Zolang er meer bij kan vind ik het geen respectabel aantal. Heb pas respect als de mailbox vol zitquote:Op zondag 15 januari 2006 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar even serieus AR. Waar moet ik zoeken? Of nog beter, zeg het gewoon even.
Ik weet ook wel dat er weinig zijn, maar ik wil weten hoe weinig. Voor innerlijke statistieken enzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zijn gewoon heel weinig inzendingen, Tha_Erik.
Maar, wees nu eerlijk, had je écht anders verwacht?
Nu ja, als je een propje maakt en het vervolgens 'gevouwen vliegtuigje' noemt,quote:Op zondag 15 januari 2006 15:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, hangt er van af of ie ook daadwerkelijk vliegt.....
Dan rest nog steeds de vraag of het ook daadwerkelijk kan vliegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je een propje maakt en het vervolgens 'gevouwen vliegtuigje' noemt,
vind ik dat ook wel weer van creativiteit getuigen.
Een propje kan niet vliegen, Erik...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan rest nog steeds de vraag of het ook daadwerkelijk kan vliegen.
Ik had het 'landing van een gevouwen vliegtuigje' genoemt..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, als je een propje maakt en het vervolgens 'gevouwen vliegtuigje' noemt,
vind ik dat ook wel weer van creativiteit getuigen.
Ik zou er tegenin kunnen gaan, maar ik doe het niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een propje kan niet vliegen Erik...
Ik herhaal: een propje kan niet vliegen.
"innerlijke statistieken"quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat er weinig zijn, maar ik wil weten hoe weinig. Voor innerlijke statistieken enzo....
Nog nooit van gehoordquote:
En die dode lijn eindigt op...?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Ancient het volgende:
Ik heb nog niet opgestuurd.
Mijn verhaal is dan ook nog niet af en ik zit even op een dood punt.
Maar het gaat lukken voor de dode lijn!![]()
Of TTK écht zo goed is als je suggereert valt nog te bezien. Het líjkt me in ieder geval wel leuk hier.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[ophemeling]
Mooi zo, TTK is gewoon ook één van de gezelligste en beschaafdste subfora, en vooral ook erg open voor enthousiaste users.
[/ophemeling]
En de wedstrijd is zeker tof.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:02 schreef Francesca het volgende:
Ik vind papier wel een moeilijk onderwerp, ik schrijf al jaren niet meer op papier....
AR!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nog even over het aantal, ben je niet bereid om het te onthullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |