Ik vind het ook niet erg ofzo, kan er wel om lachen. Maar ik kan me zo voorstellen dat mensen zich er aan ergeren of dat het het imago van de Mc schaadt ofzo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef Robbiej het volgende:
Hier ook hoor en nope ik zeg er niks van. en vind het niet echt erg ook..
Daar geloof ik dus helemaal geen fluit van. Straatracen en dan afspreken bij de Mcquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou quickiebut ik kan je dat even heel duidelijk uitleggen...
Dit gebeurt ook bij Veenendaal en Maarssen, daar verzamelen ze bij de mac met hun blingbling auto's maar wat jij niet weet , is wat ze daarna doen !
Ze gaan daarna namelijk straatracen ! daarom verzamelen ze bij de mac, dat is handig en kan je gelijk een hamburgertje naar binnen werken
ok ook weer opgelost dus
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
dat komt van vroeger.. toen verzamelden ze zich daar voor straatraces... maar ze staan er nu nog steeds te wachten, want ze kunnen niet door de McDrive met die spoilers
voor de mc drive in arnhem liggen 2 hele hoge drempels, daar komen ze nooit overheen met hun verlaagde auto'squote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
dat komt van vroeger.. toen verzamelden ze zich daar voor straatraces... maar ze staan er nu nog steeds te wachten, want ze kunnen niet door de McDrive met die spoilers
In Enschede is dat bij het Arke stadion.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heeuj,
Ik vroeg me zo af he? Als ik naar de Mc ga staan daar altijd op de parkeerplaats een verzameling josti's met golfjes en honda's en bmw's enzo. En dan allemaal 12 spoilers erop en van die vieze velgen en luchtaanzuigers en meuk d'r op enzo. En dan staan ze een beetje het gaspedaal te checken en dan hoor je steeds zo van "hnnngggg" "HHHHNNNNNNGGGGG!!!" en ik zo van![]()
![]()
Nu kom ik alleen bij de Mc bij het Gelredome enzo, maar vroeg me af of het elders des lands ook zo is? En zeg je er wel eens wat van?
Neuh, bij de Mc in Hoorn / Alkmaar / Enkhuizen / Zaandam is het precies zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef Skv het volgende:
[..]
In Enschede is dat bij het Arke stadion.
Dus misschien ligt het meer aan dat het een voetbalstadion is, dan Mac.
Inderdaad, eergister stonden ze er met hun motors (naast de securityquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Neuh, bij de Mc in Hoorn / Alkmaar / Enkhuizen / Zaandam is het precies zo
wat je moet zeggen ?: "rijbewijs inleveren met dat asociale rijgedragm en kom over 10 jaar maar eens terug om het opnieuw te proberen"quote:Op donderdag 12 januari 2006 05:47 schreef amayo het volgende:
Wat zou je ervan moeten zeggen dan??
Foei, dat mogen jullie niet doen??
Als ze dat leuk vinden moeten ze dat doen toch??
En hier in het Noorden doen ze dat ook!
Maar als ze daar alleen maar staan en een beetje gas op de plek geven kun je dat moeilijk zeggen denk ik..quote:Op donderdag 12 januari 2006 05:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat je moet zeggen ?: "rijbewijs inleveren met dat asociale rijgedragm en kom over 10 jaar maar eens terug om het opnieuw te proberen"
Lijkt me een aardig begin
Je mag niet onnodig gas gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 06:00 schreef amayo het volgende:
[..]
Maar als ze daar alleen maar staan en een beetje gas op de plek geven kun je dat moeilijk zeggen denk ik..
En ik denk ook niet dat ze allemaal asociaal rijgedrag vertonen..
niet allemaal, maar het percentage is schrikbarend hoog.. en ik heb het uitsluitend over diegenen die dat rijgedrag vertonen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 06:00 schreef amayo het volgende:
[..]
Maar als ze daar alleen maar staan en een beetje gas op de plek geven kun je dat moeilijk zeggen denk ik..
En ik denk ook niet dat ze allemaal asociaal rijgedrag vertonen..
Daar zie'k ze inderdaad ook regelmatig staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef sh4dow het volgende:
[..]
Je was me voor. Dit is in Doetinchem net zo trouwens.
Ik vind een ferrari die plankt (met koppeling ingetrapt dan heh) geeneens mooi klinken. Zo'n hoog toerental geeft een enorm gillend geluid. Geef mij dan maar het geluid van een zware 5 liter motor die de hele straat laat trillen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:56 schreef Mastroianni het volgende:
Ik heb een keer gezien dat die gasten allemaal drukbezig waren met hun 1.4tjes terwijl er langzaam een Ferrari voorbij reed. Op een gegeven moment dacht die gast in die Ferrari ook, zal ff gas indrukken. je had die gasten moeten zien
Ik zat eens te bedenken of dat hier ook zo is, maar kwam er toen achter dat ik eigenlijk nog nooit de plaatselijke Mac bezocht heb. Maar afgaande op andere reacties, lijkt het me stug dat de Mac hier een uitzondering is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Nu kom ik alleen bij de Mc bij het Gelredome enzo, maar vroeg me af of het elders des lands ook zo is? En zeg je er wel eens wat van?
omdat daar veelal buitenlanders werken. En daar zijn die josties met hun opgevoerde skelters bang voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:30 schreef Steve-O het volgende:
Hier (zaandam) zie je het ook wel is. Vvreemd genoeg zie ik het eigenlijk nooit bij BK's
Ja,dat van Groningen kan ik bevestigen.Of ze scoren een broodje bij de Esso en dan staan die paupers daar vet lauw te wezen met hun blingbling Golf.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef nexcro het volgende:
Hier in Drachten is dat wel zo vooral vrijdagavond, Assen heb ik het nog niet gezien. En in Groningen moet het ook een hit zijn om daar te pimpen met je wagen.
Jij woont in de Mcquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
ik heb eigenlijk nog nooit van die sjonnies voor mijn deur gezien
misschien zijn ze bang voor napalm?
Idd daar zie je ze nooit nee...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:30 schreef Steve-O het volgende:
Hier (zaandam) zie je het ook wel is. Vvreemd genoeg zie ik het eigenlijk nooit bij BK's
Ja, en als je dan op de industrieterrein rijdt dan loop je de kans dat je er op een gegeven moment eentje in je zijkant hebt hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef BrauN het volgende:
Hmmm... in Tilburg signaleer ik dat verschijnsel ook wel ja, nu je het zegt. Waarschijnlijk omdat die Mac's op/bij industrie-terreinen liggen, zodat ze ongestoord kunnen brullen met die knalpijpen. Misschien dat ze ook wel gaan racen ja, dat weet ik niet.
Oh ja, je gebruikte het woord 'klabakken'.
Inderdaad, dat is bij de Mac in Oosterhout-west (Nr-Br.) ook het geval. Zit naast een industrieterrein - en vrijwel elke vrijdag-avond staat daar óf een Ford club óf een Opel club te pimpen met hun auto's. Regelmatig gaan ze dan racen op het naast gelegen industrieterrein - waarbij ik een keer een Volkswagen Polo vol de hekken in heb zien duikenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en als je dan op de industrieterrein rijdt dan loop je de kans dat je er op een gegeven moment eentje in je zijkant hebt hangen.
Heb een tijdje op dat industrieterrein vlak bij de Mac gewerk maar zeker minimaal een keer per week een bijna aanrijding met zo'n gastje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |