No shit, Sherlockquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was ik bij FC Utrecht - Ajax en het is echt een hooligan merk geworden. Veel jassen en petjes ervan gezien. Echte hooligan outfit. Nep buberry petje, Stone Island jas en witte lacoste schoenen.
CP Company dusquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:27 schreef Erasmusch het volgende:
kick
Wat kosten die jassen in de Milan store? Scheelt dat veel met NL?
Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezetquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:02 schreef Jaco90 het volgende:
Stone Island, vriend! Swa... wétog
*kuche kuche
Klopt inderdaadquote:
Lachen. Heeft hij ook een hyves ofzo?? Dat zou pas lachen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen, ik heb dat filmpje online gezet. Hij voetbalde bij dezelfde club als ik, en heb via via dat filmpje bemachtigd (lang leve de vergeten sd-kaartjes
). Hij's inderdaad Feyenoorder
care.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:11 schreef Forburgah het volgende:
http://mouse726.hyves.nl/ Gevonden...
Geen last van gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef w00h00 het volgende:
Kick.
Kunnen we onderhand al fatsoenlijk met het merk over straat? Of krijg je dan nog termen als hey swa en no spang te horen?
Ik raak altijd van me padje als ik die wierook ruik daar binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef fathank het volgende:
Globe zijn ook echt kankerlijers. Als je daar niet in je duurste outfit naar binnen komt kijken ze je niet eens aan, arrogante tyfushonden. Kom er nooit meer.
Londen wel goedkoper? Zijn modeshow-steden niet altijd wat prijziger?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef JaWi het volgende:
In Londen hebben ze enorm veel keuze en vaak wat leukere prijzen.
Plak er een weekendje aan vast.
Die zaak in Den Bosch misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?
Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.
Nog tips waar je goed SI kan kopen?
Die oude kleine dikkerd is echt een eikel, dat is eveneens de eigenaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Jas?
Ben opzoek naar een vest of trui, was al bij de globe geweest, maar zijn echt pauper gasten daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |