind ik echt zielig. dat is pas onvolwassen.
Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar je kunt het altijd proberen. gewoon ervoor gaan zoals ik al zei, het maakt niks uit dat ze 13 is.
Als ik vrijgezel zou zijn, en ik zou nu een meisje van 13 vinden die al zich volwassen gedraagt of waar ik verliefd op zou zijn.. ik zou het gewoon doen.. waarom...
omdat leeftijd NIKS, maar dan ook NIKS van iemand zegt, behalve hoe lang hij al op deze aardkloot rond loopt!
We hebben deze discussie al eerder gehad volgens mij...
quote:kijk en daar heb je het ALWEER mis. net 16 geworden.. lees nou je eigen reactie eens door man! toch supertriest... zou huilen als ik jou was...
Op donderdag 22 november 2001 11:53 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Nee mijn vingers zitten vast aan het toetsenbord, me lul zit vastgeplakt aan me onderbroek, en me hoofd zit aan het beeldscherm vast....net zoals jij
Knul?? ik weet niet wie jij denkt dat je bent maar aan je reactie te lezen ben je zelf net 16 geworden en er achter gekomen dat meisjes waar nog geen haar op zit lekkerder is als geschoren....
Mr_Obb, ik ben een beetje traag vandaag sorry..
quote:Geheel mee eens!
[b]Op donderdag 22 november 2001 11:56 schreef AngryAngel het volgende:
-blablabla-
quote:* Mr_Opel weent...
Op donderdag 22 november 2001 11:58 schreef pilut het volgende:[..]
kijk en daar heb je het ALWEER mis. net 16 geworden.. lees nou je eigen reactie eens door man! toch supertriest... zou huilen als ik jou was...
quote:zo hoort het
Op donderdag 22 november 2001 11:59 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
* Mr_Opel weent...
Kijk wat verder rond, en anders nog een paar jaar wachten, en kijken wat der dan nog van zou kunnen komen.
quote:en waarom ween ik?
Op donderdag 22 november 2001 12:00 schreef pilut het volgende:[..]
zo hoort het
quote:Dacht ik toch niet, he?
Op donderdag 22 november 2001 11:56 schreef AngryAngel het volgende:Jullie zijn echt dom ofzo, er zijn meisjes van 13 die volwassener zijn als jullie.
quote:Zegt meer over jou dan over haar
Leeftijd zegt helemaal NIKS over hoe iemand is. Ik ben zelf 19 en mijn vriendin is 16 en ik ben niks volwassener als haar, ook 2 jaar geleden niet.
quote:True
Het ligt gewoon aan het meisjes
quote:Onzin. Iemand van 18 jaar is in een heel andere levensfase dan iemand van 13. Het is ONMOGELIJK om als 18-jarige een serieuze (!!!) relatie te hebben met een 13-jarige. Natuurlijk kan je zeggen 'Ooh, we zijn zo verliefd' en ondertussen nog leuke dingen beleven, maar voor een serieuze relatie moet je toch echt bij iemand zijn die in de zelfde levensfase zit.
omdat leeftijd NIKS, maar dan ook NIKS van iemand zegt, behalve hoe lang hij al op deze aardkloot rond loopt!
quote:ken mij dat nou schelen waarom.. zolang jij 'weent' vindt ik het best
Op donderdag 22 november 2001 12:01 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
en waarom ween ik?
Omdat dit land vol zit met zieke pedo's die bij gebrek aan beter geestelijk labiele meisjes van 13 nemen....
ziek ziek ziek.. tjah wie is er ziek heh jij of ik? jij denk ik.. WRONG ik weet het
In dit geval is het leeftijdsverschil toch te groot.
13 is echt net puber... 18 is nog net niet puber af.
Als jullie 10 jaar ouder zijn, is het totaal geen probleem. Maar in dit geval. Nee, niet doen.
Kan ook niet goed gaan, zoiets dunkt me.
Ik ben zelf 24 en mijn vriendin is 31, dat scheelt dus 7 jaar, maar in deze leeftijdsfase is het niet zo boeiend (allebei full-time werkend, allebei eigen huis etc. )
quote:klopt, maar deze discussie komt elke week weer terug. Wat erg opmerkelijk is dat de topiqueopener immer wil weten of 'het wel kan'. Als je jezelf al afvraagt of 'het wel kan' betekent dat je er dus mee zit dat je vriendinnetje erg jong is en weet dat het niet 'normaal' is. Daarbij komt dat ze bang zijn voor verwerpelijke reacties, hier vertaalt naar Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? en vervolgens krijgen ze reacties als "ik vind het niet kunnen" en dan zijn ze boos. Vraag het dan niet, want zo reageren mensen. Het is zo ontzettend laf om enkel naar leuke reacties te vissen als je wil weten hoe men reageert.
Op donderdag 22 november 2001 11:57 schreef DarkElf het volgende:
We hebben deze discussie al eerder gehad volgens mij...
quote:Nooit aan beginnen, ze is en blijft en 13!!!
Op woensdag 21 november 2001 16:56 schreef Shove_it999 het volgende:
Ik ben 18 zij is 13, wat nu?Tis nog niet aan maar zit er denk ik wel aan te komen. Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? Ze gedraagd zich wel als iemand van 16/17 en ziet er ook wel zo uit, maar ja 't blijft 13 he.
quote:zo'n objectief stukje text alleen deze ff aanpassen...
Op donderdag 22 november 2001 12:37 schreef Herald het volgende:[..]
erg jong is en weet dat het niet 'normaal' is. Daarbij komt
moet je ff van maken dat diegene er aan twijfelt of het mogelijk is.
quote:De aanhalingstekens geven al aan dat hij weet dat dit niet objectief, maar een 'algemeen aanvaarde mening' is, die dus niet op iedereen van toepassing is.
Op donderdag 22 november 2001 12:40 schreef pilut het volgende:[..]
zo'n objectief stukje text alleen deze ff aanpassen...
moet je ff van maken dat diegene er aan twijfelt of het mogelijk is.
quote:Herald bedoelt het misschien niet al te serieus maar dat zou ik als ik jou was wel doen want het is wel waar. Ze is 13 dat betekend dat ze net van de basisschool is. Ja ze gedraagt zich als 16, tuurlijk jongen geloof je het zelf? Ik weet niet meer wie zij dat er meisjes van 13 zijn die volwassener zijn dan ons?? Zeker net uit de luiers ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door PS op 22-11-2001 12:57]
quote:Volgend jaar is ze 14! Wauw, hele vooruitgang al...
Op donderdag 22 november 2001 12:39 schreef PS het volgende:[..]
Nooit aan beginnen, ze is en blijft en 13!!!
"Ja, maar mijn vriendin van vijf is heel volwassen voor haar leeftijd en ze heeft ook al zoveel meegemaakt, dus een relatie moet kunnen."
Dertien en achttien vind ik eigenlijk al ver gaan, maar als ik lees over een relatie tussen een dertienjarig meisje en een achtentwintigjarige man, dan vraag ik me toch af wat die man mankeert.
Nu ik er achteraf op terugkijk (ben bijna 30) was ik in die tijd inderdaad best volwassen VOOR MIJN LEEFTIJD (!!!!!!), zei ik zinnigere dingen dan veel jongeren van 18 jaar en was ik redelijk vroegrijp. Maar, dat wil nog niet zeggen dat ik OP ALLE GEBIEDEN als volwassen was. En relaties met 18-jarigen zijn daarom niet gezond voor een 13-jarige, hoe volwassen ze ook is!!!
Dus: handen af van 13-jarigen (en jullie mogen blij zijn dat ik niet de moeder ben van zo'n jong meisje, want ik zou jullie villen met huid en haar!!!!!!) Laat zo'n meisje toch lekker jong zijn en genieten van haar jeugd!!! Eikels!
quote:vaak vragen de topicstartes zich af of het wel kan, ze willen wel en willen weten hoe de rest erover denkt. dat is een grote fout.
Op donderdag 22 november 2001 12:37 schreef Herald het volgende:[..]
klopt, maar deze discussie komt elke week weer terug. Wat erg opmerkelijk is dat de topiqueopener immer wil weten of 'het wel kan'. Als je jezelf al afvraagt of 'het wel kan' betekent dat je er dus mee zit dat je vriendinnetje erg jong is en weet dat het niet 'normaal' is. Daarbij komt dat ze bang zijn voor verwerpelijke reacties, hier vertaalt naar Iemand ervaring hiermee en dan bedoel ik hoe je omgeving reageerd? en vervolgens krijgen ze reacties als "ik vind het niet kunnen" en dan zijn ze boos. Vraag het dan niet, want zo reageren mensen. Het is zo ontzettend laf om enkel naar leuke reacties te vissen als je wil weten hoe men reageert.
quote:Een meisje van 13 kan over zoiets nog geen verantwoorde beslissing nemen. Zo'n KIND vind aandacht van een 18-jarige altijd leuk en als ze een beetje intelligent is kan ze ook leuk meekletsen. Je moet gewoon met je handen van zo'n KIND afblijven en haar een paar jaar de tijd geven om op te groeien. Laat dat KIND met KINDEREN van haar eigen leeftijd spelen.
Op donderdag 22 november 2001 14:14 schreef AngryAngel het volgende:het enigste wat belangrijk is, is wat JIJ vind en wat het MEISJE vind.
quote:wat een domme reactie zeg, jij snapt er blijkbaar niks van als jij een kind van 5 als voorbeeld geeft.
Op donderdag 22 november 2001 13:42 schreef Halinalle het volgende:
Wanneer houden we eens op met die flauwekul dat leeftijd niets zegt over hoe volwassen iemand is.
Natuurlijk ontwikkelen mensen zich verschillend, maar bij kinderen en pubers is leeftijd is zeker wel een indicatie."Ja, maar mijn vriendin van vijf is heel volwassen voor haar leeftijd en ze heeft ook al zoveel meegemaakt, dus een relatie moet kunnen."
Dertien en achttien vind ik eigenlijk al ver gaan, maar als ik lees over een relatie tussen een dertienjarig meisje en een achtentwintigjarige man, dan vraag ik me toch af wat die man mankeert.
iedereen die bemoeid zich ermee of zij weten hoe dat meisje van 13 is, omdat hun zelf niet toe waren aan een relatie met een kind van 13.
komen ze aan met argumenten dat ze kinderachtig kunnen doen, wow, dat doe ik soms ook wel, lijk ik ook net 12, een vriend van mij is 23 en die doet dat ook, weer zo'n dom argument.
je moet niet kijken wat andere zeggen, gewoon kijken wat je gevoel zegt.
quote:Ha!
Op donderdag 22 november 2001 12:03 schreef pilut het volgende:[..]
ken mij dat nou schelen waarom.. zolang jij 'weent' vindt ik het best
ziek ziek ziek.. tjah wie is er ziek heh jij of ik? jij denk ik.. WRONG ik weet het
En voordat je weer verder gaat lopen gillen dat je denkt dat ik gek ben, lees dan is wat er bij iedere post die ik plaats onderaan vet gedrukt staat....
quote:Dat is dus het hele probleem, dat weet zo'n KIND van 13 niet. In je hele verhaal heb je maar 1 zinnige opmerking gemaakt en dat is:
Op donderdag 22 november 2001 14:20 schreef AngryAngel het volgende:[..]
het gaat toch over een RELATIE.
[..]
begrijp jij wel wat een relatie inhoud?
quote:13-jarige meisjes zijn KINDEREN (ik kan het niet genoeg benadrukken) en niet toe aan een 'serieuze' relatie. Ze kunnen wel toe zijn aan 'kalverliefde' als pubers onder elkaar, maar niet een serieuze relatie.
elke persoon is anders elke relatie ook.
quote:weer iemand die begint de oordelen over iemand die jij niet kent. een 13 jarige is geen kind meer. ze spelen ook al niet meer, het is een PUBER.
Op donderdag 22 november 2001 14:19 schreef mr_obb het volgende:[..]
Een meisje van 13 kan over zoiets nog geen verantwoorde beslissing nemen. Zo'n KIND vind aandacht van een 18-jarige altijd leuk en als ze een beetje intelligent is kan ze ook leuk meekletsen. Je moet gewoon met je handen van zo'n KIND afblijven en haar een paar jaar de tijd geven om op te groeien. Laat dat KIND met KINDEREN van haar eigen leeftijd spelen.
quote:Allemaal leuk en aardig, maar 13 is een kind. Oke misschien is ze net in de puberteit. maar kunnen we kinderen tegenwoordig even de tijd geven om op te groeien???
Op donderdag 22 november 2001 14:26 schreef AngryAngel het volgende:[..]
weer iemand die begint de oordelen over iemand die jij niet kent. een 13 jarige is geen kind meer. ze spelen ook al niet meer, het is een PUBER.
Iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe. neem nou voor het eerst met iemand naar bed gaan, sommige zijn er met zijn 12 al klaar voor en sommige pas met hun 21. geeft dit iemand het recht om over deze personen te oordelen. NEE NATUURLIJK NIET. dat is hun GEVOEL. hetzelfde geldt voor een relatie met een 13 jarige.
Het is gewoon onzin om iemand een kind (figuurlijk) te noemen op basis van hoe lang iemand rond loopt op deze aardkloot. ik ken mensen die zijn 18 en die zijn nog zo kinds dat je gewoon ziet dat die niet toe zijn aan een relatie. en sommige zijn op hun 12e al toe aan een relatie.
Dat kun je NIET oordelen voor iemand, dat is het domste wat je kunt doen.
Een kind van 13 vindt het fantastisch als ze aandaht krijgt van iemand van 18. Maar waarom zoekt degene die 18 is, niet iemand van zijn eigen leeftijd?? Is dat te moeilijk ofzo????
quote:een meisje van 13 weet veel meer daarover dan jij denkt.
Op donderdag 22 november 2001 14:26 schreef mr_obb het volgende:[..]
Dat is dus het hele probleem, dat weet zo'n KIND van 13 niet. In je hele verhaal heb je maar 1 zinnige opmerking gemaakt en dat is:
[..]13-jarige meisjes zijn KINDEREN (ik kan het niet genoeg benadrukken) en niet toe aan een 'serieuze' relatie. Ze kunnen wel toe zijn aan 'kalverliefde' als pubers onder elkaar, maar niet een serieuze relatie.
quote:domste opmerking die je kunt maken, ik kan het nog zo vaak tegen zoveel mensen zeggen, daar kan je NIET over oordelen.
13-jarige meisjes zijn KINDEREN (ik kan het niet genoeg benadrukken) en niet toe aan een 'serieuze' relatie.
quote:Dat is waar.
Op donderdag 22 november 2001 14:26 schreef AngryAngel het volgende:Iedereen is op een verschillende leeftijd ergens aan toe.
quote:Onzin, Op je 12de ben je fysiek gezien in staat om sex te hebben. Geen enkel kind is er dan ook werkelijk klaar voor. Dat is iets dat door de omgeving gedaan word.
neem nou voor het eerst met iemand naar bed gaan, sommige zijn er met zijn 12 al klaar voor
quote:Die mensen bestaan.
ik ken mensen die zijn 18 en die zijn nog zo kinds dat je gewoon ziet dat die niet toe zijn aan een relatie.
quote:Op je 12de ben je niet toe aan een 'serieuze' relatie. Zoals ik in mijn vorige post al stelde kan je dan wel aan 'kalverliefde' doen, maar een serieuze relatie is onzin.
en sommige zijn op hun 12e al toe aan een relatie.
quote:waarom?
Op donderdag 22 november 2001 14:29 schreef DarkElf het volgende:[..]
Allemaal leuk en aardig, maar 13 is een kind. Oke misschien is ze net in de puberteit. maar kunnen we kinderen tegenwoordig even de tijd geven om op te groeien???
Een kind van 13 vindt het fantastisch als ze aandaht krijgt van iemand van 18. Maar waarom zoekt degene die 18 is, niet iemand van zijn eigen leeftijd?? Is dat te moeilijk ofzo????
quote:ben jij zo'n persoon? hoe kun je daar iet ovor zeggen? weet jij hoe die persoon in elkaar zit. omdat dat zo bij de meeste, wil niet zeggen bij iedereen. kijk als ze nou 8 of 10 ok, dat zijn oko nog kinderen.. maar 12 niet meer.
Op donderdag 22 november 2001 14:32 schreef mr_obb het volgende:Onzin, Op je 12de ben je fysiek gezien in staat om sex te hebben. Geen enkel kind is er dan ook werkelijk klaar voor. Dat is iets dat door de omgeving gedaan word.
quote:zie mijn vorige reacties, ook daar kun jij niet over oordelen. het zijn geen klein jong meer, het beginnen vrouwen te worden.
Op je 12de ben je niet toe aan een 'serieuze' relatie. Zoals ik in mijn vorige post al stelde kan je dan wel aan 'kalverliefde' doen, maar een serieuze relatie is onzin.
quote:Sure, geloof wat je wilt geloven maar respecteer ook eens iemand anders zijn mening. Is dat nou zo moeilijk?? Jij denkt er zo over en ik anders. God wat erg
Op donderdag 22 november 2001 14:33 schreef AngryAngel het volgende:[..]
quote:Nu komt de aap uit de mouw: Het BEGINNEN vrouwen te worden. Je moet ze ook de kans geven om die missie te vervullen en niet meteen er bovenop springen als 18-jarige volwassene.
Op donderdag 22 november 2001 14:37 schreef
AngryAngel het volgende:het zijn geen klein jong meer, het beginnen vrouwen te worden.
quote:wat jij wilt.. (pas hem wel ff aan
Op donderdag 22 november 2001 14:36 schreef mr_obb het volgende:
AngryAngel, volgens je signature zou ik niet met je moeten discussieren en ik denk dat ik mijn standpunt al duidelijk genoeg gemaakt heb. Dit meisje zou de eerste niet zijn die later psychische problemen zou krijgen omdat iemand anders dacht dat ze volwassen genoeg was.
quote:Dat ligt aan de Topicstarter: of die de grenzen kent. Aangezien hij het hier vraagt neem ik aan van wel.
Op donderdag 22 november 2001 14:38 schreef AngryAngel het volgende:problemen door een te vroege relatie is wel ver gezocht.
Ps: Ik vind je nieuwe Sig een beetje arrogant AA
Ps2: We worden het er nooit over eens waarschijnlijk, maar even voor alle duidelijkheid: voel je niet persoonlijk aangevallen, geld ook voor topicstarter.
quote:niet arrogant maar realiteit
Op donderdag 22 november 2001 14:42 schreef mr_obb het volgende:[..]
Dat ligt aan de Topicstarter: of die de grenzen kent. Aangezien hij het hier vraagt neem ik aan van wel.
Ps: Ik vind je nieuwe Sig een beetje arrogant AA
Ps2: We worden het er nooit over eens waarschijnlijk, maar even voor alle duidelijkheid: voel je niet persoonlijk aangevallen, geld ook voor topicstarter.
voel me ook niet aangevallen hoor, hoe altijd wel van een goede discussie. een worden doen we waarschijnlijk nooit nee. ach misschien als jij eens andere ervaringen krijgt
[edit]
heb hem waar weer terug veranderd, slecht voor de ego van de rest van de fokkers
[Dit bericht is gewijzigd door AngryAngel op 22-11-2001 15:01]
quote:Ik moet niet denken aan een 13-jarig meisje als vriendin. Persoonlijk vind ik meisjes/meiden/vrouwen (streep door wat niet van toepassing is) van mijn eigen leeftijd al te kinderachtig. Op die laatste opmerking bestaan ook uitzonderingen en met een daarvan ga ik vanavond uit eten
Op donderdag 22 november 2001 14:51 schreef AngryAngel het volgende:ach misschien als jij eens andere ervaringen krijgt
Wat jouw arrogantie/realiteit betreft AA: Degenen die zichzelf geniaal vinden zijn vaak het minst geniaal. Mensen die werkelijk geniaal zijn voelen zich vaak misplaatst en voelen zich daardoor niet zo geniaal.
Lees dit eens:
Wanneer ben je een pedo? (vervolg)
En dit:
[FP] Pedofilie op de FP
En ga eens praten met MikeyMo....
DOH!
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:17 schreef AngryAngel het volgende:
ik had er niet voor niks een smiley achter.
quote:Waarom is de grens bij jou dan 12? Waarom niet 10 of 11? Sommige meisjes van 10 lijken net twaalf. Leeftijd is toch niet van belang?
Op donderdag 22 november 2001 14:20 schreef AngryAngel het volgende:[..]
wat een domme reactie zeg, jij snapt er blijkbaar niks van als jij een kind van 5 als voorbeeld geeft.
jezus zielig zeg. een kind van 5 heeft toch niks met een relatie te maken. het gaat toch over een RELATIE. dan heb je het over meisjes van 12 en ouder en jongens van 14 en ouder. (2 jaar achterstand voor ons mannen)
Daarbij speelt leeftijd geen rol (heb ik het niet over pedo's van 30-40 jaar voor de mensen die hierover weer zielig doen). begrijp jij wel wat eenr elatie inhoud? gaat over ghet gevoel tussen 2 personen. en hoe ze een relatie hebben. 18 met 13 kan makkelijk, kan ook net zo goed niet.
dat ligt eraan hoe die personen zijn, en of ze eraan toe zijn. elke persoon is anders elke relatie ook. het heeft dus geen enkele zin om te gaan vergelijken, dat is dom
quote:Nog even en het word echt onsmakelijk. Let's get back ontopic en die arme jongen z'n vraag beantwoorden: Heeft iemand ervaring en hoe reageert je omgeving erop.
Op donderdag 22 november 2001 16:16 schreef Halinalle het volgende:[..]
Waarom is de grens bij jou dan 12? Waarom niet 10 of 11? Sommige meisjes van 10 lijken net twaalf. Leeftijd is toch niet van belang?
Op zich lijkt dit topic me wel een voorbeeld van hoe je omgeving erop zal reageren: Sommigen zullen ervan walgen, anderen keuren het niet goed en laten je je gang gaan en nog anderen zijn het helemaal met je eens(voor die laatste moet je uitkijken, want dat zijn concurrenten.)
ikzelf maak altijd dan de vergelijking met mezelf toen ik 13 was, of met meiden uit mn klas vandezelfde leeftijd. 13 jaar, dat zijn meiden die net uit de lagere school komen, daar kun je toch geen relatie mee opbouwen, niveau verschilt toch echt veel te veel.
maar goed, das maar mijn mening. Je moet zelf weten wat je doet, maar ik vind het gewoon triest.
quote:Doe je goed
Op woensdag 21 november 2001 18:48 schreef pinguin het volgende:
Leeftijdsverschil, * pinguin heeft er inmiddels ook last vanik ben 19, zij 25 en het gaat uitstekend tot op heden
13 is te jong voor een jongen van 18, heel simpel. Je kunt geen volwaardige/gebalanceerde relatie hebben hoe volwassen zij ook is. De buitenwacht behandeld haar namelijk gewoon nog als een 13-jarige, of je dat nu leuk vind of niet.
Kijk we gingen niet all the way.. maar daar gaat het niet om , het gaat er om dat wij van achter onze pc niet kunnen oordelen of jouw meisje oud/volwassen genoeg is.
En over hoe je omgeving zal reageren..
Kijk mensen die jou en dat meisje niet zo goed kennen zullen net zo reageren als de meesten hier. Een beetje kort door de bocht dus.
Maar mensen die haar en jou goed kennen zullen na enige tijd er best normaal mee kunnen omgaan.
Je zult gewoon moeten kijken hoe het loopt..
Sterkte
quote:vindt je?? Mijn sinds kort ex was ook 5 jaar ouder dan ik, maar dat was dan toch wel problematisch, ik studeer nog en zij was al bezig met een huis kopen.. en kinderen enzo.. over twee verschillende werelden gesproken zeg...
Op donderdag 22 november 2001 16:59 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Doe je goed
quote:Ik bedoel meer dat het als jongen van zeg 18 vrij onmogelijk is om aan een meisje van 25 te komen. Die moeten je gewoon niet over het algemeen.
Op donderdag 22 november 2001 17:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
vindt je?? Mijn sinds kort ex was ook 5 jaar ouder dan ik, maar dat was dan toch wel problematisch, ik studeer nog en zij was al bezig met een huis kopen.. en kinderen enzo.. over twee verschillende werelden gesproken zeg...
Wat ik bedoelde te zeggen is niet dat IK vind dat het maar een meisje van 13 is, maar dat zij AFHANKELIJK is van wat haar omgeving vind. Zodra ze uit is gepuberd en op drzelf gaat, dan isze niet meer AFHANKELIJK...dat is denk ik het probleem. Ze leeft nog in een wereld waarin de mening van vriendinnen, ouders, bekenden er heel veel toe doet. Rond je 18de ga je ECHT je eigen mening vormen en krijg je daar bovendien ook de ruimte voor. Ze is PAS 13 zal de topicstarter nog vaak horen, zo van 'wat weet zij ervan?'
quote:Kijk da's nou stom om jezelf te gaan vergelijken met een meisje van 13.
Op donderdag 22 november 2001 16:24 schreef Breezzzer het volgende:
ikzelf maak altijd dan de vergelijking met mezelf toen ik 13 was.
Als die verschillen bij jongens al zo groot zijn, moet je nagaan hoe groot die zijn tussen meisjes van 13. Meisjes lopen nou eenmaal lichtjaren voor in hun emotionele ontwikkeling op jongens. Dus misschien is dit meisje wel verder dan jij je voor kan stellen.
Hoe durf je daar dan over te oordelen????
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 22-11-2001 17:26]
quote:Speak for yourself.. toen ik 18 was had ik een tijde een vriendin van 24.. mijn laatste ex was 27 en ik heb wel vaker oudere vriendinnetjes..
Op donderdag 22 november 2001 17:19 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik bedoel meer dat het als jongen van zeg 18 vrij onmogelijk is om aan een meisje van 25 te komen. Die moeten je gewoon niet over het algemeen.
Zijn helemaal niet zo moeilijk te versieren juist makkelijker.
(Ik heb ook wel jonkies gehad hoor;))
quote:
Op donderdag 22 november 2001 17:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
Kijk da's nou stom om jezelf te gaan vergelijken met een meisje van 13.
Alleen al tussen jongens onderling zijn de verschillen al heel groot. Er zijn jongens die rond hun 12e voor het eerst met een meisje zoenen en die om de zoveel tijd een nieuw vriendinnetje hebbenen er zijn jongens die op hun 16e nog nooit met een meisje gezoend hebben.
Als die verschillen bij jongens al zo groot zijn, moet je nagaan hoe groot die zijn tussen meisjes van 13. Meisjes lopen nou eenmaal lichtjaren voor in hun emotionele ontwikkeling op jongens. Dus misschien is dit meisje wel verder dan jij je voor kan stellen.
Hoe durf je daar dan over te oordelen????
tss, vind ik zon dom gelul. Alsof alle meiden zoveel voorop lopen qua emotionele ontwikkeling op jongens, das ook zo per persoon afhankelijk. Ken meiden van 18 die zich nog gedragen als 13 jarigen en andersom ook.
Wat ik met die vergelijking bedoelde is het niveau waar je op zit, jij gaat mij zeker vertellen dat een meisje dat net uit de basisschool komt op dezelfde golflengte zit als een jongen van 18. houd toch alsjeblieft op. geloof best dat sommige meiden van 13 vroeg rijp zijn, maar ik heb het hier meer over algemene ontwikkeling, en dat is bij een meisje van 13 echt nog niet hetzelfde als een jongen van 18. en wat dat voor problemen geeft? nou ik kan me niet voorstellen dat je dan op zelfde golflengte kunt communiceren, maar dat vind ik.
quote:Dit is wetenschappelijk bewezen..
Op donderdag 22 november 2001 17:44 schreef Breezzzer het volgende:[..]
tss, vind ik zon dom gelul. Alsof alle meiden zoveel voorop lopen qua emotionele ontwikkeling op jongens,
Maar ja jij vind het vast ook belachelijk dat sinterklaas niet bestaat??
quote:Aah je begint het te snappen. Ik leg uit dat er veel
das ook zo per persoon afhankelijk. Ken meiden van 18 die zich nog gedragen als 13 jarigen en andersom ook.
Wat ik met die vergelijking bedoelde is het niveau waar je op zit, jij gaat mij zeker vertellen dat een meisje dat net uit de basisschool komt op dezelfde golflengte zit als een jongen van 18. houd toch alsjeblieft op. geloof best dat sommige meiden van 13 vroeg rijp zijn, maar ik heb het hier meer over algemene ontwikkeling, en dat is bij een meisje van 13 echt nog niet hetzelfde als een jongen van 18. en wat dat voor problemen geeft? nou ik kan me niet voorstellen dat je dan op zelfde golflengte kunt communiceren,
en dat je dus niet te snel mag oordelen!
quote:Kut excuus je verschuilen achter je mening.. da's wel erg makkelijk.. Jij dacht/denkt op de middelbare school ook bij een geef je mening vraag dat dat nooit fout gerekend kon worden??
maar dat vind ik.
quote:Heb je wel eens van hormonen gehoord?? daar krijg je en borsten van en verander je emotioneel bnogal van..
Op donderdag 22 november 2001 17:34 schreef Herald het volgende:
maar is het niet toevallig dat de meest volwassen en intelligente meisjes van 13 allemaal een lichaam hebben van 16/17? Ai volle B cup op je 12, nou dan ben je vast ook heel erg slim.
En slim zijn heeft niks met het hebben van een serieuxe relatie te maken.. Anders zouden sommige mensen nooit een relatie mogen hebben...
quote:Sja, sorry maar als je een knappe, aantrekkelijke, slimme jongedame van een jaar of 25 bent heb je nix te zoeken bij een 21-jarige dropperd. Ik vermoed dan ook dat degenen waren die verder niemand konden krijgen ( dit hoeft niets met uiterlijk te maken te hebben natuurlijk ,das waar)
Op donderdag 22 november 2001 17:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Speak for yourself.. toen ik 18 was had ik een tijde een vriendin van 24.. mijn laatste ex was 27 en ik heb wel vaker oudere vriendinnetjes..
quote:Precies.
Op donderdag 22 november 2001 19:55 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Sja, sorry maar als je een knappe, aantrekkelijke, slimme jongedame van een jaar of 25 bent heb je nix te zoeken bij een 21-jarige dropperd.
Daarbij komt nog dat jongens veel langer puberaal gedrag blijven vertonen en ook hun geestelijk niveau is doorgaans niet om over naar huis te schrijven.
Na 5 minuten ben ik meestal dodelijk verveeld met de jongetjes van beneden mijn leeftijd..... (inhoud = 0,0)
quote:Jij hebt echt een beperkt wereldbeeld zeg...
Op donderdag 22 november 2001 19:55 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Sja, sorry maar als je een knappe, aantrekkelijke, slimme jongedame van een jaar of 25 bent heb je nix te zoeken bij een 21-jarige dropperd. Ik vermoed dan ook dat degenen waren die verder niemand konden krijgen ( dit hoeft niets met uiterlijk te maken te hebben natuurlijk ,das waar)
quote:
Op donderdag 22 november 2001 18:08 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dit is wetenschappelijk bewezen..
Maar ja jij vind het vast ook belachelijk dat sinterklaas niet bestaat??
[..]
JA DAT VIND IK INDERDAAD BELACHELIJK JA WANT HIJ BESTAATomg wat een sneue opmerking van jou zeg.
"Aah je begint het te snappen. Ik leg uit dat er veel
verschil zit tussen het ene meisje en het andere.. "dat klopt en daar ben ik het mee eens, alleen niet met dit: "Meisjes lopen nou eenmaal lichtjaren voor in hun emotionele ontwikkeling op jongens"
hiermee zeg jij dat dus alle meiden in het algemeen voorlopen op jongens en dat vind ik bullshit.en dat je dus niet te snel mag oordelen!
[..]Kut excuus je verschuilen achter je mening.. da's wel erg makkelijk.. Jij dacht/denkt op de middelbare school ook bij een geef je mening vraag dat dat nooit fout gerekend kon worden??
waar slaat dit nou op? Er wordt in dit topic toch naar je mening gevraagd? nou die geef ik dus.
ik verschuil daarmee niet mn mening, ik laat alleen aan de topic starter weten hoe ik er over denk.
dat jij dat nou weer zo krom opvat
quote:En toch is het zo...
Op donderdag 22 november 2001 21:25 schreef Breezzzer het volgende:hiermee zeg jij dat dus alle meiden in het algemeen voorlopen op jongens en dat vind ik bullshit.
quote:misschien op jou ja
Op donderdag 22 november 2001 21:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
En toch is het zo...
quote:tuurlijk wel, alleen dat vertellen ze niet aan je..
Op donderdag 22 november 2001 21:25 schreef groucho het volgende:
Mijn vriendin en ik schelen 8 jaar en daar heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan
quote:zit wel wat in
Op donderdag 22 november 2001 21:43 schreef luukster het volgende:[..]
tuurlijk wel, alleen dat vertellen ze niet aan je..
Niet aan beginnen dus..
quote:Zo te horen krijg je er stiekum een stijve van!
Op donderdag 22 november 2001 21:51 schreef shitter het volgende:
13 - 18, vinnik echt ziekker dan ziek..
hoe moet je in vredesnaam der ouders te woord staan?
Ook lekker trouwens, wordt het net gezellig, moet ze naar huis..Niet aan beginnen dus..
quote:Echt wel..
Op donderdag 22 november 2001 21:58 schreef PERSEPHONE_ het volgende:
Zo te horen krijg je er stiekum een stijve van!
Hoe moeilijk dat ook zal zijn.
(my 2 centz.)
quote:Eigenlijk zou ik je nu uit willen dagen om een tijdje met mij om te gaan en te kijken of ik je ook verveel. Maar ik voel me niet echt een 'jongetje' meer, dus laat maar.
Op donderdag 22 november 2001 20:05 schreef PERSEPHONE_ het volgende:[..]
Precies.
Daarbij komt nog dat jongens veel langer puberaal gedrag blijven vertonen en ook hun geestelijk niveau is doorgaans niet om over naar huis te schrijven.
Na 5 minuten ben ik meestal dodelijk verveeld met de jongetjes van beneden mijn leeftijd.....(inhoud = 0,0)
quote:Op een oude fiets moet je het leren
Op donderdag 22 november 2001 17:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Speak for yourself.. toen ik 18 was had ik een tijde een vriendin van 24.. mijn laatste ex was 27 en ik heb wel vaker oudere vriendinnetjes..
quote:Ja, maar hij hoeft nog niet te kraken...
Op vrijdag 23 november 2001 13:03 schreef PS het volgende:[..]
Op een oude fiets moet je het leren
![]()
![]()
quote:Ja maar nu wordt het tijd om de opgedane kennis en vaardigheden door te geven aan een jongere generatie vrouwen!
Op vrijdag 23 november 2001 13:03 schreef PS het volgende:[..]
Op een oude fiets moet je het leren
![]()
![]()
Tis lullig maar waar...
Kan wel bedenken dat je ieder in een andere "fase" zit, heb dat zelf ook meegemaakt. ( vriendin was 15 en ik 19)
Bedenk wel dat je niet, zeker niet, aan een seksuele realtie moet beginnen!!! Dit wordt door ouders & omgeving niet goedgekeurt en dat is toch wel een beetje logisch, denk ik.
Vind zelf dat het op zich wel moet kunnen, maar leg d'r bij jou a.u.b. in ieder geval het eerste jaar en misschien wel 2 of 3 een knoop in ook al zegt ze dat ze er aan toe is! Als je logisch nadenkt wist je dit denk ik ook wel........
Verder, veel geluk en plezier. (behalve van-dattum dan)
quote:Wat een kolder.. natuurlijk kan je ook wel van dattum.. Niet de eerste dag.. maar in de loop van de tijd zal dat zeker groeien en je hoeft echt niet zo lang te wachten..
Op zondag 25 november 2001 16:58 schreef hollander172 het volgende:
Vind zelf dat het op zich wel moet kunnen, maar leg d'r bij jou a.u.b. in ieder geval het eerste jaar en misschien wel 2 of 3 een knoop in ook al zegt ze dat ze er aan toe is! Als je logisch nadenkt wist je dit denk ik ook wel........Verder, veel geluk en plezier. (behalve van-dattum dan)
Nogmaals ik 'had kennis' aan een meisje van 13 (toen was ik een jaar of 15/16) en die was al behoorlijk ver op dat gebied...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |