quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Hmm, volgende keer beter
Jij hebt niet eens een auto.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Skv het volgende:
Ik zou em vol doorplanken als jij met je pauperbrommer dr tussen wou schuiven.
Ik haalde hem in 1xquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef peterh het volgende:
mischien moet je eerst je bromfietscertificaat halen![]()
als je als geen eens de voorrangsregels kent..![]()
jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Maikuuul het volgende:
Maarja wtf, alsof je zoeen rotonde moet naderen met 20
Daarom rijden die mensen met een L op de auto altijd zo slechtquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja
ga maar es rijles nemen, je staat er verbaasd van hoeveel dingen je tegelijk in de gaten moet houden op een rotonde!
Jaja gek, alsoftie niet ff kan stoppen op de rotonde, jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef -AnneX- het volgende:
wacht ff....JIJ gin de rontonde op en de auto kwam van links...de auto WAS dus al OP de rontonde...en dan is het de schuld van de auto!?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef Repeat het volgende:
het was glad man vanochtend, ben wel 10 keer bijna op mn bek gegaan, en ik was niet eens op de brommer gek.
alleen kijken of er geen fietsers/voetgangers komen als je de rotonde wilt verlaten? Verder hoef je nl nergens op te lettenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja
ga maar es rijles nemen, je staat er verbaasd van hoeveel dingen je tegelijk in de gaten moet houden op een rotonde!
nog erger, ik was lopend.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die niet eens goed kunnen fietsen whehe.
Nah hier viel het wel mee, maar voor mijn school ligt een gladde rotonde, dat sux
eigenlijk zouden ze dit soort afgekeurde triangeljosti's niet eens aan zo'n theorietoets deel mogen laten nemenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja gek, alsoftie niet ff kan stoppen op de rotonde, jeweet![]()
Jeh me brommer gaat 48, alsof ik dan 20 ga rijden ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Sinds wanneer mag je in de bebouwde kom 45 dan?
Of ga je naar een school in de rimboe ofzo?
doe maar niet nee, dan duurt het alleen maar langer voor je een keer een ongeluk krijgtquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh me brommer gaat 48, alsof ik dan 20 ga rijden ofzo
Niet liegen daar houd ik niet vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Fruitje het volgende:
Hey Kuuuul,
als jij op je moped aankomt en er een zilverpijl aankomt
duik dan naar rechts de greppel in...
Heb je wel eens gehoord van het recht van de sterkste?
Nou dit was zo een gevalletje...![]()
Je mag maar 25, dus dan nader je de rotonde nog met bijna vol gasquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik haalde hem in 1x5 fouten whehe.
Maarja wtf, alsof je zoeen rotonde moet naderen met 20slaat nergens op
Als een brommer heel dicht op mij gaat rijden gaan de remlichten altijd op een eng moment een keertje aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom rijden die mensen met een L op de auto altijd zo slechtecht vet altijd hoe ze al in paniek raken als je dicht achter hun gaat rijden whehe. En dan natuurlijk inhalen
moet je ook niet gaan janken dat je bijna geschept werd...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh me brommer gaat 48, alsof ik dan 20 ga rijden ofzo
wie is hier dan de loserquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als een brommer heel dicht op mij gaat rijden gaan de remlichten altijd op een eng moment een keertje aan.En jij zou niet de eerste zijn die daardoor echt moeilijk hard op z'n muil gaat.
Woon je op hetzelfde kampquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef Adamica1 het volgende:
Gewoon op zijn moterkap gaan liggen en dan gratis geld krijgen![]()
die auto had toch zeker voorrang, op de rotondequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef Adamica1 het volgende:
misschien was de rotonde wel zonder verkeersborden geregeld en dan heeft verkeer van rechts gewoon voorrangquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die auto had toch zeker voorrang, op de rotonde
dan hadden we een KLB topic gehad dat ging van 'Kut-verzekering betaalt niet uit!!1'quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:15 schreef Adamica1 het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
misschien was de rotonde wel zonder verkeersborden geregeld en dan heeft verkeer van rechts gewoon voorrang
in de bebouwde kom? zie je het al voor je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
misschien was de rotonde wel zonder verkeersborden geregeld en dan heeft verkeer van rechts gewoon voorrang
en met een beetje geluk hadden we hem ook nog een flink poosje niet op het forum gezien!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan hadden we een KLB topic gehad dat ging van 'Kut-verzekering betaalt niet uit!!1'
en was Heer Maikul zijn scooter kwijt geweest en had waarschijnlijk de krasen op die auto moeten betalen
das hendig kutquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:42 schreef Scrat_ched het volgende:
Ik lees hier al 3 * hendig sjiek,
toen ik dat laatst zei werd Buzzer boos (please not the alliteration).
Niet bumperkleven met die pikketriller van je, uitermate irritant.quote:
Da's natuurlijk wel een pluspuntquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en met een beetje geluk hadden we hem ook nog een flink poosje niet op het forum gezien!
Een Bull Bar amateurquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef master_X het volgende:
heb niet voor niks een wild rek op me auto (A)
Uit een ander topic... Zo te lezen ben jij dus 1 van die aso's/quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, je moet ook niet alle scooter rijders over 1 kam scheren omdat er een paar aso rijden betekent niet dat ik dat niet doe. Merjeh ik val nog mee in principe
Oei, als iemand dat doet zet ik natuurlijk wel ff een mooie kras op zijn auto en rijd wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als een brommer heel dicht op mij gaat rijden gaan de remlichten altijd op een eng moment een keertje aan.En jij zou niet de eerste zijn die daardoor echt moeilijk hard op z'n muil gaat.
Wow, damn ik vind jou echt stoerquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:31 schreef Donders het volgende:
kerel... als ik je tegenkom rij ik je echt helemaal kapot!!
en het Keizer Karelplein in Nijmegen. een van de grootste rotondes van Nederland. Stoplichten voor de rotonde(dus niet op) en rechts heeft voorrang. Voor de fietsers en snorfietsers is een aparte baan gereserveerd, maar werkt in het principe hetzelfde. behalve het feit dat op die ring wel stoplichten staan, zodat ze niet zelf hoeven kijken of er wat aankomt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in de bebouwde kom? zie je het al voor je?
ik ken maar één zo'n rotonde, en da's de stichtse rotonde, en daar komen GEEN snorfietsjes
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Hmm, volgende keer beter
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef RedDevil085 het volgende:
Hey lelijkerd... als je iedere dag zo'n topic opent over hoe "anderen de straat onveilig" maken, word het niet beter, hoor... Misschien moet je eens een paar dagen zonder helm rondcrossen, dan lost het probleem zichzelf mogelijk op.
Ja wie liegt hier nou?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vanaf vandaag genomineerd als meest mongoliste reactie op Fok!
Is het vreemd als ik zeg dat ik niet snap wat je me probeert duidelijk te maken ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Fruitje het volgende:
[..]
Ja wie liegt hier nou?
Hou daar eens mee op,
daar hou ik niet van...![]()
Je liegt als je zegt dat het genomineerd hebtquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik zeg dat ik niet snap wat je me probeert duidelijk te maken ?
Die gast denkt dat ik een helm draagquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef Fruitje het volgende:
[..]
Je liegt als je zegt dat het genomineerd hebt
je wil het doen
maar weet niet hoe, dus wat je zegt is niet waar.
duidelijk genoeg?
En de spanker is voor jou op mijn eerdere reactie...
Nee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die gast denkt dat ik een helm draag![]()
Wat een n00b
Bij mijn eerste keer Keizer Karel dacht ik dus ook dat het een gewone rotonde was en crosste lekker rond. Mijn ouders, opa en oma die bij me in de auto zaten konden toch minder lachen met die bijna-aanrijdingquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
en het Keizer Karelplein in Nijmegen. een van de grootste rotondes van Nederland. Stoplichten voor de rotonde(dus niet op) en rechts heeft voorrang. Voor de fietsers en snorfietsers is een aparte baan gereserveerd, maar werkt in het principe hetzelfde. behalve het feit dat op die ring wel stoplichten staan, zodat ze niet zelf hoeven kijken of er wat aankomt.
beetje lastig voor de nieuwkomer, maar goed systeem![]()
Wie heeft het over winnen tegen "DE ZILVEREN PIJL" oeeehquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Fruitje het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zie je avatar toch? zie inderdaad geen helm, daar heb ik rekening mee gehouden
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/803525/1/50/33971276
Duik nou de volgende keer in de greppel,
Als je het tegen een zilveren pijl wil opnemen, verlies je het geheid..
* N00B is zo pasé, *
[proest] NEWBIE[/proest]![]()
Altijd lachen, mensen die even willen laten zien dat ze moeilijke woorden kennen en ze dan verkeerd spellen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef greatgonzo het volgende:
had iemand al gezegd dat Maikuuul zowieso dood moet?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef BrauN het volgende:
Uitschelden voor 'paardenkut' en een draai om de oren geven.
Jôh zout op! per ongeluk een s vergeten, passé een moeilijk woord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:22 schreef m021 het volgende:
[..]
Altijd lachen, mensen die even willen laten zien dat ze moeilijke woorden kennen en ze dan verkeerd spellen.
Tjeez kuuul, d8 toch wel dat zo een vette vent als jij wist wat een zilveren pijl was?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie heeft het over winnen tegen "DE ZILVEREN PIJL" oeeehwtf is de zilveren pijl gek
Hoe zet je de kras als je op je muil ligt en hij is weggereden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oei, als iemand dat doet zet ik natuurlijk wel ff een mooie kras op zijn auto en rijd weg
Wie zegt dat hij wegrijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoe zet je de kras als je op je muil ligt en hij is weggereden?
Zegt de gast die niet eens een auto heeftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:44 schreef fr0x het volgende:
als ik zo een kk joch als jou tege zou kome zou ik je juist dood rijde zo stoer op ze foxie en je bontkraag
pannekoek
Pannekoekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:44 schreef fr0x het volgende:
als ik zo een kk joch als jou tege zou kome zou ik je juist dood rijde zo stoer op ze foxie en je bontkraag
pannekoek
*gaaap*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zegt de gast die niet eens een auto heeft
Het posten van een foto van je vriends auto is niet toegestaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef fr0x het volgende:
[..]
*gaaap*
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben ook heel stoer, vanochtend reed ik bijna een kereltje van ze oranje foxie!
Stoere auto man, mag ik je aanraken jij bent mijn heldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef fr0x het volgende:
[..]
*gaaap*
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben ook heel stoer, vanochtend reed ik bijna een kereltje van ze oranje foxie!
ey je bent gruwelijkk .. prickquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef Vipers het volgende:
[..]
Stoere auto man, mag ik je aanraken jij bent mijn held![]()
Gestolen auto's moetje nooit op Fok! aanbieden dude :/ das gevaarlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef fr0x het volgende:
kijk is verder dan je neus lang is , domkop
[TK] Audi A3 1.6 74KW 3D
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gestolen auto's moetje nooit op Fok! aanbieden dude :/ das gevaarlijk
Ik spreek je nog wel als je 40 KM moet rijden naar je werk in de winterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het posten van een foto van je vriends auto is niet toegestaan
En nee ik ben niet jaloerswant terwijl jullie in de file staan rijd ik lekker verder
Wat wil je nou zeggen, dat ik alle forums langs moet gaan bij elke foto en post hier.......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:26 schreef fr0x het volgende:
kijk is verder dan je neus lang is , domkop
[TK] Audi A3 1.6 74KW 3D
Hij werkt toch bij de C1000 vlak bij hem... dus daar heeft ie geen last vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je 40 KM moet rijden naar je werk in de winter
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Hij werkt toch bij de C1000 vlak bij hem... dus daar heeft ie geen last van
En over 20 jaar zien we je dat nogsteeds doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaadik ga zelfs met de fiets erheen.
Alsof iemand dat op Fok kan betalen, een hummerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef T3rr0r het volgende:
Kan iemand niet een keer met een vette hummer over die mongool heenrijden en z'n achterlijke snorfiets natuurlijk ook.
Jong wtf, een rotonde, daar ga je toch gewoon recht doorheen, alsof je op dat gare fietspad moet rijdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok.
die auto had voorrang, en bovendie het recht je in te halen, zowel links als rechts!
ff een inlegpotje maken en dan een hurenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof iemand dat op Fok kan betalen, een hummer
Wtfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff een inlegpotje maken en dan een huren![]()
zolang zal dat pletten toch ook niet duren?![]()
Jou kennende ga tussen golfjes staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtfik ga gewoon tussen die autos instaan whehe
Jeweet
Ander voordeel is dat je 's nachts ook goed op hem kunt mikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef Fruitje het volgende:
kuuul, ik heb 't!
Pimp je brommert, Lauwe.
Dan koop je zo een blauwe glazen bius (TL-balkje),
plak 'm onder je brommert en ze zien je dan ook aankomen in het donkert
Gaan ze vet voor je op de rem en zit je er ook nog eens warm bij bij winterdag...
![]()
Raggen op oude brommersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:23 schreef Hellenn het volgende:
Volgende keer gaan we samen![]()
[afbeelding]
euh onbevlekte forum held? Ik geloof dat niet de brommer, maar iemand anders aan de rag wilquote:
Daar heb ik uiteraard geen problemen meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
euh onbevlekte forum held? Ik geloof dat niet de brommer, maar iemand anders aan de rag wil![]()
Ik kan er niks aan doen als een jongen jou dat heeft geleerd, maar ik ken het zeker wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet niet eens hoe je je voorhuid naar achter moet halen man, please
Maar wel de voorhuidjes van het mannelijk gedeelte van het kampquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef TheSorrow het volgende:
Je weet niet eens hoe je je voorhuid naar achter moet halen man, please
je ben gewoon een kankerlulllquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen als een jongen jou dat heeft geleerd, maar ik ken het zeker wel.
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen als een jongen jou dat heeft geleerd, maar ik ken het zeker wel.
![]()
Ik kan gewoon goed rijdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Sloffie het volgende:
jammer dat je nog niet in het ziekenhuis ligt![]()
Of je hebt geluk dan maar weinig fok!ers bij je in de buurt wonenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed rijdenanders lag ik der wel onder.
Zij gaan mij ook echt dood rijden als ze dat wel zouden doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of je hebt geluk dan maar weinig fok!ers bij je in de buurt wonen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
euh onbevlekte forum held? Ik geloof dat niet de brommer, maar iemand anders aan de rag wil![]()
Jeweetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:05 schreef Hellenn het volgende:
Jij krijgt korting toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |