Een knal voor je kop, jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef renz0r het volgende:
knallen
Donder dan op als je hier niets te zoeken hebt, zeiklul.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Ulreazj het volgende:
Maak je ergens anders druk om.
Het is achterlijk Nederlands, simpel. Een constructie als: "dat gaat helemaal goedkomen," is nergens voor nodig. Zeg dan nog liever: "dat zal goedkomen."quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je zegt: dat komt helemaal goed, lijkt het er meer op dat je het over iets hebt wat je op dat moment aan het doen bent.
Dat gaat helemaal goedkomen is meer bedoelt voor iets wat je op een later tijdstip gaat doen.
Het woord ''knallen'' ipv neuken snap ik zelf ook niet helemaal. Bij mij knalt er nooit iets
Nee, ik donder niet op voor jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Donder dan op als je hier niets te zoeken hebt, zeiklul.
Hou toch op, dat irritante en achterlijke "dat gaat helemaal goedkomen" is pas recentelijk in gebruik. Het is simpelweg een variatie om het variëren en dat is zielig in mijn ogen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef kingmob het volgende:
Dat komt helemaal goed dekt de lading die ermee bedoelt wordt helemaal niet
"dekt de lading"quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef kingmob het volgende:
Dat komt helemaal goed dekt de lading die ermee bedoelt wordt helemaal niet
Wel uit mijn topic. Dit is klaagbaak en ik klaag. Dan moet jij niet gaan zeuren en, als het je niet aanstaat, deze topic gewoon negeren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, ik donder niet op voor jou.
Waardeloze zaadslet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
Dit wordt niks jongens... knal dit topic maar dicht hoor.
Als mensen niet snel ophouden met dat kutwoord dan zal ik eens wat gaan knallen op druk bezochte plaatsen (zoals het CS van Utrecht bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
En dat woord ga je steeds meer horen aangezien de Olympische winterspelen zich aandienen alwaar alle schaats(t)ers weer gaan proberen te "knallen".
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel uit mijn topic. Dit is klaagbaak en ik ben een waardeloze klaag. Dan moet jij niet gaan zeuren en, als het je niet aanstaat, deze topic gewoon negeren.
Knal jij eens op, zeikerd. Sla deze topic dan over als het je niet bevalt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
quote:
Als jij mag klagen, mag hij zeurenquote:Dan moet jij niet gaan zeuren
Idioot, lees mijn bijdragen in WFL en je had je deze achterlijke flulopmerking (met betrekking tot dat SGP-er) kunnen besparen, simpele ziel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wahahhaa de grootste SGP-er van Fok noemt je een zeiklul![]()
Jij kent dat soort mensen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan dat woord "knallen" wat je tegenwoordig vaak hoort in de volgende contexten:
"Ik ga gewoon lekker knallen," of "we gaan knallen," of "dat wordt knallen" enzovoort.
Waar slaat dat op? Is dat hip ofzo? Doe eens normaal. Of ook zoiets is "dat gaat helemaal goedkomen". Wat is dat voor onnodig woordgebruik in één zin? Zeg gewoon: "dat komt helemaal goed." Zo hoort het.
Niet in mijn topic en het is een duidelijke policy dat je niet klaagt tegenover users!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Als jij mag klagen, mag hij zeuren![]()
Hij kent jou door en door.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Idioot, lees mijn bijdragen in WFL en je had je deze achterlijke flulopmerking (met betrekking tot dat SGP-er) kunnen besparen, simpele ziel.
Je kijkt Idols?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik het een Idols-finalist zeggen, dat zegt genoeg lijkt mij.
Knal voor je muil hebbe? Dorpsgek...quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Knal jij eens op, zeikerd. Sla deze topic dan over als het je niet bevalt?
Kom maar, waar woon je? Wanneer en hoe laat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Knal voor je muil hebbe? Dorpsgek...
Tilburg-Noord, Sibeliusstraat. Ik ben nog wel effe wakker. Je ziet maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom maar, waar woon je? Wanneer en hoe laat?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kom maar, waar woon je? Wanneer en hoe laat? Dan kan ik wegrennen!!!!!!111!!!!1!!!:d:D:D:d:d:
![]()
![]()
![]()
Boehoequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Niet in mijn topic en het is een duidelijke policy dat je niet klaagt tegenover users!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef FuifDuif het volgende:
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat degenen die hier zo fel reageren zichzelf dikwijls schuldig maken aan het in de bek nemen van het woord "knallen" in de specifieke context waarin ik hem verafschuw.
het had niet veel gescheelt of je had knal duivenquote:twee duiven in het Amsterdamse beurscomplex RAI bedreigen een recordpoging die naar aanleiding van de horeca-vakbeurs Horecava gehouden wordt. De twee vogels vlogen vanochtend de Parkhal van de RAI binnen. Op de Horecava wordt momenteel een toren van bijna 36.000 champagneglazen gebouwd.
De vrees bestaat dat de duiven tegen de negen meter hoge toren van champagneglazen vliegen. Volgens organisator Gert-Jan Stok wordt druk nagedacht over maatregelen tegen de duiven. "We opteren, ook op aandringen van de RAI-directie, voor een diervriendelijke oplossing. Er zal niet op de vogels worden geschoten, zoals met de Domino-mus is gebeurd", zegt Stok.
Met de stapelactie hopen de organisatoren in het Guinness Book of Records te komen. Het is de bedoeling dat tv-presentator Robert ten Brink vanuit een hoogwerker het laatste glas plaatst.
Update 19:50
Het is de duiven - voorzover dat hun bedoeling was - niet gelukt om de recordpoging te verstoren. Robert ten Brink zette vanmiddag het 35.990e glas neer op de zeven meter hoge pyramide van champagneglazen. Hiermee is het de grootste champagnetoren ter wereld.
Vanavond zal niet lukken, maar morgen ben ik van de partij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tilburg-Noord, Sibeliusstraat. Ik ben nog wel effe wakker. Je ziet maar.
Kneus.
Slap aftreksel van BHFH... dat is 't.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb jouw bijdragen teveel gelezen...
op t moment dat je sportschoenen wilden gaan verbieden heb ik je echt opgegeven...
maar gelukkig krijg je geen subsidie meer... ouwe gristenhond!
Hahahahaha, het feit dat jij mij probeert te bekritiseren op basis van gronden die niet eens kloppen toont jouw domheidquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik heb jouw bijdragen teveel gelezen...
op t moment dat je sportschoenen wilden gaan verbieden heb ik je echt opgegeven...
maar gelukkig krijg je geen subsidie meer... ouwe gristenhond!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vanavond zal niet lukken, maar morgen ben ik van de partij.
Je bent nogal voorbarig met zo'n gebrek aan feitelijke kennis. Op welke gronden verwacht je dat het Braun zal zijn die het gevecht wint?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Neem even een camera mee, kan ik zien hoe je eruit "geknald" wordt door Braun.
![]()
Neem wel even contact met me op... je weet het huisnummer nog niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vanavond zal niet lukken, maar morgen ben ik van de partij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |