Mooi zo, er zijn er dus meer die het er niet mee eens waren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:51 schreef _Arual_ het volgende:
ik heb de boel gisteren nog gemaild.
Kijk ik vanochtend in de krant, staat er een heel artikel waarin docenten, hoogleraren en studenten Nederlands over de kwestie geïnterviewd werden. Allemaal gaven ze tegengas. Ik vermoed dat dat artikel gisteren overdag al geschreven is of zo, en ik denk dat mijn brief daarom niet meer gepubliceerd zal worden.
Maar wat is dat toch heerlijk, grrrrrrrrrrrrrr doen...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een kutonderwerp is dat toch, papier
FP en agendapunt? Geen zorgen, in 2007 komt die banner er wel eensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Isabeau het volgende:Uitstekend!
en zoals ik al vreesde is jullie verzoek aan de FP nu een agendapunt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaa, twee Hollanders in de finale van Darts!!![]()
Daar kan geen FP vertraging tegenop
Ik heb geen idee, maar de besluitvorming verloopt er soms absurd stroperigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er ook een reden dat het zo lang duurt als het een agendapunt is? Zijn er zo vel andere agendapunten? (of zijn ze bij de FP een beetje te gemakzuchtig)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Nee, er moet van alles overlegd worden en dat duurt, zoals Reya al zegt, heel erg traag.
Ik ook nog steedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
Overigens moet ik ook nog iets scjhrijven![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |