Maar hoeveel heb jij nou nog over dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer dezelfde gedachtengang ja...
quote:Kapitaal: 2 142 030 ¤ (2 163 763) ¤
Ik ken dat. Toen ik begon kocht ik meteen een aanvaller voor 100k terwijl 13k voldoende was geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef Flappekz het volgende:
Beetje (over)enthousiast geweest toen ik net begon. En laatst een redelijk coach aangesteld
Hartstikke leuk enzo. Maar waarom houd je 5 goede verdedigers? Sowieso is 3 genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef Aten het volgende:
je plan...
Als je het afmaakt train je nog ff 3 seizoenen verdedigen door, nu switchen is geen afmakenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef Aten het volgende:
Maar er zit wel een soort van gedachte achter wat ik doe.
Laatste tijd gaan er spelers van redelijk naar goed. Ik heb nu nog 6 spelers die redelijk zijn in verdedigen. Die wil ik ook doortrainen naar goed.
Achteraf had ik misschien beter met positiespel kunnen beginnen, maar ja, ben er aan begonnen, dan maak ik het ook af.
Ja dat wil ik ook, maar ik wil positiespel trainen en 3-5-2 spelen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als je het afmaakt train je nog ff 3 seizoenen verdedigen door, nu switchen is geen afmaken![]()
Investeer je winst in betere en ervaren middenvelders/aanvallers (hoeft niet veel te kosten, ze mogen best 27 zijn) en nieuwe trainees(17 max 18), dan levert het op de lange termijn meer op dan steeds switchen als je een linie wil versterken.
Denkt deze X div noob
Als ik net zoveel blessures heb als vorig seizoen heb ik er wel 5 nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hartstikke leuk enzo. Maar waarom houd je 5 goede verdedigers? Sowieso is 3 genoeg.
quote:12-01-2006 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Voor maar 873 000 ¤urootjes!!!!!!quote:Gaizka Chaler
TSI = 3 730, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloo
1.8 bracht de mijne opquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef ASSpirine het volgende:
ik wacht wederom tot einde van seizoen voor keepers, daar heb ik keepers zien weggaan voor 1,5 milj, uitmuntende keeps
wat d8 je dan met zo'n gemene klootzakquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dat is deze gast:
[..]
Voor maar 873 000 ¤urootjes!!!!!!
Mijn teamgeets is bedaard nu
3 manquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel mensen nog voor je?
Leeftijd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef Lennox het volgende:
Ik heb gister voor 1k deze gekocht
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Nou is zijn TSI 640. Normaal gesproken speel ik in een week 4-4-2 en 5-3-2, maar met die BOTS kan ik gewoon 2x 5-3-2 spelen deze week. Ik heb ook 10 trainees en deze zal reserve staan. Ik hoop dat hij snel naar redelijk gaat (ik koop anders normaal nooit matig), maar ik wil het 1x proberen. Redelijk/Goed brengt nu behoorlijk geld op![]()
Ligt eraan wat je eigen kunnen zijn...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef DJqbl5 het volgende:
Heeft iemand idee hoe ik het beste tegen deze opstelling(3-4-3) kan spelen . Ik speel zelf 3-5-2.
Middenveld: uitstekend (oud)quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eigen kunnen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |