verneukt.quote:
quote:
quote:
dieren: haarlem, fokkie: amsterdam.quote:op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
zou hij trouwens al oppas geregeld hebben voor al zijn huisdieren en vooral voor onze mascotte fokkie?
visum enzo.quote:
heb ik gedaan, 't werd wat 'saai'.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
visum enzo.
maar daar wordt aan gewerkt.
lees het topic eens door
het idee!quote:
overmatig gebruik van sperma tasten je hersens zeker aanquote:
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef laffer het volgende:
overmatig gebruik van sperma tasten je hersens zeker aan![]()
is bluezz kaal aan het worden ?quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.![]()
ik snap 'em nietquote:op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.![]()
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef 14.gif het volgende:
owjah, ik heb me pas dinsdag geregistreerd, dus dat kan ik nog niet weten![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..
alle dagen van de week zijn welkom, we discrimineren hier echt niet hoor![]()
ik bedoelde dinsdag jongstleden.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..
alle dagen van de week zijn welkom, we discrimineren hier echt niet hoor![]()
daar had ik al op kunnen staan voordat fok! bestond.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
[..]
maarre, succes enzo, mag je eindelijk echt op de fok buitenlanders (allochtonen) kaart.
daar was ik al een beetje bang voor.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef static het volgende:
jezus, gaat wel snel, straks nog een deel.
goed plan.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb er nu 4 van de 5 geopend en laat die eer over aan je echte aanbidders zoals laffer of elisab.
zal ik em dan maar maken??quote:
klaar: schop hier static naar ver afrikaquote:
en nog een paar postsquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
*burb*
ik boer mij rot, kale!quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef laffer het volgende:
kom op ouwe...
je staat op je kop, ouwe gekquote:
wat zal ik erin zetten, een foto van jou?? als zijnde de reden dat static naar afrika vertrektquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
maak jij intussen even een behoorlijke op in het nieuwe topic?
*burb*
gelukkig ken ik geen 'normale' mensen en heb ik vooral contact met leuke mensen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef laffer het volgende:
je staat op je kop, ouwe gek![]()
dat noemen normale mensen "scheten laten"![]()
een terugblik op de voorgaande succesvolle reeks topics van ons?quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef laffer het volgende:
wat zal ik erin zetten, een foto van jou?? als zijnde de reden dat static naar afrika vertrekt![]()
die moet jij doen.quote:
oh nee, dat moet laffer doen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
die moet jij doen.
ik kan jouw op niet veranderen meer.
ik ben maar een eenvoudige simpele zwarte user tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |