quote:
Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef RickySway het volgende:gevaarlijke docu vond ik dit aan de ene kant, terwijl aan de andere kant ik erg blij ben dat deze info blijkbaar op TV wordt uitgezonden.
gevaarlijk omdat veel mensen deze ... leefmethodes.. zullen inzetten om persoonlijke doelen te behalen, materialistisch of anders. Daar is het natuurlijk niet voor bedoeld.
Aan de andere kant is het een verbreding van je perspectief op het leven. Je zult inzien dat niet alles zomaar is wat het is. Vager kan ik het niet verwoorden
![]()
daar is nou net het doel.. om persoonlijke doelen te behalen...
gevaarlijk is het nooit... positieve vibraties zijn sterker dan negatieve vibraties...
de bedoeling is om je gevoelens te herkennen en te proberen om je gevoelens en gedachten stukje bij beetje te verbeteren... dus als je je bijvoorbeeld depri en onverschillig voelt.. dan is boosheid een betere emotie.. dus door te proberen je kwaad te maken voel je je beter, opgelucht... niet omdat de kwaadheid nou zo geweldig is, maar omdat je zelf iets hebt kunnen doen aan je eigen gemoedstoestand... en dat kan meestal alleen maar in kleine stapjes (anders hou je je zelf voor de gek) en omdat je je steeds een beetje beter gaat voelen straal je steeds meer positieve vibraties uit.. en komen er ook steeds meer positieve dingen op je pad...
als je heel bewust gaat denken aan heel veel geld, wensen dat je rijk zou zijn... dan ben je juist gefocust op het gebrek aan geld in je leven... je straalt alsware een "geen-geld" vibratie uit op zo'n moment.. en dus krijg je ook niet meer geld...
http://www.abraham-hicks.com/mp3downloads.phpop deze site kan je mp3's downloaden... hier spreken niet-fysieke zielen (genoemd abraham) via een vrouw en vertellen ze over de law of attraction
verder heb ik ook
dit boek "vraag en het wordt gegeven" gelezen over dit onderwerp
heel veel dingen neem ik met een of 2 korreltjes zout.. maar toch de theorie van de LOA vind ik wel geloofwaardig...
het is alleen jammer dat er zoveel mensen er zo'n commerciele happening van maken
the attractor factor lijkt me ook een interessant boek over dit onderwerp... heeft iemand deze al gelezen?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!