abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34330096
Nou ik heb het effe snel doorgescand en wat een boek zeg Dat heb je idd niet zomaar even doorgenomen, da's een intensieve studie van een jaar als je het echt goed wilt doen. Daar heb ik niet echt zin in. Daarbij komt het me nogal kapitalistisch in de oren, het is heel erg gericht op het vergaren van macht en wealth. Dat er ook mensen zijn die daar niet op zitten te wachten lijkt de schrijver van dit boek niet te snappen.
pi_34335475
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:19 schreef Act_Right_Now het volgende:

En de grote vraag is: Waar gaat dit over??????
Een nieuwe bioscoopfilm.
  maandag 23 januari 2006 @ 14:53:56 #78
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34378394
The secret?

Ik heb vorige week 'what the **** do we know' gezien en ik vond het een kutfilm, de gedachte erachter om de mensheid quantummechanica&fysica een beetje bij te brengen is natuurlijk lovenswaardig, maar het tenenkrommende verhaal met een kenau van een wijf als hoofdrolspeelster verpeste de film voor mij volledig.
Daarnaast kreeg ik van die film, net als van de 'secret letters' die hier gequote worden heel erg het 'celestijnse belofte' gevoel, en dat was weer precies hetzelfde als wat ikzelf jaren geleden heb ervaren toen ik een drietal maanden op LSD heb lopen trippen, de wetenschap dat alles met elkaar verbonden is door een kosmische energievorm die de fysieke verschijning eraan geeft op het moment dat jij je bewustzijn erop richt. Tja daar had ik dus geen boek en geen film voor nodig , een portie bewustzijnsveruimende middelen deed z'n werk heel grondig!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:27:08 #79
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34862032
k.... uhm... 8 uur durende online gestreamde docu...
ik hoop dat iemand 'm capped en gewoon op irc zet!
¡ Experience Everything !
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:48:56 #80
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34862719

[ Bericht 31% gewijzigd door RickySway op 08-02-2006 14:53:58 (Antwoord -> 24) ]
pi_34888818
the scret heeft te maken met 2012 en de overgang naar de nieuwe dimensie veel lichtwerkers zijn al jaren aan het werk om dat te werk te stellen. in de bijbel noemen ze het de dag des oordeels. Het is terug naar de harmonie op de wereld. daarom gebeuren er nu ozveel rampen en in 2007 zijn er nog veel en veel meer rampen. daarom gaan er veel mensen zinloos dood en moorden ze elkaar uit. als het goed is zoals ze zeggen dat the secret met 2012 te maken heeft dan gaat het daarover. ik zelf ben een lichtwerker en wij voorspellen steeds elke maand en jaar (de meeste dan ) weer hoe en wat en hoe je gaat voelen etc. het is nu nog 6 jaar en we werken er hard aan.

alles wat het niet aan kan en wat niet durfd word opgeruimd om het maar even zo te zeggen. ze gaan dood.

verder denk ik dat je gewoon moet afwachten en dat je er niet al teveel mee bezig hoef te zijn. het enige waar het om gaat is dat de mensen hun ogen open doen en zien hoeveel buitengewone kinderen er worden geboren. Kijk goed in je omgeving neem het in je op en leg de verband. kijk hoe de wereld veranderd en vooral hoe snel de tijd gaat zoals de dagen. we stijgen steeds meer in frequentie

tenminste dat hopen we. dat dat het is. we weten dat er iets wereldwijd bekend gaat worden en we hopen dat dit het zal zijn.want hollywood maakt ons werk belachelijk dus we hopen dat het zo is. En hollywood en al die andere film makers moeten maar eens nu realiteit onder ogen zien

een dikke knuff

naihla

[ Bericht 8% gewijzigd door naihla op 09-02-2006 01:59:26 ]
pi_34889324
moet ik me nu aanmelden en krijg ik dan vanaf de 25e allemaal zooi inme mail omdat er een nieuwe mars met maar 1cal. is uitgevonden of iets anders loos?
pi_34893332
Het is gewoon The Master Key hoor, als je die mails van -starseed-mayo- ziet
pi_34895512
Lijkt idd reclame voor n film/boek/game/playstation 3...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 15:44:27 #85
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34938565
Inderdaad. De teksten zijn gelijk aan de PDF link die enkele posts terug al gegeven werd.
Dit is dus een wereldwijde televisiegebeurtenis rondom The Master Key.
pi_35235852
*bump*

Heeft er toevallig nog iemand gekeken/gespeurd naar de uitzending? Was het wat (bijv. onthullingen ofzo) of gewoon een opgeleukte aanprijzing van The Master Key?
pi_35236147
Er is trouwens wel een Clue #3 bijgekomen op de site
pi_35236260
Het boek in Clue #3 is niet het PDF'je van The Master Key want op de laatste pagina zie je "I have no idea" staan terwijl dat daar niet in voorkomt
pi_36235363
donderdag kan je hem gaan bekijken als het goed is (de site is ook geupdate met een counter):

quote van mail:
quote:
Greetings from The Secret Scrolls.

We are extremely pleased and excited to announce that The Secret Scrolls is to make its eagerly awaited international debut in a revolutionary world first movie launch.

For all Secret Scrolls members, The Secret Scrolls will premiere on:

THURSDAY, MARCH 23rd 2006

This is courtesy of the leading edge VIVIDAS video technology which delivers the power of full screen, broadcast quality pictures and sound direct to your computer. For broadband users it will be just like switching on the TV - you just click and it plays - no downloading required.

This technology is unique in the world and is being utilized by Disney, Dreamworks and Universal Studios for their movie trailers. You can preview a spectacular all new movie trailer of The Secret Scrolls using Vividas on March 23rd at:

www.whatisthesecret.tv

The Secret Scrolls full length feature powered by Vividas can be purchased from MARCH 23rd as a special release for all Secret Scrolls members on a pay-per-view basis - the cost is US $4.95.

The Secret Scrolls DVD will also be available to all Secret Scrolls Members for purchase on 23rd March at our website:

www.whatisthesecret.tv

The Secret Scrolls will be released at 2.55 am United States Central Time on March 23rd. The Secret Scrolls will be officially released to the rest of the world on March 26th.

Unfortunately due to contractual obligations with the commissioning broadcaster, viewers in Papua New Guinea, New Zealand and Australia will not be able to view The Secret Scrolls on Vividas or purchase the DVD at this time.

The beauty of the Vividas launch is that it will marry with various other platforms we have in mind in the near future. The team behind The Secret Scrolls continues to seek out opportunities to bring the video to as many people around the world as possible, with Cinema, Broadcast Network, Cable and Satellite TV, Podcasting and 3G Mobile Phone options to follow.

But for now we are delighted to offer you the first opportunity to experience The Secret Scrolls and join the leading edge both in terms of technology and in pursuit of your life's dreams and desires. Everything you want in your life is contained inside
The Secret Scrolls.

The Secret Scrolls Team.

[ Bericht 1% gewijzigd door arnout109 op 21-03-2006 16:27:24 ]
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:24:31 #90
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_36270272
T h e s e c r e t m a a k j e z e l f, soulsurvivor goede opmerking die je plaatste
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_36271336
Naja, dat wordt 26 maart dus want ik heb me niet aangemeld ofzo En "purchase the DVD" klinkt ook niet echt boeiend, laten ze het maar gewoon online zetten
pi_36279298
Dit is dus gewoon geldklopperij. Geld betalen om een geheim te zien...verschrikkelijk en commercieel.
Cato! You imbecile, not now, Cato!
pi_36282290
mja maar aan de ene kant hebben ze er natuurlijk wel veel tijd ingestoken (waarschijnlijk) en dus kosten gemaakt die ze terug willen verdienen. Verder moeten natuurlijk ook de kosten van dataverkeer e.d. gedekt worden.
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:53:03 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36286708
er zijn al mensen verdwenen, er zijn rumors dat ze ontvoerd of vermoord zijn etc en meer van dat soort rare dingen rondom dit zogenaamde email spel.

althans dat hoorde ik via amerikaanse contacten
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:09:58 #95
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36292644
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn al mensen verdwenen, er zijn rumors dat ze ontvoerd of vermoord zijn etc en meer van dat soort rare dingen rondom dit zogenaamde email spel.

althans dat hoorde ik via amerikaanse contacten
broodje aap verhalen vinden zo hun oorsprong.
pi_36298920
heb de film gezien! Zeker de moeite waard, waar what the bleep nogal vaag was is dit echt 10x duidelijker. Het gaat idd over de law of attraction. Verder geven de trailers eigenlijk geen goed beeld van de film.
pi_36308349
Maar de hamvraag...werkt het of niet?
pi_36337701
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef arnout109 het volgende:
heb de film gezien! Zeker de moeite waard, waar what the bleep nogal vaag was is dit echt 10x duidelijker. Het gaat idd over de law of attraction. Verder geven de trailers eigenlijk geen goed beeld van de film.
Kun je misschien kort samenvatten waar de film dan over gaat? Ben namelijk opzich wel benieuwd in wat ze mij te vertellen hebben..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_36343378
Ik ben ook wel uber benieuwd..
kan het revealed worden door iemand hier??
Denk trouwens dat de core gedachte weinig nieuws onder de zon is voor me, maar
meer een soort van bevestiging. Niettemin ben ik erg benieuwd zodoende. Ga de film dan ook
meteen bekijken als ik toegang heb tot pay pal. zondag of anders maandag it'll be
Nostra operatio est naturam mutation
pi_36344957
www.seriewoordenaar.nl moet je hier maar even kijken, er staat ergens The Secret, klik erop en een volledige uitleg. Ik weet NIET wat ik ervan moet denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')