Lopend is het net zo verquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:27 schreef Geitesollewok het volgende:
een rijbewijs is stoer
Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkantquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'm ook! En een grote penis! En.. en.. ik heb een broek met zakken aan de zijkant! En.. veel meer!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'm ook! En een grote penis!
Een maat van me is gezakt omdat hij het net iets TE gezellig maakte en daardoor ongeconcentreerd overkwam. Het beste is nog dat je instructeur een gesprek begint met die examinator en dat je zelf zo nu en dan wat zegt. Maja, als ze je willen laten zakken doen ze dat toch welquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:39 schreef Jonathon het volgende:
Had ik ook tijdens het afrijden... gezellig praten enzo.. dat helpt heel veel want dan kom je zeker en niet nerveus over...
Hij trok een blik bier open en zette de radio een tandje harder?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:45 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
Een maat van me is gezakt omdat hij het net iets TE gezellig maakte en daardoor ongeconcentreerd overkwam. Het beste is nog dat je instructeur een gesprek begint met die examinator en dat je zelf zo nu en dan wat zegt. Maja, als ze je willen laten zakken doen ze dat toch wel
Bij mij was dat gelukkig net andersomquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:45 schreef MasonsApron het volgende:
Maja, als ze je willen laten zakken doen ze dat toch wel
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[Centraal] rijbewijs/rijles - Deel 36
Maar toch gefeliciteerd
Ik had zowel mijn praktijk als mijn theorie in 1 keer. Maar goed, echt rijden leer je toch pas als je eenmaal je rijbewijs hebt en vaak op de weg zit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij mij was dat gelukkig net andersom
Gezien je postaantallen zit jij niet vaak op de weg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:51 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
Ik had zowel mijn praktijk als mijn theorie in 1 keer. Maar goed, echt rijden leer je toch pas als je eenmaal je rijbewijs hebt en vaak op de weg zit.
Er staat niet bij in hoeveel tijd per dag ik postquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Gezien je postaantallen zit jij niet vaak op de weg.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:18 schreef bravo het volgende:
JAAAAAAA!!
Ik heb mijn rijbewijs......![]()
![]()
![]()
De rijles ging kut vanmorgen, maar tijdens het examen was het echt 'gezellig'. Over allerlei dingen gepraat!
Ik ben blij
Einde mededeling![]()
daar verderquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[Centraal] rijbewijs/rijles - Deel 36
Maar toch gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |