KUT-topic zeg..quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig niet.En of hij nou moeilijk doet op de eerste pagina omdat er een slecht woord in de TT staat? Dat lijkt me test piemel kut neuken tieten niet.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
He Beautje....... hebbie 't gezien???????
[voeg hier opmerking over MissBliss' grote, dikke kut in]quote:
da's mijn probleem nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Nu wacht ik op de "Je hoort niet bovenaan te staan!" reacties, en de massa minpunten omdat ik het waag om boven Sven en BVO te staan.
Ha, ik was net wegquote:
Ik merkte het.quote:
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegiesquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:
Het was al zo'n omschakeling toen LB opeens bij devroegies
hoorde, en nu jij ook?!
![]()
LB wel, maar MB niet.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegies?
Een week of 3. Daarvoor een maand of 3 niet, maar daarvoor dan weer wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegies?
Wat is er leuk aanquote:
Ik had je al bijna -2 gegevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu wacht ik op de "Je hoort niet bovenaan te staan!" reacties, en de massa minpunten omdat ik het waag om boven Sven en BVO te staan.
Ja, want toen ik nog moest schoffelen, kwam jij altijd na mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een week of 3. Daarvoor een maand of 3 niet, maar daarvoor dan weer wel.![]()
Correct.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef babette21 het volgende:
he Svenniepennie, nu Airellepel en ik gestemd hebben, kan 't toernooi toch weer verder??
Ik doe het niet expres hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had je al bijna -2 gegeven!
Daarom heb ik het ook niet gedaanquote:
dat waren leuke tijdenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, want toen ik nog moest schoffelen,
Schoffel-Sven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want toen ik nog moest schoffelen, kwam jij altijd na mij.
Moet het dan grappig zijn ofzoquote:
meestal zijn dit soort dingen wel leuk, maar deze vind ik ook niet boeiendquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
Moet het dan grappig zijn ofzo? Want ik snap 'm dan dus niet...
Lees.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet het dan grappig zijn ofzo? Want ik snap 'm dan dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |