Lief groen en ongepeld?quote:
Het was zooooooooooo lang geleden dat je in groep 8 zat en toch weet je de tekst nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.
Soms denk ik dus kon ik nog maar een jaartje in groep 8.
Da's helemaal geen schande hoor, we weten hoe het zit.
Noemt iemand je een bangerik, zeg dan gewoonweg dit:
Bang zijn is gewoon, bang zijn is normaal.
Bang zijn shit ik weet het niet meer een achterlijke kwaaaaaaal"
"Ja, ik vind je een boeiende persoonlijkheid", zegt dan de ander terwijl hij je lang en strak en zwijgend met een brede glimlach aankijkt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dodelijke conclusies aan het einde van een eerste date..
Wat denk je van me?
Nou.... Ik vind je wel interessant.
Interessant?
Of nou ja. Fascinerend wel.
Oh...
In ieder geval ben je aanwezig.
quote:
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Ja, ik vind je een boeiende persoonlijkheid", zegt dan de ander terwijl hij je lang en strak en zwijgend met een brede glimlach aankijkt.
Mja dat zijn van die claimende figuren die dat zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen."
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het was zooooooooooo lang geleden dat je in groep 8 zat en toch weet je de tekst nog![]()
Praten is zo overratedquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen."
Ik giechelde om het woord 'shampoo'.quote:
met een frikandel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Nog even doorpraten over eten en ik haal ongegeneerd een bak friet met mayo
Nou.... ik slaap ook alleen hoor... stil... koud.... eenzaam.... een lach, een knik, een lieve blik....quote:
giechelen is zooo gayquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik giechelde om het woord 'shampoo'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |