klopt maar toch ben ik blij dat dat ooit uitgevonden isquote:
En hoe meer wijn erin ging hoe moeilijker het kiezen werd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:12 schreef Mokster het volgende:
"Heeft u al een keuze kunnen maken?"
"Nee sorry, nog steeds niet, maar doe me nog maar een rode wijn!"
quote:
En wie is de gast?quote:
Uhuh...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe meer wijn erin ging hoe moeilijker het kiezen werd?
En laat me raden... je kletst zonder wijn al veel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhuh...
Hoe meer wijn je er bij mij ingiet, hoe meer ik ga kletsen, en hoe minder tijd ik voor de menukaart heb natuurlijk
Morning GF en Godt!![]()
Ik stel wel vaker goede vragenquote:
En ik kan het ook al nergens meer terug vinden in de planningquote:
Mwoah...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En laat me raden... je kletst zonder wijn al veel?
Dat heeft denk ik iedereen wel, eerst beetje de kat uit de boom kijken ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
(tenzij ik iemand net ken... dan kan ik soms best verlegen zijn eigenlijk...)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
Dat denk ik ook ja. Ik heb het iig wel. Aanvankelijk beetje verlegen, maar als het eenmaal een beetje klikt kan ik maar door blijven blaetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik iedereen wel, eerst beetje de kat uit de boom kijken ofzo
Dat heb ik gemerkt ja bij onze eerste ontmoeting!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik kende jou niet netquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja bij onze eerste ontmoeting!![]()
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...quote:
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen
Hoi![]()
![]()
Ok, ok... Naja... ik voelde me gewoon gelijk op mn gemak bij jou!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...![]()
Dat effect heb ik wel meer op vrouwen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... Naja... ik voelde me gewoon gelijk op mn gemak bij jou!
Charmeurquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel meer op vrouwen!![]()
Welnee, persoonlijkheid!quote:
Dan ben je of homo of een leugenaar...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, ik ken het. Als ik kijk hoeveel vriendinnen ik heb en hoeveel vrienden is het 90% - 10%
Geen van beiden, serieus. Met uitgaan is de verhouding meestal 1 man op 3 vrouwen, 3 mannen en 9 vrouwen in totaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je of homo of een leugenaar...
Hoe kom ik bij die 10% vrienden van jou?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen van beiden, serieus. Met uitgaan is de verhouding meestal 1 man op 3 vrouwen, 3 mannen en 9 vrouwen in totaal.
We go way back jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan kennen wij elkaar ook al een hele tijd ja...![]()
Precies, dat was zeker verleden jaar toen wij elkaar leerden kennen. We hadden zelfs bijna kerst 2005 samen gevierd!quote:
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dat was zeker verleden jaar toen wij elkaar leerden kennen. We hadden zelfs bijna kerst 2005 samen gevierd!
Lekker gourmetten met de hele familie. Alle neefjes en nichtjes erbij. Dat gaat me toch een partij leuk worden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!
Nah ja, we hebben kerst 2006 om naar uit te kijken he
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX zingt: Koffie... koffiiieee tiiiijjjjjd![]()
Ik stem voor de gordijnen dicht en een 220 x 240quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker gourmetten met de hele familie. Alle neefjes en nichtjes erbij. Dat gaat me toch een partij leuk worden!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij die 10% vrienden van jou?![]()
Het was ook een grapjequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zegt de heer met "Ya sexeh stud" onder zn naam
Senseoquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gat-ver-damme![]()
![]()
Die troep zuip je toch niet . . .![]()
![]()
Jij bent echt niet goed . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef MissMSX het volgende:
Senseo
Maar een lekker straf bakje, ouderwetsche koffie is toch eigenlijk veel lekkerder
Heerlijk met een beetje kaneel erdoor![]()
Tegen die tijd is dat lampje wel gemaakt hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stem voor de gordijnen dicht en een 220 x 240![]()
![]()
![]()
Nee, ze is geweldig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed . . .![]()
![]()
![]()
Decadent is goed!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef Mokster het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste Kerstdag (die vanwege ziekte van mijn vriendin behoorlijk eenzaam was op een paar dingetjes na) overnieuw vieren!! Miek en Lizzie gaan lekker decadent doen en heul veul geld aan eten en drank uitgeven!!
En zo niet, dat heeft-ie 't tegen die tijd wel begeven, I know... aar gordijnen dicht is wel gezellig zo met kerstquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dat lampje wel gemaakt hoor...![]()
KOFFIE!!!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed . . .![]()
![]()
![]()
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En zo niet, dat heeft-ie 't tegen die tijd wel begeven, I know... aar gordijnen dicht is wel gezellig zo met kerst
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!![]()
quote:
Ik stopte al. Lekker overleg gehad en gelunchtquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Het wordt wel een beetje een dialoog zo...![]()
Goedzo! Keep up the good feelingquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wel lang uitgeslapen
Nou ja, het moet maar... Straks naar school voor een practicum!
Ik voel me wel erg goed
Bekend feitquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!![]()
Ik heb net mijn middagwandeling achter de rug en nog een saai overleg voor de boeg... Eind van de middag pas gelukkig...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stopte al. Lekker overleg gehad en geluncht
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Allemaal onderdeel van het grote plan natuurlijk!quote:
Jij vervloekt jezelfquote:
[insert aai-over-de-bol-smiley]quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net mijn middagwandeling achter de rug en nog een saai overleg voor de boeg... Eind van de middag pas gelukkig...![]()
Heb je geen mooi Japans smiley alternatief?quote:
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef CleeJee het volgende:
Gaat de dag hier sneller?
Helaas niet. Wel deze:quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je geen mooi Japans smiley alternatief?![]()
En weet je wat 't betekent? Ik ken alleen het eerst deel van het karakter. Het tweede zegt me niks, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:59 schreef CleeJee het volgende:
MissMSX
Dat is mijn Chinese naam.
Eind 2004 2 maanden gereisd (oa China) en van een Engelse leraar op een lagere school een naam gekregen en in dezelfde plaats daar een naam-stempel van laten maken.
Als 't maar gemeend is natuurlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas niet. Wel deze: [afbeelding]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteitquote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't maar gemeend is natuurlijk!![]()
Morele autoriteit was 't... Je eventuele superioriteit zijn we nog niet over uit, dacht ik zo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteit.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteit.
Had ik maar tijd voor fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij vervloekt jezelf![]()
Drukte op het forum ja?
Weer een illusie armer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Maar ik denk dat je 't antwoord op die vraag zelf wel weet
Ik loop voor de duidelijkheid maar naar de onafwendbare conclusie toequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morele autoriteit was 't... Je eventuele superioriteit zijn we nog niet over uit, dacht ik zo!![]()
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik loop voor de duidelijkheid maar naar de onafwendbare conclusie toe.
Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd....zal vanavond wel even kijken, heb het thuis opgeschreven staan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En weet je wat 't betekent? Ik ken alleen het eerst deel van het karakter. Het tweede zegt me niks, maar ik ben wel nieuwsgierig.
Ja, dat lijkt iedereen te vindenquote:
Volgens mij wenste hij je gewoon een goede reisquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef CleeJee het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd....zal vanavond wel even kijken, heb het thuis opgeschreven staan!
* melismay knuffelt tot TF warm isquote:
Of een lege agenda...quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij wenste hij je gewoon een goede reis
[afbeelding] = bright, light, brilliant; clear
[afbeelding] = journey, trip; schedule, agenda
Je weet wel dat die virtuele sjit nooit helpt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay knuffelt tot TF warm is
Shitttttquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je weet wel dat die virtuele sjit nooit helpt?
Zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Of een lege agenda...
* weer snel richting serverruimte gaat...
T is nogal super saai zeg maar. Morgen wordt het weer leukquote:
Heb je je rollator wel meegenomen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:'eventjes' boodschappen gedaan
tis norm 7 min lopen
ben n uur onderweg geweest
Kolere !! Heb je gekropen of zo ??quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:'eventjes' boodschappen gedaan
tis norm 7 min lopen
ben n uur onderweg geweest![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je rollator wel meegenomen?
ben een beetje wankelquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kolere !! Heb je gekropen of zo ??
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
mag ik dat als een nee opvatten
Gelukkig maar dan he :pquote:
Oh, biertje koud zetten voor vanavond, that reminds mequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:11 schreef GF het volgende:
Zo chips en bier gekocht.
Kan me niks meer gebeuren![]()
oef, ik hoop dat ik rond dat tijdstip thuis benquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, biertje koud zetten voor vanavond, that reminds me
Ga toch weer op tijd (23uur ofzo) bed in, vrijdag weer om 6.45 bed uit
Echt welquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, ik hoop dat ik rond dat tijdstip thuis ben
Overwerk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, ik hoop dat ik rond dat tijdstip thuis ben
Ik ben juist weer begonnen, met breakdancequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef GF het volgende:
Ik moet weer eens wat aan sport gaan doen![]()
Van het wasbordje wat ik ooit had is weinig tot niks meer over![]()
Wasbordjes zijn ouderwets. De moderne man heeft voor zijn vrouw een wasmachine in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef GF het volgende:
Ik moet weer eens wat aan sport gaan doen![]()
Van het wasbordje wat ik ooit had is weinig tot niks meer over![]()
Neuh, werken zal dat krengquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wasbordjes zijn ouderwets. De moderne man heeft voor zijn vrouw een wasmachine in de aanbieding.
Krassen!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil weg hier!!!
quote:
M'n afspraak waar ik op moet wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef CleeJee het volgende:
wie houdt je tegen?
Kraslotenquote:
Als je toch zit te wachten, mag je ook wel gewoon reageren in onze één-op-één conversatie...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef MissMSX het volgende:
M'n afspraak waar ik op moet wachten
JIJ bent offlinequote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je toch zit te wachten, mag je ook wel gewoon reageren in onze één-op-één conversatie...![]()
Waar wil je heen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil weg hier!!!
Naar huis!quote:
ICQ!quote:
Ik moet echt nog even een kwartiertje wachten!quote:
Het ligt echt aan jou denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICQ!![]()
Nu ben ik echt offline! Kusjekroel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee wattes?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
Ben ik de enige die twee SweetGirly's ziet?
Nee joh, gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet echt nog even een kwartiertje wachten!
Waar zie je die dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
misschien wel, misschien niet.. wie weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
Wat gaan jullie langzaam vandaag, kan ik niet eens een keer een dagje wat anders gaan doen?![]()
Dan loop ik m'n date mis!!!quote:
Anders ik wel . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
oef, ik hoop dat ik rond dat tijdstip thuis ben![]()
Het blijkt wel van niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
misschien wel, misschien niet.. wie weet
Nope.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Litpho het volgende:
Dat ligt eraan, hoe snel wil je dat het hier gaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
Wat gaan jullie langzaam vandaag, kan ik niet eens een keer een dagje wat anders gaan doen?![]()
Misschien houd 't topic wel een dag volquote:
ja.. maar ik moet ook nog naar de supermarktquote:
Das dan niet het goede moment om naar de supermarkt te gaan. Dan komt je namelijk niet 'leeg' langs het snoep en chips vak hequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. maar ik moet ook nog naar de supermarktgeen zin.. wel honger...
chips zijn gezond voor jequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das dan niet het goede moment om naar de supermarkt te gaan. Dan komt je namelijk niet 'leeg' langs het snoep en chips vak he
Dan moet je nog even wachten met gaan, meer honger, dus meer chipsquote:
dan kan ik eerst nog eenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je nog even wachten met gaan, meer honger, dus meer chips
Bugels met bierquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan kan ik eerst nog eenbiertje
drinken
Sollyquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly![]()
En wat dacht je van scheren met bier![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zo trainenBreakdance
Tot nu toe was het een leuke dag![]()
ja.. bier op je gezicht smeren is gewoon niet ok..quote:
Echt wel, je kan wel eens missen als je dronken ben hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. bier op je gezicht smeren is gewoon niet ok..
maak ook wat naar mijn rekening over wil je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ga hier nog even wat frauduleuze handelingen uit voeren en dan naar huis
Tot laters
Hey! Wat heb je met AmyLee gedaanquote:
weggegooidquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hey! Wat heb je met AmyLee gedaan![]()
quote:
Nee BttD niet het vuilnis van Astrid gaan doorzoeken ....quote:
Als ik daar AmyLee kan vindenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee BttD niet het vuilnis van Astrid gaan doorzoeken ....![]()
Eet smakelijkquote:
Dat is creepy... foei!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als ik daar AmyLee kan vinden![]()
![]()
dat zou ik idd als ik jou was wat sneller doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:21 schreef nixxx het volgende:
ja zo ff boodschappen doen.. sneller dan jij ze deed iig
* ThunderChild ziet beelden van een vrouwelijke Michellin mannetjequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:19 schreef Ynske het volgende:
zometeen eens lekker eventjes naar buiten
wat frisse lucht binnenkrijgen
'maar wel lekker goed warm ingepakt
hoe was het vandaag met je kindjes?quote:
nog beter, ik heb hem zo gepeld, dat het vruchtvlees nog helemaal heel wasquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
En het zijn de kinderen van vrienden
Verder alles goed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik ben dood.
* nixxx belt Buffy the QyRoZ Slayerquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik ben dood.
Wat dacht je van niet aanraken? Hier komt van alles uit op de meest rare momentenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
[..]die zijn wel leuk... die kan je teruggeven
altijd in gestrekte armen beethoudenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van niet aanraken? Hier komt van alles uit op de meest rare momenten![]()
Doe maar niet, er zit nog een virus in ook he nuquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
altijd in gestrekte armen beethouden
als de incubatietijd 2-3 dagen is moet je morgen met ze gaan knuffelenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar niet, er zit nog een virus in ook he nu
Oh ja, dat kan ik nu wel gebruiken, ziek thuis zittenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
als de incubatietijd 2-3 dagen is moet je morgen met ze gaan knuffelenkun je je maandag ziekmelden
Jij vandaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
mijn kokosnoot![]()
[[url=http://x12.putfile.com/1/1112195132.jpg]afbeelding][/url]
Is ook lekker hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
lekker zo'n kokosnootmaar niet teveel tegelijk eten
ik zou ook niet ziek willen zijn hoor.. met ziek zijn ishet zo, als ik niet ziek genoeg ben ga ik toch gewoon werken, en als ik echt ziek ben, dan ben ik ook echt ziek
Dat is vast nog wel te regelen toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:33 schreef nixxx het volgende:
vind het nu jammer dat ik geen rum en parapluutjes heb....![]()
Maar tijdelijk zal het wel minder wordenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef melismay het volgende:
Van rum en parapluutjes krijg ik zeker weten nog meer hoofdpijn uiteindelijk
niet alle hoofdpijn is slecht.. het is een afweging die je maaktquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef melismay het volgende:
Van rum en parapluutjes krijg ik zeker weten nog meer hoofdpijn uiteindelijk
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef nixxx het volgende:
* nixxx vindt het er verdacht veel op lijken dat de vaste posters hier een leven aangeschaft hebben
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
Wie heeft dat verzonnen!??![]()
Willen jullie mij hier niet meer? Een beetje SC openen in GC![]()
Oh het was mijn mede modquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef melismay het volgende:
Tuurlijk willen we jou nog wel Godt! Wij hebben die SC toch niet geopend
Wat was je laatste briljante ingeving?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik verzin momenteel even helemaal niks,.
Ja, misschien is het dan wel zijn schuldquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat was je laatste briljante ingeving?
Iedereen wil me dichtbij hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, misschien is het dan wel zijn schuld
quote:
quote:le·ven1 (het ~, ~s, ~s)
1 complex van eigenschappen en functies van een organisme, zoals voortplanting, stofwisseling, groei en reageren op de omgeving, dat er voor zorgt dat dat organisme blijft voortbestaan => aanzijn; <=> dood
2 iemands bestaan van zijn geboorte tot zijn dood
3 levenswijze
4 geheel van verschijnselen en werkzaamheden in een bepaalde kring
5 drukte, rumoer
6 het vlezige deel van het dierlijk of plantaardig lichaam [euf.]
le·ven2 (onov.ww.)
1 (van organische wezens) zich in de toestand bevinden waarin de verschillende functies en eigenschappen die tezamen het leven vormen aanwezig zijn
2 (van zaken en voorstellingen) bestaan, niet verloren gegaan zijn
3 zijn leven op een bepaalde manier inrichten, doorbrengen
pffff, daar wordt je moe van lijkt me,quote:
misschien heb ik er dan wel een al... dat zou wel wat verklarenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
pffff, daar wordt je moe van lijkt me,.
Klopt! Daarom volgen die personen je gewoonquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen wil me dichtbij hebben
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heb ik er dan wel een al... dat zou wel wat verklaren
of de rekening komt achterafquote:
En jij was de eerstequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Klopt! Daarom volgen die personen je gewoon![]()
Ja, erg ingewikkeld allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
pffff, daar wordt je moe van lijkt me,.
quote:
Doodsverwensing!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
, misschien moet je het tzt wel met je leven bekopen!
Zet er dan een slotje op . . .quote:
quote:
Ik vond het zo zielig dat jullie daar nog maar met zo weinig warenquote:
Zou helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet er dan een slotje op . . .![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wie zei er een pagina terug iets over mods?
Kon jij niet wegblijven?quote:
Ga maar een beetje bitchen tegen elkaar...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Kon jij niet wegblijven?Nu ben ik vast Godt's aandacht weer kwijt
Melisquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Achterbakse trut!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Litpho!quote:
5 euro op melis!quote:
Just like in the old days!quote:
Idem. Ik ben zelfs te bekaf om andere vrouwen te aanbiddenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben zoooooo moe.
Dán is het erg inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Ik ben zelfs te bekaf om andere vrouwen te aanbidden.
Ja goed! Geweldig! Op wat griep-kwaaltjes na.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Twist! Hoi! Hoe is het met de meest coole chick van Fok!?![]()
Geweldig goed ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja goed! Geweldig! Op wat griep-kwaaltjes na.
Met the almighty?
Ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Toen ik ook al een tyfushekel aan je had.
Zoals het hoort!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
* nixxx na-aaptquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben nog niet te moe, dus zo maar biertje openen
Ik ben bezig met mn sint surprise, maar het gaat echt te beroerd slecht.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan zien waarom je dat zou denken, jaquote:
Ik heb een uitstekende nieuwjaarswisseling gehadquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Geweldig goed ja!
Goede nieuwjaarswisseling gehad?
The golden daysquote:
Ja, daar was ik nog niet hersendood genoeg voor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Zo!
voor het eerste deze week ff darten ana het kijken
daar vind ik nou weer nix aan om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
Zo!
voor het eerste deze week ff darten ana het kijken
Jep. Al ben ik bijna gestikt toen we naar het vuurwerk van de overburen van een vriend van me aan het kijken waren. Illegaal volgens mij, maar wel heel erg vet. En het bier smaakte wederom erg goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende nieuwjaarswisseling gehad
Jij ook?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan zien waarom je dat zou denken, ja.
Als het weer mooi weer word gaan we ganzen lastig vallen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende nieuwjaarswisseling gehad
Jij ook?
[..]
The golden days![]()
Een ware artiest verklapt nooit zijn truuksquote:
Ik moest van melisquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog niet hersendood genoeg voor.
Hmm, als dat waar is zit ik zonder aanbiddingsobjectquote:
Ik heb je nergens toe gedwongen!quote:
Het staat zelfs zwart op ...... uhhh...... Fokquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hmm, als dat waar is zit ik zonder aanbiddingsobject.
Ook niet als ik er zo bij knipper met mijn wimpers enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ware artiest verklapt nooit zijn truuks.
Das niet! Ik zei alleen dat je afvallig was, omdat je anders altijd wel kijkt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het staat zelfs zwart op ...... uhhh...... Fok
Hap! HAP!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Das niet! Ik zei alleen dat je afvallig was, omdat je anders altijd wel kijkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |