Hebben ze jou dan vanochtend de prutsmuts opgezet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:28 schreef Sunjammer het volgende:
*ook hier pruts*
Ach menneke tochquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
Weet ik veel... Ben toch de weg kwijt, dus wat maakt het uit
Dat zuip ik al teveelquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach menneke toch
zal ik je dan maar een kopje Rooibos thee geven zodat je wat tot rust kan komen![]()
Iddquote:
Zelfs de soms american pie achtige humor vergeef je de script schrijversquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
IddAlles klopt, qua acteren en humor, gewoon in die film....het verhaal is dan opzich wel een beetje te bizar voor woorden, maar dat geeft niet bij zo'n film
![]()
Nee dat moeten we ook niet hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef Sunjammer het volgende:
Dan kun je me helemaal opvegen denk ik
Mag het nu weer wel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Ryan_R het volgende:
Allo!!!!
Zo ,mijn opzet voor de eindscriptie is min of meer goedgekeurd, mijn collega's en ik mogen de musical LIVE gaan doen (doodeng) voor publiek en mijn stage in Antwerpen gaat door!!!!!!![]()
Mamma Mia, ja daar ga ik weer![]()
gister deet creno er ook al uitspraken overquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag het nu weer wel?
een van de directeuren had daar toch een stokje voor gestoken, terwijl jullie toch al lang aan het repeteren waren hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |