Wat wil je er dan voor betalen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:03 schreef BlueEyed het volgende:
Ik trek m'n bod in, zie net dat ie voor 35 euro nieuw aangeboden (bron; Kelkoo) wordt*
Evengoed succes met de verdere verkoop!
* was in de veronderstelling dat die dingen nog steeds 80 euro nieuw kosten
Mjah, 22.50 incl. wil ik er wel voor gevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef larbor het volgende:
[..]
Wat wil je er dan voor betalen?
Vergeet niet dat hier een connector bij zit die je voor 22 euro los moet kopen
Dus je kunt straks 2 verschillende telefoons aansluiten
Ik snap je punt, wellicht kun je het er ook best voor krijgen, maar ik kijk zelf nog even verder dan!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:44 schreef larbor het volgende:
Ehm, zag idd op kelkoo dat je bij inktshopper een prijs hebt van 35 euro, daar komt nog wel 5 euro bij aan verzendkosten, totaal 40 euro.
Rest van de bedrijven ligt toch wel beduidend hoger en nogmaals hier zit een connector bij die los al 22 euro is.
Ik ben nu in gesprek met mensen op marktplaats over de connector, er zijn wel geinteresseerder omdat hij voor veel telefoons is.
Dus zeg het maar.
30 euro incl verzendkosten is een mooie prijs, graag of niet. Anders gaat het over
Ik zie geen reden om in de prijs te zakken
22,50 is ook goed, maar dan wel zonder de extra connector!
Dan dien je dus zelf een connector aan te schaffen waarbij je weer de verzendkosten betaald.
Dus tja het is het een of het ander
Hij kost bij Halfords 39,- nu. 30 incl is echter niet onredelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:44 schreef larbor het volgende:
Ehm, zag idd op kelkoo dat je bij inktshopper een prijs hebt van 35 euro, daar komt nog wel 5 euro bij aan verzendkosten, totaal 40 euro.
Rest van de bedrijven ligt toch wel beduidend hoger en nogmaals hier zit een connector bij die los al 22 euro is.
Ik ben nu in gesprek met mensen op marktplaats over de connector, er zijn wel geinteresseerder omdat hij voor veel telefoons is.
Dus zeg het maar.
30 euro incl verzendkosten is een mooie prijs, graag of niet. Anders gaat het over
Ik zie geen reden om in de prijs te zakken
22,50 is ook goed, maar dan wel zonder de extra connector!
Dan dien je dus zelf een connector aan te schaffen waarbij je weer de verzendkosten betaald.
Dus tja het is het een of het ander
Bedankt voor je reactie, 30 is incl verzendkosten, en dat zien mensen niet, die kijken alleen naar een prijs op internet en vergeten dan de verzendkostenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:09 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hij kost bij Halfords 39,- nu. 30 incl is echter niet onredelijk.
Je hebt mailquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:02 schreef larbor het volgende:
BleuEyed, mail me effe? op wvd78 at home dot nl
Ik wil nog wel iets aan de prijs doen. 25 euro compleet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |