quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Eric_Cantona het volgende:[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik jou niet meer voor de geest kan halen
![]()
Maar bedankt voor 't welkom heten
![]()
Tja, even alles op 'n rij gezet en geen zin in "gezeik" hiero.. Nu dus ook met 'n hopelijk schone lei hier weer aan de gang, kheb d'r zin in
Dromenvanger, levensgenieter, illusion en nog wat meer waavan ik de naam niet meer kan herinneren.
Maar maakt niet uit als je het niet herinnert. Ik dacht gisteren toevallig aan de naam eric_cantona. Zomaar toevallig
![]()
Soms schiet het hele fok verleden ff voorbij hier. Maar dat gebeurt ook in het normale leven.
Fok! is nog steeds okey, maar het is ook wat je er zelf van maakt
![]()
Persoonlijk vind ik het beter geworden vergeleken met de toekomst maar ik vat persoonlijke aanvallen niet meer zo persoonlijk op. En daarnaast heb ik niet meer zoveel last van persoonlijke aanvallen omdat ik me zelf niet bezig hou met aanvallen zoveel. En word ik aangevallen dan kijk ik gewoon de andere kant op en zoek ik het positieve op.
Ben zelf veel bezig in the thruth nu, maar ook daar lijkt het wetenschappelijke de boventoon te voeren. The thruth staat niet meer onder mind body and soul. Dus de hele insteek is wat veranderd. Maar dat zal je wel niet boeien. Dat the thruth wat meer kritisch is dat is ook goed. Maar of het uberhaupt kritischer geworden is dat is maar de vraag
![]()
Ik ervaar het als anders, alsof er meer duidelijkheden verlangt worden binnen het sub-forum aldaar.
En ff snel ontopic:
Ik voel me goed
![]()
En ik maak me niet druk. Ik heb geen zorgen dus voel me sowieso goed. Geen zorgen en stress dus. En zonder zorgen en stress, is er niets aan de hand. Het hele eieren eten heeft hier te maken met dat gedoe.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sight_key op 16-01-2006 21:34:15 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.