Neem een biertje?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef Het_Biertje het volgende:
verveel me de tyfus
heb geen slaap. er zijn allerlei kut films op tv ( Iron Eagle, Crossroads)
Er is genoeg bier maar ik moet morgen weer fris in de colleges zitten dusbezopen worden zit er niet in
ik heb geen project meer. m'n kamer is al opgeruimd. ik heb schone kleren.
men, ik verveel me
wat kan ik gaan doen?
ja, donderdag moet ik nuchter zijn. kga met de auto.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef MasonsApron het volgende:
NIET drinken vanwege een college van de volgende ochten??? Now I've seen it all
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef MasonsApron het volgende:
NIET drinken vanwege een college van de volgende ochten??? Now I've seen it all
komtie he ;quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef Integrity het volgende:
Leg je pik in een flesje gevuld met bier, kijken wat er gebeurd!
Eigenlijk wel mooi hoeveel mensen strontbezopen om 5 uur snachts naar bed gaan en dan doodleuk de volgende ochtend om 7 uur ofzo gaan rijden in de overtuiging dat die 2 uur slaap de alcohol wel heeft weggewerkt. Wat dat betreft heb ik bewondering voor jequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja, donderdag moet ik nuchter zijn. kga met de auto.
Proppen? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
komtie he ;
Dat past toch nooit men!![]()
50km fietsen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef MasonsApron het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mooi hoeveel mensen strontbezopen om 5 uur snachts naar bed gaan en dan doodleuk de volgende ochtend om 7 uur ofzo gaan rijden in de overtuiging dat die 2 uur slaap de alcohol wel heeft weggewerkt. Wat dat betreft heb ik bewondering voor je![]()
.......maar je zou ook gewoon nu jezelf klem kunnen zuipen en de fiets nemen![]()
geef toe, als je maar bezopen genoeg bent stap je heus wel op (ik spreek uit ervaring).... de vraag is echter na hoeveel km je van de fiets roltquote:
Wat doet een vrouw als jij op libelle.nl?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:14 schreef Lucille het volgende:
Kies hier een spel uit:
http://www.libelle.nl/Puzzelenetc/Games/
Bookworm bijvoorbeeld.
libellequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:14 schreef Lucille het volgende:
Kies hier een spel uit:
Bookworm bijvoorbeeld.
Leuke spelletjes hoor en het biertje ben je nu een man of niet hoevaak ik wel niet met m,n katerige kop op school heb gezetenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:14 schreef Lucille het volgende:
Kies hier een spel uit:
Bookworm bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat doet een vrouw als jij op libelle.nl?
*hinthinthinthinthint* Tis nog vrooooeg! kom op.
ik moet in mijn dikke volvo rijden morgen , dan gak nie drinkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Leuke spelletjes hoor en het biertje ben je nu een man of niet hoevaak ik wel niet met m,n katerige kop op school heb gezeten![]()
Google, echt waar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat doet een vrouw als jij op libelle.nl?
*hinthinthinthinthint* Tis nog vrooooeg! kom op.
console-gaming is voor nichten en vvd-ersquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:19 schreef PsyCha het volgende:
Ga nintendo-en ofzo.
Zet eens wat aan!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
console-gaming is voor nichten en vvd-ers en bierdrinkers
*Kijkt naar alle xbox spellen*quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
console-gaming is voor nichten en vvd-ers
Ja je hebt ook zoiets als plannen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik moet morgen een opdracht inleveren, ben nu zeker nog een uur of 4 bezig.
Zoek een hobbyquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:29 schreef Icex het volgende:
Download een serie/pr0notje, ga wat painten drink nog een biertje rook nog een puekie.... verveel me ook trouwes
jazeker, ik plan alles op het laatste moment in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja je hebt ook zoiets als plannen...
Ik ook, maar het wordt nooit nachtwerkquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
jazeker, ik plan alles op het laatste moment in.![]()
Zo zie ik het ook maar, ik vind het altijd relax om gewoon lekker stil te zitten zonder iets te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:41 schreef ErikT het volgende:
Vervelen is toch gewoon een ander woord voor relaxen?
Eenschquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef ChicaneBT het volgende:
Als je niks te doen hebt ga je toch gewoon sjiek slippen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |