abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:22:40 #126
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34102728
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:22 schreef hollander76 het volgende:
We zullen zien

Voor mij voor het komend weekend, vandaag rustdag
Morgen werken (en zuipen), zondag afmaken van Calculus (aantekeningen en opgaven) en uitwerken van aantekeningen van Marketing.
Geen zak gedaan, alleen die aantekeningen van Marketing kunnen me wat schelen, de rest is niet urgent. Maar goed, toch jammer..... morgen weer een dag
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_34102904
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:36 schreef Lotjeb het volgende:

Nog niet eens een college gedaan! Ben er wel mee bezig nu, eindelijk...
Verder vanmorgen wel 20 blz. over Nihilisme gelezen! (nog maar 180 te gaan...)
...en als je er aan begint en gewoon doorwerkt is het zo gedaan Trots op mezelf

Morgen: 100 pagina's stadssociologie... ietwat ambitieus maar wie weet ga ik morgen wel vroeg opstaan
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_34102965
Even kijken. Ik moet voor morgen nog 120 bladzijden over duurzame ontwikkeling. Dat wordt uiteraard een eitje.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:38:19 #129
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34103462
quote:
Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef fallrite het volgende:

[..]

Twee weken van te voren al gaan leren Tenzij je in de gehele periode echt niks er aan gedaan hebt is dat niet nodig
Ook dat is het geval. Maar voor mij is dat wel nodig, VWO gedaan maar dit (Fysiotherapie) is wel pittig.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34104051
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef brighton het volgende:

[..]

Paar deelvragen + logboek verzinnen
Moet lukken opzich.
Niet dus, het schiet voor geen meter op. Morgen maar kijken of het nog een dagje uit te stellen is...
pi_34105103
moet nog een bladzijde of 100 saaie psychologie lezen, had het eigenlijk dit weekend willen doen, maarja.....

heb me nu voorgekomen om het morgen maar te gaan doen.
pi_34107511
Deze week vrijgenomen om 150 bladzijden Organische Chemie, 50 Engelse artikelen Instrumentele Analyse lezen en tig hoofdstukken Polymeerchemie te stampen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_34112288
Morgen tentamen lees- en schrijfprocessen, dus ik sluit mezelf vandaag op om te studeren
  maandag 16 januari 2006 @ 08:45:55 #134
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_34112335
Als ik moet studeren/werken dan trek ik de ADSL stekker in de meterkast eruit !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_34112561
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Als ik moet studeren/werken dan trek ik de ADSL stekker in de meterkast eruit !
zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijzelf van de buitenwereld af te sluiten. mijn zelfdiscipline is echt 0,0.
  maandag 16 januari 2006 @ 09:13:48 #136
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34112598
Ik zie mensen die het hier goed doen en ik zie mensen die het slecht doen (incl mezelf ).

Vandaag:

Ik heb van 3 tot 5 werkcollege Infinitisemaalrekening. Ik ga van 11 tot 1 aan de toetsen van vorige jaren zitten voor infi en van 1 tot 3 ga ik een samenvatting van alle belangrijke punten/formules maken Moet lukken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34112757
Wil ik aan de gang, is mijn pomp kapot...

Shitzooi
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34112872
Zoo, ik ga ook maar weer eens beginnen!

Om 10 uur begin ik met leren en dan minimaal doorgaan tot een uurtje of 2!
En dan moet ik alles doorgenomen hebben van bestuursrecht zodat ik morgen de vragen nog even bij langs kan gaan en dat het dan allemaal goed komt

Nu maar hopen dat het lukt.
pi_34114315
Ik doe ook helemaal niks.

Ik doe het jaar nu al over, en heb morgen een belangrijk tentamen maar ik heb er nauwelijks voor geleerd...
Dan heb ik over anderhalve week weer een tentamen, nog belangrijker, en daar heb ik ook nog niet voor geleerd.

Terwijl ik vorig jaar al in de leesweek voor de kerstvakantie was begonnen, en elke dag braaf leerde en het dus nog niet haalde, doe ik nu dus helemaal niks.

Ik kan mezelf echt nooit aansporen tot het beginnen met leren, vaak als ik eenmaal begonnen ben gaat het wel beter.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_34114619
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijzelf van de buitenwereld af te sluiten. mijn zelfdiscipline is echt 0,0.
Herkenbaar, maar ik zal er toch iets aan moeten doen.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:06:34 #141
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34114670
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef Piepje het volgende:
Ik doe ook helemaal niks.

Ik doe het jaar nu al over, en heb morgen een belangrijk tentamen maar ik heb er nauwelijks voor geleerd...
Dan heb ik over anderhalve week weer een tentamen, nog belangrijker, en daar heb ik ook nog niet voor geleerd.

Terwijl ik vorig jaar al in de leesweek voor de kerstvakantie was begonnen, en elke dag braaf leerde en het dus nog niet haalde, doe ik nu dus helemaal niks.

Ik kan mezelf echt nooit aansporen tot het beginnen met leren, vaak als ik eenmaal begonnen ben gaat het wel beter.
Aan de slag dan kreng!!!

Ik ben nu begonnen met mijn samenvatting Infi
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34122106
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Aan de slag dan kreng!!!
ja ja

ik ben nog steeds niet begonnen erg he
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 16 januari 2006 @ 15:00:53 #143
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34122131
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef Piepje het volgende:

[..]

ja ja

ik ben nog steeds niet begonnen erg he
Ik wel.. ik heb al 2 pagina's met formules
pi_34122148
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, ik ga ook maar weer eens beginnen!

Om 10 uur begin ik met leren en dan minimaal doorgaan tot een uurtje of 2!
En dan moet ik alles doorgenomen hebben van bestuursrecht zodat ik morgen de vragen nog even bij langs kan gaan en dat het dan allemaal goed komt

Nu maar hopen dat het lukt.
En ik heb me eraan gehouden
pi_34122269
Ik ben wel bezig met mijn verslag, heb er iig een halve pagina bij getypt... En straks een stuk of 6 bandjes ingelezen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34122460
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Repeat het volgende:
moet nog een bladzijde of 100 saaie psychologie lezen, had het eigenlijk dit weekend willen doen, maarja.....

heb me nu voorgekomen om het morgen maar te gaan doen.
en het is nog verder opgelopen, en je raadt het al; nog niks gedaan
pi_34122650
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Repeat het volgende:

[..]

en het is nog verder opgelopen, en je raadt het al; nog niks gedaan
Je moet er gewoon even aan beginnen, als je één maal begonnen bent wil je het ook af krijgen. Ik iig meestal wel .
pi_34123547
Morgen tentamen Performance 2, al veel voor gedaan maar goed durf niet zo er nu niets meer aan te doen. Dus rest van de dag alles nog keertje doorkijken, wat sommen bekijken en m'n afleidingkjes maar oefenen.
pi_34123622
Zeer herkenbaar topic.

Ik heb donderdag twee tentamens, eentje van American Studies waar ik morgen de vragen van krijg (essay vragen waarvan ik er twee mag kiezen en het zou zogenaamd niet in twee dagen voorbereid kunnen worden.. we zullen zien) en een tentamen Spaans receptief.

Ik heb het afgelopen half jaar heel weinig aan Spaans gedaan en heb op het punt gestaan met het vak te kappen (kan makkelijk, het is een bijvak), maar toch heb ik me naar de tentamens gesleept. Ik heb al een heel grammaticaboek doorgewerkt, waar ik heel trots op ben, maar dat is al anderhalve week geleden En ik had afgelopen woensdag een mondeling Spaans wat zo slecht is verlopen dat al mijn motivatie nu wel lijkt te zijn weggeëbt En ik was zo goed bezig met leren

*zucht* Goed. Nog even wat eten en dan toch maar beginnen. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik kom zo misschien nog met een planning.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 15:44:47 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34123678
2 werkstukken vandaag afgerond, gister eentje.
Het gaat lekker zo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')