Het is gewoon niet normaal dat iedereen zomaar een hond kan aanschaffen, dat is een fout van de overheid, maar dat ik daardoor wordt gezien als een asociaal hier op dit forum vind ik belachelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:15 schreef switchboy het volgende:
Honden, die slechte baasjes hebben, zijn jammer genoeg niet meer te genezen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:14 schreef Amstaf het volgende:
Ik word echt helemaal kotsmisselijk van al die vooroordelen van mensen over bepaalde hondenrassen.
Omdat er één rotte appel tussen zit zijn meteen alle honden die toevallig hetzelfde ras zijn gevaarlijk.
Donder toch op joh, omdat er één man een kind vermoord zijn toch ook niet meteen alle mannen moordenaars?
Echt hoor, ik word er echt strontziek van!!!!!
Ik heb twee geweldige honden, en omdat er één debiel is die zijn hond niet onder controle heeft worden mijn honden zwaar door het slijk gehaald.
Daarmee haal je mij ook door het slijk, want ik heb er alles aan gedaan om ze goed op te voeden, ik betaal nog altijd iedere tien weken 65 euro aan hondenschool.
En dat terwijl de honden al volwassen zijn en het eigenlijk niet meer nodig hebben, maar ik vind het belangrijk om te laten zien dat ze WEL normale honden zijn.
Waarom niemand dat wil zien hier?
Geen flauw idee!
moslims veroordelen honden dus ze vragen erom...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Razor21 het volgende:
Dat is met Moslimstoch ook zo? 1 Moslim doet wat verkeerds en meteen zijn alle Moslims ook slecht.
Welkom in Nederland![]()
Ja, welkom in Nederland, welkom op deze achterlijk wereld zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:16 schreef Razor21 het volgende:
Dat is met Moslimstoch ook zo? 1 Moslim doet wat verkeerds en meteen zijn alle Moslims ook slecht.
Welkom in Nederland![]()
Dat is ook de grootste bullshit!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef BertV het volgende:
moslims veroordelen honden dus ze vragen erom...
Nu doe jij hetzelfde omdat we in Nederland allemaal vooroordelen hebben vind jij meteen dat de rest van de wereld dat ook heeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:17 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Ja, welkom in Nederland, welkom op deze achterlijk wereld zou ik zeggen.
Maar goed dat jij er bent om de vooroordelen te doorbrekenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste bullshit!!
Ik woon in een wijk met bijna alleen maar moslims en die spelen met mijn honden!
De kinderen zijn gek op ze en hun ouders aaien ze zelfs over hun bol, dus weer zo'n vooroordeel.
Wat een vooroordeel dat het geen grap was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste bullshit!!
Ik woon in een wijk met bijna alleen maar moslims en die spelen met mijn honden!
De kinderen zijn gek op ze en hun ouders aaien ze zelfs over hun bol, dus weer zo'n vooroordeel.
Sorry, ik word alleen zo moe van dit alles.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef BertV het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel dat het geen grap was.
rassen bestaan niet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Sorry, ik word alleen zo moe van dit alles.
Waarom nemen mensen niet gewoon eerst de moeite om een ras te leren kennen voor ze met een mening komen.
Waar baseren ze hun mening op?
Op de media, niet op eigen ervaringen.
Waarom niet normaal?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:19 schreef KoudeVrouw het volgende:
Honden die naar een hondenschool gaan (ook als ze al volwassen zijn) zijn niet "normaal".
Groetjes,
Een eigenaar van een Tibetaanse Mastiff.
Dat is pure bekrompenheid.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Een volwassen hond die moet leren om hendig sjiek te rennen enzo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Waarom niet normaal?
Nee, ze zijn niet normaal, ze zijn geweldig!
Trouwens, ze doen geen gehoorzaamheid meer, maar behendigheid.
Als je je verveelt moet je toch iets doen,quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef BertV het volgende:
[..]
rassen bestaan niet!
sorry...IRL ben ik niet bijdehand maar zit ik stil in een hoekje...
Ah, behendigheid. Zo'n parcour met obstakels afleggen en dergelijke dingen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:22 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Waarom niet normaal?
Nee, ze zijn niet normaal, ze zijn geweldig!
Trouwens, ze doen geen gehoorzaamheid meer, maar behendigheid.
Ha ha ha, nee hoor, de hond heeft gewoon plezier, maar wel onder àppel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een volwassen hond die moet leren om hendig sjiek te rennen enzo?![]()
Ja juist, dat ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:24 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ah, behendigheid. Zo'n parcour met obstakels afleggen en dergelijke dingen?
Ja, ik maak me er druk over ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef xlemmyx het volgende:
Waar je je niet al druk over kan maken!!
Heerlijk makkelijk voor mensen met een laag IQ ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:27 schreef nonzz het volgende:
Vooroordelen zijn juist goed. Dan hoef je teminste niet alles zelf te onderzoeken om er toch een oordeel over te kunnen vellen. Heerlijk!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef MarkyB het volgende:
Generaliseren, heb ik echt zo'n hekel aan
Surinamers, doen dat ook altijd
Wat is tof om te zien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef KoudeVrouw het volgende:
Dat is wel tof om te zien zoiets.
Iets wat alle hondenbezitters eens moeten doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Want ik hou ze op straat netjes aan de riem, zoals het hoort.
Zo'n parcour.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:30 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Wat is tof om te zien?
Ik zie niets tofs hier.
Ook voor mensen met een bovengemiddeld IQ zoals Hanny Veerkamp (gister nog gemeten) is dat prettig. Zij zou doodmoe worden als ze haar complete intellect telkens moet aanspreken als ze iets nieuws tegenkomt. Gelukkig heeft zij haar vooroordelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:28 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk voor mensen met een laag IQ ja.
Hoeven ze hun vijf hersencellen niet te gebruiken.
Al eens gezien in het MECC in Maastricht op een tentoonstelling.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Je mag wel eens komen kijken hoor![]()
\Moet je slapen doeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Sorry, ik word alleen zo moe van dit alles.
Waarom nemen mensen niet gewoon eerst de moeite om een ras te leren kennen voor ze met een mening komen.
Waar baseren ze hun mening op?
Het gaat niet alleen om de hondenrassen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alleen bij vooroordelen van 'mensen over bepaalde hondenrassen' ?
Dan kom je er nog goed vanaf, hoor...
Zie! Jij hebt ook al vooroordelen over honden die volgestopt met drugs in een kast worden opgesloten en vervolgens met knuppels worden geslagen. Was je er zelf bij? Of heb je het ook weer uit de media? Ik vind wel dat je erg snel oordeelt over zo'n hond. Iemand die ik ken stop z'n hond ook altijd vol met drugs, stopt hem dan in een kast en dan bewerkt hij hem nog even met knuppels. Ik weet zeker dat er geen liever beest is als die hond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Amstaf het volgende:
Er was ook eens een Pitbull die in de arm van zijn baasje hing.
Pas na vier schoten in zijn kop (ik dacht vier) liet hij los en viel dood neer.
Iedereen beweert dat die hond gevaarlijk was.
Ja, hij was gevaarlijk, maar weet er ook iemand wat eraan vooraf is gegaan?
Ik wel.
Deze hond was volgestopt met drugs, vervolgens in een donkere kast opgesloten en met knuppels geslagen.
Niet zo gek he, dat hij dan zijn baasje aanvalt!
Mens wat loop je je nou druk te maken , wat kan jou het nou schelen wat mensen op Fok van je denken????quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de hondenrassen.
Ik zelf word ook beoordeeld door die mensen.
Volgens hun ben ik zo'n aso met veel goud om enz.
En ik ben een bepaald soort type omdat ik met zulke honden rond loop.
Nou, niet dus, als je mij ziet lopen op straat zeg je echt niet: 'oh, dat is weer zo'n type voor een pitbull'
Grappig hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:36 schreef nonzz het volgende:
[..]
Zie! Jij hebt ook al vooroordelen over honden die volgestopt met drugs in een kast worden opgesloten en vervolgens met knuppels worden geslagen. Was je er zelf bij? Of heb je het ook weer uit de media? Ik vind wel dat je erg snel oordeelt over zo'n hond. Iemand die ik ken stop z'n hond ook altijd vol met drugs, stopt hem dan in een kast en dan bewerkt hij hem nog even met knuppels. Ik weet zeker dat er geen liever beest is als die hond.
Ja, je hebt op zich wel gelijk, maar het is zo rot om al die reacties te lezen op een nieuwsbericht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mens wat loop je je nou druk te maken , wat kan jou het nou schelen wat mensen op Fok van je denken????![]()
Kweek es wat eelt op je ziel , als je je hier al zo laat opfokken , hoe ben je dan irl?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:38 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Ja, je hebt op zich wel gelijk, maar het is zo rot om al die reacties te lezen op een nieuwsbericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |