Alle mods slapen al hoop ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef michiel_merk het volgende:
wat een tijdstip om zo'n topic te openen @!
Wel beleefd blijven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef michiel_merk het volgende:
posten kreng
dat wou ik net zeggenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:11 schreef michiel_merk het volgende:
wat een tijdstip om zo'n topic te openen @!
Goed is dat he.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef Orealo het volgende:
Yes, post opkrik topic
Dat zou best kunnen ja, ik weet het alleen niet zo zeker. Heb je een linkje?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] Waarschuwing dit kan jullie een ban opleveren[afbeelding]
!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding] Waarschuwing dit kan jullie een ban opleveren[afbeelding]
We worden keihard geband morgenochtend. Als we nou zorgen dat het hlee topic vol is, en zelf een slot krijgt, dan zien de mods het niet.quote:
Dat zijn plannen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
We worden keihard geband morgenochtend. Als we nou zorgen dat het hlee topic vol is, en zelf een slot krijgt, dan zien de mods het niet.![]()
Geloof me nou maar er zijn meerder users door gebant een xquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:13 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, ik weet het alleen niet zo zeker. Heb je een linkje?
Ik heb nog eventjes. Als iedereen nou even meehelpt.quote:
Hey, hoeist?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geloof me nou maar er zijn meerder users door gebant een x
ik ga nu weg hier
moet kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geloof me nou maar er zijn meerder users door gebant een x
ik ga nu weg hier
Ja, ik heb ook nog wel, maar ja.. 150 posts de man, ik weet niet of ik zolang hebquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:15 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik heb nog eventjes. Als iedereen nou even meehelpt.![]()
Ik hop het, anders zie ik het somber in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:16 schreef Orealo het volgende:
Maar ik denk dat er wel hulp komt
Yep. zijn toch een hoop posts danquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik hop het, anders zie ik het somber in.![]()
Melk is de witte motor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef michiel_merk het volgende:
bier is goed voor elk
of was dat nou melk
Dat ligt eraan wie het drinkt, laten we daar es ontopic,maar wel retesnel over discussieren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:17 schreef michiel_merk het volgende:
bier is goed voor elk
of was dat nou melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |