klopt maar toch ben ik blij dat dat ooit uitgevonden isquote:
En hoe meer wijn erin ging hoe moeilijker het kiezen werd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:12 schreef Mokster het volgende:
"Heeft u al een keuze kunnen maken?"
"Nee sorry, nog steeds niet, maar doe me nog maar een rode wijn!"
quote:
En wie is de gast?quote:
Uhuh...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe meer wijn erin ging hoe moeilijker het kiezen werd?
En laat me raden... je kletst zonder wijn al veel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhuh...
Hoe meer wijn je er bij mij ingiet, hoe meer ik ga kletsen, en hoe minder tijd ik voor de menukaart heb natuurlijk
Morning GF en Godt!![]()
Ik stel wel vaker goede vragenquote:
En ik kan het ook al nergens meer terug vinden in de planningquote:
Mwoah...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En laat me raden... je kletst zonder wijn al veel?
Dat heeft denk ik iedereen wel, eerst beetje de kat uit de boom kijken ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
(tenzij ik iemand net ken... dan kan ik soms best verlegen zijn eigenlijk...)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
Dat denk ik ook ja. Ik heb het iig wel. Aanvankelijk beetje verlegen, maar als het eenmaal een beetje klikt kan ik maar door blijven blaetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik iedereen wel, eerst beetje de kat uit de boom kijken ofzo
Dat heb ik gemerkt ja bij onze eerste ontmoeting!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mwoah...
Ik kende jou niet netquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja bij onze eerste ontmoeting!![]()
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...quote:
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar beamen
Hoi![]()
![]()
Ok, ok... Naja... ik voelde me gewoon gelijk op mn gemak bij jou!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik daaruit trek is dat 'iemand net kennen' een rekbaar begrip is...![]()
Dat effect heb ik wel meer op vrouwen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ok, ok... Naja... ik voelde me gewoon gelijk op mn gemak bij jou!
Charmeurquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel meer op vrouwen!![]()
Welnee, persoonlijkheid!quote:
Dan ben je of homo of een leugenaar...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, ik ken het. Als ik kijk hoeveel vriendinnen ik heb en hoeveel vrienden is het 90% - 10%
Geen van beiden, serieus. Met uitgaan is de verhouding meestal 1 man op 3 vrouwen, 3 mannen en 9 vrouwen in totaal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je of homo of een leugenaar...
Hoe kom ik bij die 10% vrienden van jou?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen van beiden, serieus. Met uitgaan is de verhouding meestal 1 man op 3 vrouwen, 3 mannen en 9 vrouwen in totaal.
We go way back jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan kennen wij elkaar ook al een hele tijd ja...![]()
Precies, dat was zeker verleden jaar toen wij elkaar leerden kennen. We hadden zelfs bijna kerst 2005 samen gevierd!quote:
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, dat was zeker verleden jaar toen wij elkaar leerden kennen. We hadden zelfs bijna kerst 2005 samen gevierd!
Lekker gourmetten met de hele familie. Alle neefjes en nichtjes erbij. Dat gaat me toch een partij leuk worden!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!
Nah ja, we hebben kerst 2006 om naar uit te kijken he
Gat-ver-dammequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:27 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX zingt: Koffie... koffiiieee tiiiijjjjjd![]()
Ik stem voor de gordijnen dicht en een 220 x 240quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker gourmetten met de hele familie. Alle neefjes en nichtjes erbij. Dat gaat me toch een partij leuk worden!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij die 10% vrienden van jou?![]()
Het was ook een grapjequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zegt de heer met "Ya sexeh stud" onder zn naam
Senseoquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gat-ver-damme![]()
![]()
Die troep zuip je toch niet . . .![]()
![]()
Jij bent echt niet goed . . .quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef MissMSX het volgende:
Senseo
Maar een lekker straf bakje, ouderwetsche koffie is toch eigenlijk veel lekkerder
Heerlijk met een beetje kaneel erdoor![]()
Tegen die tijd is dat lampje wel gemaakt hoor...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stem voor de gordijnen dicht en een 220 x 240![]()
![]()
![]()
Nee, ze is geweldig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed . . .![]()
![]()
![]()
Decadent is goed!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef Mokster het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste Kerstdag (die vanwege ziekte van mijn vriendin behoorlijk eenzaam was op een paar dingetjes na) overnieuw vieren!! Miek en Lizzie gaan lekker decadent doen en heul veul geld aan eten en drank uitgeven!!
En zo niet, dat heeft-ie 't tegen die tijd wel begeven, I know... aar gordijnen dicht is wel gezellig zo met kerstquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen die tijd is dat lampje wel gemaakt hoor...![]()
KOFFIE!!!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed . . .![]()
![]()
![]()
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En zo niet, dat heeft-ie 't tegen die tijd wel begeven, I know... aar gordijnen dicht is wel gezellig zo met kerst
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!![]()
quote:
Ik stopte al. Lekker overleg gehad en gelunchtquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Het wordt wel een beetje een dialoog zo...![]()
Goedzo! Keep up the good feelingquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen. Ik heb wel lang uitgeslapen
Nou ja, het moet maar... Straks naar school voor een practicum!
Ik voel me wel erg goed
Bekend feitquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jou wil, mijn wet enzo... Onderdanig als ik ben!![]()
Ik heb net mijn middagwandeling achter de rug en nog een saai overleg voor de boeg... Eind van de middag pas gelukkig...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stopte al. Lekker overleg gehad en geluncht
Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Allemaal onderdeel van het grote plan natuurlijk!quote:
Jij vervloekt jezelfquote:
[insert aai-over-de-bol-smiley]quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net mijn middagwandeling achter de rug en nog een saai overleg voor de boeg... Eind van de middag pas gelukkig...![]()
Heb je geen mooi Japans smiley alternatief?quote:
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 12:52 schreef CleeJee het volgende:
Gaat de dag hier sneller?
Helaas niet. Wel deze:quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je geen mooi Japans smiley alternatief?![]()
En weet je wat 't betekent? Ik ken alleen het eerst deel van het karakter. Het tweede zegt me niks, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:59 schreef CleeJee het volgende:
MissMSX
Dat is mijn Chinese naam.
Eind 2004 2 maanden gereisd (oa China) en van een Engelse leraar op een lagere school een naam gekregen en in dezelfde plaats daar een naam-stempel van laten maken.
Als 't maar gemeend is natuurlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas niet. Wel deze: [afbeelding]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteitquote:
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 't maar gemeend is natuurlijk!![]()
Morele autoriteit was 't... Je eventuele superioriteit zijn we nog niet over uit, dacht ik zo!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteit.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN was de eerste die zich onderwierp aan mijn morele superioriteit.
Had ik maar tijd voor fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij vervloekt jezelf![]()
Drukte op het forum ja?
Weer een illusie armer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Maar ik denk dat je 't antwoord op die vraag zelf wel weet
Ik loop voor de duidelijkheid maar naar de onafwendbare conclusie toequote:Op donderdag 12 januari 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morele autoriteit was 't... Je eventuele superioriteit zijn we nog niet over uit, dacht ik zo!![]()
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik loop voor de duidelijkheid maar naar de onafwendbare conclusie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |