Ja, je moet tegenwoordig oppassen voor het blauw op straat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was te beleefd om je te corrigeren
Ja, en ik ben vanavond al niet erg gelukkig in mijn opmerkingen op MSN, dus ik ben voorzichtig met wat ik zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je moet tegenwoordig oppassen voor het blauw op straat.
Of maakt opstandigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg het je, die blauwe kleur intimideert![]()
.
Ik ga lekker toch die richtig inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:53 schreef Reya het volgende:
Hmmm, ik lees net het artikel in dit topic dat gegarandeerd goede reclame voor de studie Nederlands is![]()
Ik heb zelf lang getwijfeld tussen iets binnen de taalwetenschappen en iets binnen de sociale wetenschap. Maar uiteindelijk heb ik toch voor het laatste gekozen, en - zo is achteraf gebleken - dat was een schot in de roosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga lekker toch die richtig in. Stom artikel.
Eerder Cyanofobiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan er vrij weinig aan doen, eigenlijk. Ik denk dat ik me maar over mijn blauwangst (puteulanusfobie?) heen moet zetten
Hmm, er kan nog veel meer bijquote:Op zondag 15 januari 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe staat het met de inzendingen? Al een beetje een respectabel aantal?
Altijd, maar dat vroeg ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 15:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, er kan nog veel meer bij
Het antwoord op je vraag zit verborgen in mijn reply...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, 22 letters, dus 22 inzendingen? 7 woorden, 7 inzindingen (per categorie),
-> de 29ste smiley uit het rijtje?
Kom ik al in de buurt?
Drie punten.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
papieren vliegtuigje
Hmm, hangt er van af of ie ook daadwerkelijk vliegt.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|