Ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Adelante het volgende:
wie had 128, prem of kikooooo?
Die vent blijft maar lullen danquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef PsyCha het volgende:
Hij kan idd heel irri zijn, maar vond dat dat vandaag wel meeviel.
142quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een irritante berg stront is die mongool zeg
Bij dit was t nieuws kon ie zn bek al niet houden, en bij de nationale IQ test ook al nietMan, probeer eens iets te zeggen en dan weer je bek dicht te houden ipv die scheur 10 minuten open te hebben!
En dan dat kut accent nog eens erbij
* kikoooooo had trouwens een iq van 128
Maar 't blijft wel Premquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef NAF_NAF het volgende:
maar t is wel een verdomd goede advocaat.
Ik wist niet eens dat ie advocaat was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij is hij niet vaak bezig met zijn werk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef NAF_NAF het volgende:
lol die gast bij Dit was Het Nieuws had ook zo'n strakke one-liner over hemquote:
Vertel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol die gast bij Dit was Het Nieuws had ook zo'n strakke one-liner over hem
Ja, kom op. Die kerel is lelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol die gast bij Dit was Het Nieuws had ook zo'n strakke one-liner over hem
Harm Edens: "Ik zag daar een allochtoon zielig staan te doen voor een camera, bleek het Premtime te zijn"quote:
De grap zat hem zeker eerder in hoe hij het zei.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Harm Edens: "Ik zag daar een allochtoon zielig staan te doen voor een camera, bleek het Premtime te zijn"![]()
Haha, ja dat heb ik ook gezien!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Harm Edens: "Ik zag daar een allochtoon zielig staan te doen voor een camera, bleek het Premtime te zijn"![]()
lol iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De grap zat hem zeker eerder in hoe hij het zei.
idd weet niet van stoppenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hij is wel okee maar hij dramt altijd te ver door. Hij weet niet wanneer hij moet stoppen.
Niet waar, Knevel ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef El_Rolando het volgende:
Hij is de enige journalist met adhd.
Laag bedoel je denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef karoltje het volgende:
Verkapt ik-heb-een-mega-hoog-IQ-topic.
meer iets voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef karoltje het volgende:
Ik heb geen hoog iq, en als dat wel zo zou zijn zou me dat geen flikker boeien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef karoltje het volgende:
Precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:23 schreef Trance_X het volgende:
Hier kan je de aflevering met prem zien (videotheek, 2004 serie 2, aflevering4)
www.ditwashetnieuws.nl
Overigens niet rascistisch bedoeld maar ik vind hem ook maar irritant
En nee het is geen neger maar een hindoestaan
Hindoestaan. Negers komen uit Afrikaquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:12 schreef RedDevil085 het volgende:
Is dat niet die neger? Of ben ik nu even politiek incorrect?
tuurlijk hoor jongenquote:
Prem is een Surinaamse hindoestaan. Niet het prototype hindoestaan dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hindoestaan. Negers komen uit Afrika
Preciesquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Prem is een Surinaamse hindoestaan. Niet het prototype hindoestaan dus.
Ja, nou en... wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Prem is een Surinaamse hindoestaan. Niet het prototype hindoestaan dus.
Tja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af nadat ik die post had geplaatst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, nou en... wat wil je zeggen?
Dat t gewoon een neger is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, nou en... wat wil je zeggen?
jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan is mn tante die een paar uur per dag onder de zonnebank ligt ook een neger![]()
Sorry had het topic niet doorgelezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |