hij staat op de stoep met 1 wiel!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef ArTiC het volgende:
Motorkap sluit erg goed idd
Valt me nu pas op dat een mx3 wel wat weg heeft van een del sol...staat alleen veel te hoog op zijn poten...6cm omlaag dat ding
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zelf gedaan met behulp van een Olifant-Peugeot style ofzo.
Idd onder andere de motorkap.
Daar hield ik al rekening meequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef LaraLove het volgende:
[..]
hij staat op de stoep met 1 wiel!
hij IS nog van mijn ex...maar ik rijdt ermeequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar hield ik al rekening mee
Is deze nou van jezelf of van je ex?
MX5quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef LaraLove het volgende:
Ik ga hem denk ik inruilen trouwens...ik heb een mooie mazda cabrio gezien![]()
Als je een MX5 koopt krijg je blieblie gekquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef LaraLove het volgende:
Ik ga hem denk ik inruilen trouwens...ik heb een mooie mazda cabrio gezien![]()
volgens mij van 2000 ofzo...maar hij was vanuit Duitgsland gekomen...en vrienden zeggen dat hij dan waarschijnlijk ook inelkaar heeft gezetenquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef LaraLove het volgende:
die ik gezien heb...heeft een andere voorkant hoor
Tjaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef LaraLove het volgende:
ja...zo ja...maar ik ben zo bang dat ze hem hier opensnijden...in Gestel...
hard-top kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef LaraLove het volgende:
ja...zo ja...maar ik ben zo bang dat ze hem hier opensnijden...in Gestel...
maar dan een blauwe![]()
verdimme..is dat hip tegenwoordig ofzo?quote:
Geen wonder dat we je niet konden vinden in de Kramquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef LaraLove het volgende:
ik kan niet eens een weekendje naar venetie en we zijn 4 topics verder![]()
Nee..als je zo negatief bent overquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef LaraLove het volgende:
Toch maar naar Helmond verhuizen dan ....
![]()
Als ik het zeg dan denk ik het wel... zie de OPquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdimme..is dat hip tegenwoordig ofzo?
haha...ze hebben geen Kram in Venetie ...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen wonder dat we je niet konden vinden in de Kram
dat doet toch iedereen.....zelf de mensen die er wonenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..als je zo negatief bent overHelmond
kom je er ook niet in ook niet nee.
Herhaal wat ik zeg:quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha...ze hebben geen Kram in Venetie ...![]()
maar ben je echt wezen kijken dan???![]()
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha...ze hebben geen Kram in Venetie ...![]()
maar ben je echt wezen kijken dan???![]()
Dat is ook weer waar...gij groot lichtend ende hip voorbeeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik het zeg dan denk ik het wel... zie de OP
dat vind ik meer een auto voor negers eigenlijk ....quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Lara:
beter en mooier dan zo'n suffe MX5
[afbeelding]
Honda CRX Del Sol
Is i.d.d. leuker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Lara:
[afbeelding]
Honda CRX Del Sol
Ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dat doet toch iedereen.....zelf de mensen die er wonen![]()
Kon je geen mooiere vinden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef ArTiC het volgende:
Lara:
[afbeelding]
Honda CRX Del Sol
is het ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jep
Ik vond het best gezellig daar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar...gij groot lichtend ende hip voorbeeld
sorry maar duitse styling is nou niet echt mijn smaak...en originele del sols zijn zeldzaamquote:
Je bent dus moeilijk op te sporen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
is het ook.... maar ik ben daar ook niet elke week hoor
![]()
maar...Artie....quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry maar duitse styling is nou niet echt mijn smaak...en originele del sols zijn zeldzaam
Neger autoquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dat vind ik meer een auto voor negers eigenlijk ....![]()
nee hoor...het zijn er meerder geluktquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je bent dus moeilijk op te sporen...
What did you say Dr. Watson? She's in the Kremlin?!! What? The Kram??? What the hell's that?!!
Goed, waar moet ik zoeken dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:07 schreef LaraLove het volgende:
[..]
nee hoor...het zijn er meerder gelukt...anders wordt ik ook zo eenzaam
![]()
Op de juiste plek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Goed, waar moet ik zoeken dan?
Een neger van 2 meter past er niet eens inquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:06 schreef LaraLove het volgende:
[..]
maar...Artie....
.ik vind die Mazda toch beter bij mij passen hoor...die auto die jij laat zien...Ik ben geen Neger van 2 meter met tattoos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |