Haha milieu. Ja als je lage toeren rijdt. Maar die halve gedecomposeerde lijken die rijden 30 in de 2.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, het heeft ook met het milieu te maken hoor
Ik weet, het is zinloos wat ze doen. Maarja dat is 1 van de redenen als je het gaat navragen :/quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha milieu. Ja als je lage toeren rijdt. Maar die halve gedecomposeerde lijken die rijden 30 in de 2.
Wat voor gare kutbak rij jij dan wel niet dat je bij 30 kilometer per uur in z'n 2 al hoge toeren maakt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha milieu. Ja als je lage toeren rijdt. Maar die halve gedecomposeerde lijken die rijden 30 in de 2.
Diesel...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat voor gare kutbak rij jij dan wel niet dat je bij 30 kilometer per uur in z'n 2 al hoge toeren maakt?
ik rijd makkelijk in mijn 3 bij 30. Ik weet niet wat voor auto jij hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat voor gare kutbak rij jij dan wel niet dat je bij 30 kilometer per uur in z'n 2 al hoge toeren maakt?
Nee volgens mij heb jij een bagger auto.. jij rijdt dan zeker ook 50 in de 5 en je top zit op 60quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij zo'n bagger auto, dat geen power heeft bij lage toeren?
Er zijn genoeg landbouwvoertuigen waarmee dat prima gaat jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:07 schreef erikkll het volgende:
Ik wil ff opmerken dat ik gewoon 30 rijd in z'n 3 en dat 't prima gaat
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef tong_poh het volgende:
nog niet eens bijna ongeluk gehad
Alleen wil ik ook effe opmerken datj e meer brandstof vreet dan wanneer je 40-50 rijd in zijn 3.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:07 schreef erikkll het volgende:
Ik wil ff opmerken dat ik gewoon 30 rijd in z'n 3 en dat 't prima gaat
het milieu?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, het heeft ook met het milieu te maken hoor
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:35 schreef MouseOver het volgende:
Dat de echte wijken 30 zijn is nog niet zo erg, maar dat van semi-doorgaande wegen voor het gemak ook 30 gemaakt is gewoon lomp. M'n ouders wonen aan een soort van landingsbaan met een 30 bordje ernaast. Compleet idioot. Ja, er gebeurde wel eens ongelukken omdat mensen te hard reden dus werd de snelheid verlaagd. Wat er niet bijgezegd werd was dat die wel pas de bocht uitvlogen als ze 110 reden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |