Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Zullen we zaterdag doen?
Leer tellen, m'n bestequote:
Misschien haalt hij ooit nog eens een Lijstjequote:
Jouw gemiddelde is ruim 2x zo hoog als dat van mij.... En de laatste maand ben je er niet eens geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien haalt hij ooit nog eens een Lijstje
Je kan een half jaar wegblijven en dan staan we ongeveer gelijk denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Schokkend hè. Ik kan gewoon wegblijven en je haalt me niet eens in.
Ik snap het ook niet Erikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap echt niet wat het leuke of belangrijke is aan die "lijstjes".
Omhet maar even in, zogenaamde, stoere woorden te zeggen; het kan me niet aan mijn reet roesten.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa, wat betekend "redekaveling"???
Jij bent oud en wijs, jij weet dat vast wel
Tof he, als je iets vraagt en er geen antwoord op krijgtquote:
Oja!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef Isabeau het volgende:
AR, uit zeer betrouwbare bron (jij zelf) heb ik vernomen dat je een woordenboek naast je pc op je bureau hebt staan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oja!
En dat zegt ze nu pas.., had dat eerder gezegd![]()
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
vandale.nl is echt jammerlijk slecht, 9 van de 10 keer is er een storing, en veel woorden staan er niet in.
quote:
Een beetje schizofreen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef DeHovenier het volgende:
klik
Hoe vind je trouwens mijn gedicht Isabeau
Ik ben het met je eens, ik surf er vaak heen maar vooral de storingen zijn vervelend omdat ik dan helemaal op moet staan, naar de kast moet lopen, de juiste letter en dan het woord op moet zoeken. Veel te veel werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Vanzelfsprekend dat ik niet weet hoe anderen het ervaren
.
Ik heb zo'n CD-rom met de vandale erop, maar ik bente lui om die elke keer te zoekenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, ik surf er vaak heen maar vooral de storingen zijn vervelend omdat ik dan helemaal op moet staan, naar de kast moet lopen, de juiste letter en dan het woord op moet zoeken. Veel te veel werk.![]()
Kunstwerk (ahem) is ingestuurd.
Ja dat is inderdaad net zoiets als een gewoon woordenboek op papier. Te veel werk voor de luie mens van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n CD-rom met de vandale erop, maar ik bente lui om die elke keer te zoeken.
Het voordeel van de papieren Van Dale is dat je tijdens het zoeken altijd wel een exotisch woord tegenkomt waar je nog nooit van had gehoord, maar waarvan je het dan niet kan laten om de betekenis te lezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:06 schreef p-etr-a het volgende:
Haha je begrijpt me verkeerd. Ik vergelijk een cd-rom met een papieren editie, niet met de internet-Van Dale. Je bent dus wel lui, maar ik ook. Snap je.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het voordeel van de papieren Van Dale is dat je tijdens het zoeken altijd wel een exotisch woord tegenkomt waar je nog nooit van had gehoord, maar waarvan je het dan niet kan laten om de betekenis te lezen.![]()
Overigens wil ik hierbij even melden dat ik al over de 500 woorden zit met mijn verhaal. Het begin is er.![]()
Verraad je zo dan niet welk verhaal van jou is?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
mijn verhaal haalt de 500 woorden volgens mij niet eens
Da's niet veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
mijn verhaal haalt de 500 woorden volgens mij niet eens
Ze zeggen wel eens; kort maar krachtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |