Het is gewoon niet normaal dat iedereen zomaar een hond kan aanschaffen, dat is een fout van de overheid, maar dat ik daardoor wordt gezien als een asociaal hier op dit forum vind ik belachelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:15 schreef switchboy het volgende:
Honden, die slechte baasjes hebben, zijn jammer genoeg niet meer te genezen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:14 schreef Amstaf het volgende:
Ik word echt helemaal kotsmisselijk van al die vooroordelen van mensen over bepaalde hondenrassen.
Omdat er één rotte appel tussen zit zijn meteen alle honden die toevallig hetzelfde ras zijn gevaarlijk.
Donder toch op joh, omdat er één man een kind vermoord zijn toch ook niet meteen alle mannen moordenaars?
Echt hoor, ik word er echt strontziek van!!!!!
Ik heb twee geweldige honden, en omdat er één debiel is die zijn hond niet onder controle heeft worden mijn honden zwaar door het slijk gehaald.
Daarmee haal je mij ook door het slijk, want ik heb er alles aan gedaan om ze goed op te voeden, ik betaal nog altijd iedere tien weken 65 euro aan hondenschool.
En dat terwijl de honden al volwassen zijn en het eigenlijk niet meer nodig hebben, maar ik vind het belangrijk om te laten zien dat ze WEL normale honden zijn.
Waarom niemand dat wil zien hier?
Geen flauw idee!
moslims veroordelen honden dus ze vragen erom...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Razor21 het volgende:
Dat is met Moslimstoch ook zo? 1 Moslim doet wat verkeerds en meteen zijn alle Moslims ook slecht.
Welkom in Nederland![]()
Ja, welkom in Nederland, welkom op deze achterlijk wereld zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Razor21 het volgende:
Dat is met Moslimstoch ook zo? 1 Moslim doet wat verkeerds en meteen zijn alle Moslims ook slecht.
Welkom in Nederland![]()
Dat is ook de grootste bullshit!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef BertV het volgende:
moslims veroordelen honden dus ze vragen erom...
Nu doe jij hetzelfde omdat we in Nederland allemaal vooroordelen hebben vind jij meteen dat de rest van de wereld dat ook heeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Ja, welkom in Nederland, welkom op deze achterlijk wereld zou ik zeggen.
Maar goed dat jij er bent om de vooroordelen te doorbrekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste bullshit!!
Ik woon in een wijk met bijna alleen maar moslims en die spelen met mijn honden!
De kinderen zijn gek op ze en hun ouders aaien ze zelfs over hun bol, dus weer zo'n vooroordeel.
Wat een vooroordeel dat het geen grap was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste bullshit!!
Ik woon in een wijk met bijna alleen maar moslims en die spelen met mijn honden!
De kinderen zijn gek op ze en hun ouders aaien ze zelfs over hun bol, dus weer zo'n vooroordeel.
Sorry, ik word alleen zo moe van dit alles.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef BertV het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel dat het geen grap was.
rassen bestaan niet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Sorry, ik word alleen zo moe van dit alles.
Waarom nemen mensen niet gewoon eerst de moeite om een ras te leren kennen voor ze met een mening komen.
Waar baseren ze hun mening op?
Op de media, niet op eigen ervaringen.
Waarom niet normaal?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef KoudeVrouw het volgende:
Honden die naar een hondenschool gaan (ook als ze al volwassen zijn) zijn niet "normaal".
Groetjes,
Een eigenaar van een Tibetaanse Mastiff.
Dat is pure bekrompenheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Op de media, niet op eigen ervaringen.
Een volwassen hond die moet leren om hendig sjiek te rennen enzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Waarom niet normaal?
Nee, ze zijn niet normaal, ze zijn geweldig!
Trouwens, ze doen geen gehoorzaamheid meer, maar behendigheid.
Als je je verveelt moet je toch iets doen,quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef BertV het volgende:
[..]
rassen bestaan niet!
sorry...IRL ben ik niet bijdehand maar zit ik stil in een hoekje...
Ah, behendigheid. Zo'n parcour met obstakels afleggen en dergelijke dingen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Waarom niet normaal?
Nee, ze zijn niet normaal, ze zijn geweldig!
Trouwens, ze doen geen gehoorzaamheid meer, maar behendigheid.
Ha ha ha, nee hoor, de hond heeft gewoon plezier, maar wel onder àppel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volwassen hond die moet leren om hendig sjiek te rennen enzo?![]()
Ja juist, dat ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:24 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ah, behendigheid. Zo'n parcour met obstakels afleggen en dergelijke dingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |