Mexico Telecaster?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
Waar? Muziekzaak?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Even het volgende:
Ik heb gister ff met een Ibanez Weeping Demon gespeeld.. Vet ding zegMaar ik moet nu nog ff geld ritselen enzo
![]()
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar? Muziekzaak?
* Litpho wil ook nog een Weeping Demon uitproberen nl.
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doetquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Even het volgende:
[..]
In Zwolle, ik weet niet hoe het winkeltje heette maar het was in de Sassenstraat...
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
iemand heeft belang bij mijn telecaster..
in ruil tegen een '92 jazzmaster uit japen!!
goede deal?
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
doen! jazzmasters zijn echt uber gitaren. heel eigen geluid.
Sunburstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Pff ik weet niet was er voor het eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
toch niet de reichenbach ofzo?! das een kut zaak! je mag die van mij wel overkopen als je een goed bod doet
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb straks een strat een tele een jazzmaster, en alle 3 sunburst
Inderdaad, waanzinnig!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
jazzmaster in sunburst is echt de perfecte combo. volgens mij is die qua uiterlijk exact aan je stratocaster of niet?
Ja idd dezelfde kleur, alleen de slagplaat van mijn strat is iets donkerder roodquote:Op zondag 15 januari 2006 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, waanzinnig!
[afbeelding]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
[..]
Pff ik weet niet was er voor het eerstwas wel klein met veel acoustiche gitaren bij de ingang..
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro, waarom doe jij em weg en wat wil je dr voor hebben ?!![]()
Hij ligt nieuw voor 125 bij Feedback, dus die 100 is sowieso teveel wat mij betreft.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Even het volgende:
Op marktplaats vraagt iemand 100 euro
Ik lees net nieuw voor 125quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah wil misschien toch andere wah, hij bevalt me heel goed, maarja soms moet je ook gewoon iets andersdoe maar een mooi bod
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Even het volgende:
[..]
Ik lees net nieuw voor 125
Moet nog ff over na denken![]()
Gaaf jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Tobbes het volgende:
Gibson SG is dat wat?
Okeejquote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah dan moet ik hem voor veels te weinig weg doen
lama hangen dan
Inderdaad.. maar als ik geld teveel hadquote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
ik vind mijn '61 reissue sg nog steeds mijn fijnste live-gitaar!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah als ik geld had voor een echte sg...
dan ging ik wel wat anders kopen!
Ik ook, om te smashenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Setambre het volgende:
Als ik later groot ben....
Koop ik een Les Paul 58
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |