Wtf? Elke Stone Island winterjas die ik tot nog toe in de winkel heb zien hangen kostte je minimaal 500 euro, afgeprijsdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:59 schreef shayolo het volgende:
[..]
Vandaag in de Bijenkorf A'dam geweest, hij was 335 euro.
Volgens mij is het geen jas maar knitwear "cardigan"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf? Elke Stone Island winterjas die ik tot nog toe in de winkel heb zien hangen kostte je minimaal 500 euro, afgeprijsd.
Stunt van de Bijenkorf ofzo?
Ja idd, maarja ik gebruik het als jas als de winter het toelaatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:48 schreef fathank het volgende:
Ah oke, het is dus meer een dik vest ipv een jas. Duidelijk.
Heel verstandig, ik probeer m'n winterjas ook zo lang mogelijk in de kast te laten hangen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef shayolo het volgende:
[..]
Ja idd, maarja ik gebruik het als jas als de winter het toelaat
Rij je toch ff door naar Breda, Exhabition heeft altijd redelijke uitgebreide collectie SIquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:10 schreef Alpine69 het volgende:
Weet er iemand of je in Tilburg, bij Tatio (of een andere winkel) een 'n beetje goede SI collectie hebt liggen?
(En dan doel ik met name op wat ze nú hebben liggen, X-Ray Originals in Eindhoven had al 'n hoop dingen niet meer liggen omdat 't uitverkocht is en niet meer binnenkomt.)
Die zag ik laatst voor 335 euro bij de bijenkorf.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef shayolo het volgende:
Ik zoek deze jas van stone island
[ afbeelding ]
Hij staat wel op de site van www.stoneisland.com onder fall-winter 09-10, maar niet op de online shop...
Weet iemand of dit nog komt en eventueel in een winkel in Amsterdam/Haarlem?
Oh, ja, die bedoelde ik ook eigenlijk. Uitverkoop van de F/W 09/10, wanneer die begint?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Mascleta het volgende:
Zomercollectie is bij de Exhabition al in de uitverkoop geweest tegen zeer grote kortingen. Op het moment hangt alleen de Fall/Winter collectie er.
Vind er niet zo heel veel keuze, en er hangt vooral vrouwenkledingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Alpine69 het volgende:
Dankjewel voor 't antwoord![]()
Weet dan ook iemand wanneer de uitverkoop begint bij Tatio/X-Ray/Exhabition?
Ik had namelijk leuke Shadow Project jas gezien op de site, en zou leuk zijn als ik die met wat korting mee kan nemen deze winter, heb namelijk niet direct behoefte aan een nieuwe jas en het geld groeit me ook niet op de rug, helaas.
Edit: Noel, wat vind je mis met X-Ray?
Barrows in Helmond verkoopt ook best wat SI.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:14 schreef Alpine69 het volgende:
Wat dat betreft heb je wel een punt ja, keuze is niet zo heel groot, de hele linkerkant van de winkel is vrouwenkleding inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |