oké, dan kunnen we andere plannen maken voor a.s. vrijdag.quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef static het volgende:
de ambassade voor visa is donderdag pas weer bereikbaar, doe maar niet dus.
obliiii!quote:op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef oblivion het volgende:
veel plezier, static, en maak er wat van!
*doet....
yep. daarna de 4e.quote:op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef light het volgende:
was de eerste planning niet dat je op 26 december zou vertrekken?
obliquote:op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef oblivion het volgende:
veel plezier, static, en maak er wat van!
*doet....
quote:
zwaai ik maar naar jullie!quote:
hey!quote:op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef static het volgende:
update:
eta visum over ongeveer anderhalve week.
overmorgen verstuur ik alle documenten naar een bedrijf welke alles uit handen neemt, contact heeft met de ambassade, daar in de wachtkamer gaat zitten, etc., kortom ze nemen alle romslomp uit handen.
daarna versturen ze per koerier mijn paspoort inclusief visum naar mijn huis.
en, hoe was het eko?quote:op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef bassievl het volgende:
over anderhalve week vertrek ik alweer bijna terug richting ams.
vanavond ga ik bij het eko hotel het buffet uitproberen.
mits de posterijen je documenten niet kwijtrakenquote:op woensdag 18 januari 2006 17:08 schreef static het volgende:
overmorgen verstuur ik alle documenten naar een bedrijf welke alles uit handen neemt
en als de postduif je paspoort en visum kwijtraken dan moet je nog een dagje langer thuisblijvenquote:daarna versturen ze per koerier mijn paspoort inclusief visum naar mijn huis.
wel eens van 'aangetekend' gehoord?quote:op donderdag 19 januari 2006 02:58 schreef loedertje het volgende:
[..]
mits de posterijen je documenten niet kwijtraken
[..]
en als de postduif je paspoort en visum kwijtraken dan moet je nog een dagje langer thuisblijven![]()
het buffet in de sportsbar was zeer goed. kost 3200 naira, maar is wel de moeite waard.quote:op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef static het volgende:
[..]
en, hoe was het eko?
en kom je nu definitief terug?
zó'n feest is het daar dus ook weer niet?quote:op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef bassievl het volgende:
ik ga, hopenlijk, definitief terug naar nederland.
hoe zit dat eigenlijk met die chauffeurs? wachten die op je, eten ze mee, of moet je ze opnieuw bellen?quote:op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef bassievl het volgende:
[..]
het buffet in de sportsbar was zeer goed. kost 3200 naira, maar is wel de moeite waard.
ik ga, hopenlijk, definitief terug naar nederland. heb hier 2 x een maand gezeten. er zullen nog wel meer opdrachten in het buitenland komen.
dat wisten we al, cynix.quote:op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef cynix ® het volgende:
[..]
zó'n feest is het daar dus ook weer niet?
nou, ik zou niet rustig kunnen eten als ik weet dat er iemand op me staat te wachten; ik nodig ze dus gewoon uit om mee te happen.quote:op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef bassievl het volgende:
je dedicated driver zal op je wachten. ze eten niet met je mee. behalve als je het zou trakteren. voor de chauffeurs is het onbetaalbaar.
de pool drivers moet je bij ons gewoon opnieuw bellen, als je weer verder wilt. wachttijd ligt tussen de 10 en 30 minuten.
uiteraard.quote:
we hadden niet anders verwacht.quote:op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef static het volgende:
nou, ik zou niet rustig kunnen eten als ik weet dat er iemand op me staat te wachten; ik nodig ze dus gewoon uit om mee te happen.
quote:op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef elisab het volgende:
we hadden niet anders verwacht.
hoe laat worden we verwacht
alsof jij zou komen.quote:
alsof ik niet al in drievoud toestemming had gevraagd aan mijn betere helft voor een avondje vrijafquote:op vrijdag 20 januari 2006 01:07 schreef static het volgende:
alsof jij zou komen.
ik bedoel in de zin van aanwezig zijn hè.
tuurlijk komt onze elisabquote:op vrijdag 20 januari 2006 01:09 schreef elisab het volgende:
alsof ik niet al in drievoud toestemming had gevraagd aan mijn betere helft voor een avondje vrijaf
ze slaapt namelijk graag op meerdere plaatsen tegelijkquote:op vrijdag 20 januari 2006 01:19 schreef golfer het volgende:
tuurlijk komt onze elisab![]()
ze heeft desnoods al een paar slaapplaatsen.![]()
veelvraatje.quote:op vrijdag 20 januari 2006 01:20 schreef elisab het volgende:
ze slaapt namelijk graag op meerdere plaatsen tegelijk
stettik?quote:
vraag het hemquote:op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
zou hij trouwens al oppas geregeld hebben voor al zijn huisdieren en vooral voor onze mascotte fokkie?
de chaffeurs zijn er aan gewend en doen ondertussen een tukkiequote:op vrijdag 20 januari 2006 00:49 schreef static het volgende:
[..]
nou, ik zou niet rustig kunnen eten als ik weet dat er iemand op me staat te wachten; ik nodig ze dus gewoon uit om mee te happen.
jm! bl! cy! la! eb!quote:
verneukt.quote:
quote:
quote:
dieren: haarlem, fokkie: amsterdam.quote:op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
zou hij trouwens al oppas geregeld hebben voor al zijn huisdieren en vooral voor onze mascotte fokkie?
visum enzo.quote:
heb ik gedaan, 't werd wat 'saai'.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef static het volgende:
[..]
visum enzo.
maar daar wordt aan gewerkt.
lees het topic eens door
het idee!quote:
overmatig gebruik van sperma tasten je hersens zeker aanquote:
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef laffer het volgende:
overmatig gebruik van sperma tasten je hersens zeker aan![]()
is bluezz kaal aan het worden ?quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.![]()
ik snap 'em nietquote:op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
je haargroei gaat er iig ook niet op vooruit, heb ik mij laten vertellen.![]()
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef 14.gif het volgende:
owjah, ik heb me pas dinsdag geregistreerd, dus dat kan ik nog niet weten![]()
quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..
alle dagen van de week zijn welkom, we discrimineren hier echt niet hoor![]()
ik bedoelde dinsdag jongstleden.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
geeft niks m`n kind, ik heb me op een zondag geregistreerd..
alle dagen van de week zijn welkom, we discrimineren hier echt niet hoor![]()
daar had ik al op kunnen staan voordat fok! bestond.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
[..]
maarre, succes enzo, mag je eindelijk echt op de fok buitenlanders (allochtonen) kaart.
daar was ik al een beetje bang voor.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef static het volgende:
jezus, gaat wel snel, straks nog een deel.
goed plan.quote:op zaterdag 21 januari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb er nu 4 van de 5 geopend en laat die eer over aan je echte aanbidders zoals laffer of elisab.
zal ik em dan maar maken??quote:
klaar: schop hier static naar ver afrikaquote:
en nog een paar postsquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef golfer het volgende:
*burb*
ik boer mij rot, kale!quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:10 schreef laffer het volgende:
kom op ouwe...
je staat op je kop, ouwe gekquote:
wat zal ik erin zetten, een foto van jou?? als zijnde de reden dat static naar afrika vertrektquote:op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
maak jij intussen even een behoorlijke op in het nieuwe topic?
*burb*
gelukkig ken ik geen 'normale' mensen en heb ik vooral contact met leuke mensen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:12 schreef laffer het volgende:
je staat op je kop, ouwe gek![]()
dat noemen normale mensen "scheten laten"![]()
een terugblik op de voorgaande succesvolle reeks topics van ons?quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:13 schreef laffer het volgende:
wat zal ik erin zetten, een foto van jou?? als zijnde de reden dat static naar afrika vertrekt![]()
die moet jij doen.quote:
oh nee, dat moet laffer doen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
die moet jij doen.
ik kan jouw op niet veranderen meer.
ik ben maar een eenvoudige simpele zwarte user tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |