Een knal voor je kop, jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef renz0r het volgende:
knallen
Donder dan op als je hier niets te zoeken hebt, zeiklul.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Ulreazj het volgende:
Maak je ergens anders druk om.
Het is achterlijk Nederlands, simpel. Een constructie als: "dat gaat helemaal goedkomen," is nergens voor nodig. Zeg dan nog liever: "dat zal goedkomen."quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je zegt: dat komt helemaal goed, lijkt het er meer op dat je het over iets hebt wat je op dat moment aan het doen bent.
Dat gaat helemaal goedkomen is meer bedoelt voor iets wat je op een later tijdstip gaat doen.
Het woord ''knallen'' ipv neuken snap ik zelf ook niet helemaal. Bij mij knalt er nooit iets
Nee, ik donder niet op voor jou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Donder dan op als je hier niets te zoeken hebt, zeiklul.
Hou toch op, dat irritante en achterlijke "dat gaat helemaal goedkomen" is pas recentelijk in gebruik. Het is simpelweg een variatie om het variëren en dat is zielig in mijn ogen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef kingmob het volgende:
Dat komt helemaal goed dekt de lading die ermee bedoelt wordt helemaal niet
"dekt de lading"quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef kingmob het volgende:
Dat komt helemaal goed dekt de lading die ermee bedoelt wordt helemaal niet
Wel uit mijn topic. Dit is klaagbaak en ik klaag. Dan moet jij niet gaan zeuren en, als het je niet aanstaat, deze topic gewoon negeren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee, ik donder niet op voor jou.
Waardeloze zaadslet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
Dit wordt niks jongens... knal dit topic maar dicht hoor.
Als mensen niet snel ophouden met dat kutwoord dan zal ik eens wat gaan knallen op druk bezochte plaatsen (zoals het CS van Utrecht bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
En dat woord ga je steeds meer horen aangezien de Olympische winterspelen zich aandienen alwaar alle schaats(t)ers weer gaan proberen te "knallen".
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel uit mijn topic. Dit is klaagbaak en ik ben een waardeloze klaag. Dan moet jij niet gaan zeuren en, als het je niet aanstaat, deze topic gewoon negeren.
Knal jij eens op, zeikerd. Sla deze topic dan over als het je niet bevalt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef BrauN het volgende:
quote:
Als jij mag klagen, mag hij zeurenquote:Dan moet jij niet gaan zeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |