abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34478084
En met een handbak kan het dan wel

Dus is de handbak begrenst in 1 Lijkt me niet toch...
pi_34478206
je kan toch ook wel wielsping < 4k toeren krijgen neem ik aan? Netzoals dat je ook je koppeling kunt webranden < 4k....
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:17:08 #128
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34478434
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef yup het volgende:
En met een handbak kan het dan wel

Dus is de handbak begrenst in 1 Lijkt me niet toch...
Ja dus wel.

Waarom ik het met SMG niet aandurf is dat je kans loopt dat je SMG control unit in noodloop gaat, of in het ergste geval door een een softwarestoring helemaal niet meer van zijn plek komt. Ding springt al in noodloop als je 1 abs sensor stuk hebt, laat staan dat je aan de sensoren op je versnelligensbak gaat rotzooien.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:29:22 #129
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34478867
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Repeat het volgende:
je kan toch ook wel wielsping < 4k toeren krijgen neem ik aan? Netzoals dat je ook je koppeling kunt webranden < 4k....
Ja. Krijg je wheelspin, schiet je toerental met een hoge vaart omhoog en onderbreekt hij bij 4160 RPM de ontsteking even. Daarna vervroegd hij de timing waardoor het als een 'flatspot' voelt in de toerenrange. Heb je dus even wheelspin, en daarna pakt hij weer op.

Dit wil niet zeggen dat wheelspin helemaal niet mogelijk is, hij verminderd het afgegeven vermogen, maar bijvoorbeeld op een nat wegdek of zo is dit wel nog steeds genoeg voor wheelspin.

Dit is heel erg duidelijk als je half gas wegrijd en op bijvoorbeeld 6000 RPM doorschakeld naar zijn 2 met het gaspedaal in dezelfde stand (kan met SMG) de auto trekt dan harder in zijn 2 als in zijn 1. 1e versnelling is 1:4,23 en 2de is 1:2:51 dus zelfs het verschil in koppel over de toerenrange kan dit niet veroorzaken.

Gedachte die ik er zelf over heb is de aandrijflijn, eerdere modellen van de E36 hadden nog wel last dat het diff losscheurde van het chassis. M3 3.2L heeft een veel zwaarder diff maar is qua koppel ook krachtiger, dus misschien is dat de achterliggende reden.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:14:36 #130
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_34480519
Het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen dat hij bij 4k rpm gelimiteerd is, naar mijn weten kan je hem gewoon doortrekken tot de toerenbegrenzer.
Op Zandvoort heb ik het vaak gebruikt maar vooral met de eerste SMG software versies had je al snel dat hij na 2 of 3 keer in noodloop schoot.
Tegenwoordig kan je bij SMG2 en 3 maar eens in de zoveel tijd de launch/burnout mode gebruiken.
Als je overigens heel rap je voet op het gaspedaal zet en vol gas geeft laat hij ook de koppeling licht schieten, 't scheelt een paar tienden van een seconde maar in principe werkt het net zo goed.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_34486631
Mja voor mij is JWD een idool...

Zoveel auto's bezitten, godverdegodver zeg

Ooit als het schip met geld binnenkomt... :-)
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:24:05 #132
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34489254
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef JWD het volgende:
Het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen dat hij bij 4k rpm gelimiteerd is, naar mijn weten kan je hem gewoon doortrekken tot de toerenbegrenzer.
Op Zandvoort heb ik het vaak gebruikt maar vooral met de eerste SMG software versies had je al snel dat hij na 2 of 3 keer in noodloop schoot.
Tegenwoordig kan je bij SMG2 en 3 maar eens in de zoveel tijd de launch/burnout mode gebruiken.
Als je overigens heel rap je voet op het gaspedaal zet en vol gas geeft laat hij ook de koppeling licht schieten, 't scheelt een paar tienden van een seconde maar in principe werkt het net zo goed.
Klopt, zit ook geen toerenbegrenzer op, maar je mist gewoon iets aan power van 4000 tot 7000 RPM in zijn 1e versnelling.

Ik heb btw verder op het circuit nooit een noodloop gehad. Er zijn 2 varianten van de control unit in omloop, 1 heeft 3 automaat modes en de oudere maar 2. Met een 1998 zou je de nieuwere met 3 modes moeten hebben

Gewoon gasgeven doe ik ook altijd, die launchcontrol vreet inderdaad koppelingsplaten.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34490746
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef essiedepessie het volgende:
http://www.akto.nl/index4.htm

Weet iemand nog een bedrijf als bijvoorbeeld deze die lederen interieurs uit sloopwagens leveren, ik ben op zoekn naar een leren interieur uit de nieuwe 3 serie e90.

Iemand enig idee?
neem dan een halflederen of volledig lederen sportinterieur... dat is zooooo goed voor je rug en je vermoeidheid en electrisch in breedte verstelbaar iedereen past er in en je kan jezelf vast douwen maar ook relaxed hangen

gewone BMW stoelen zitten *** vind ik

de sportstoel uit de E87 en E90 is trouwens ook verkozen tot beste autostoel van het jaar door autoweek ofzo

-edit-

deze dus...



werkelijk alles is instelbaar... hoogte, breedte, kantelhoek van het zitvlak (mjah de hele stoel) achterover, uitschuifbare steun onder je benen (hoe noem je dat nou nog eens? ) en natuurlijk kan je ook gewoon de leuning kantelen en de stoel naar voren en naar achteren zetten

het enige nadeel van 1 serie stoelen is dat de hoofdsteun niet kantelbaar is... bij de 3serie kan dat wel, verder zijn de stoelen identiek
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34512277
Iemand een advies qua bandenmaat voor op mijn voiture... Met originele Motorsport velgen...

Gewoon E6 M3 bandenmaat aanhouden?
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:20:06 #135
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34512734
235/40ZR17 rondom met die velgen, is ook standaard op de M3 inderdaad
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34513521
Het punt is, hoe kom ik aan dat interieur??? mooi is het zeker, maar dan nog vinden!
Never trust a squirrel, it's just a rat in cuter outfit.
pi_34515095
veilingkijker.nl is een goeie... Maar een E90 is echt zo nieuw

@Five_Acer:
ik zat te twijfelen wat het moest zijn: 225/45/17 voor en 235/40/17 achter, of 235/40/17 rondom.. Het had toch een bepaald effect, smallere banden voor dan achter
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:57:35 #138
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34516044
Ja, maakt de auto iets meer ondersturend. M3 3.0 stond op die velgen die jij hebt en die hebben 235/40/17 rondom. M3 3.2L heeft 17x7,5J voor en 17x8,5J achter met 225/45/17 voor en 245/40/17 achter

Evt kan 225 rondom ook geen probleem.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34520044
Aha, thanks

Wat zijn deze velgen dan, 7J?
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:10:31 #140
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34520574
17x7,5J bij mijn weten
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34522047
damn... mn stage bij BMW zit er op na een half jaar....

als afsluiter vandaag wel een E60 M5 mogen rijden wat een bak

dat loopt als een tierelier op de normal mode... en dan douw je op de power button... en dan loopt t nog harder

tering, ik moet de loterij winnen
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34522445
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Youp het volgende:
damn... mn stage bij BMW zit er op na een half jaar....

als afsluiter vandaag wel een E60 M5 mogen rijden wat een bak

dat loopt als een tierelier op de normal mode... en dan douw je op de power button... en dan loopt t nog harder

tering, ik moet de loterij winnen
Jij hoort slaag te krijgen, beetje ons lekker maken dat je met een M5 V10 mag rijden :/

  zaterdag 28 januari 2006 @ 08:57:57 #143
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34541966
Video van nieuwe E92.
Nog wel een beetje gecamoufleerd, maar wel met goed geluid

http://www.automotorsport.se/tv/?m=56
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34543556
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 08:57 schreef Hyperdude het volgende:
Video van nieuwe E92.
Nog wel een beetje gecamoufleerd, maar wel met goed geluid

http://www.automotorsport.se/tv/?m=56
oh dat is de 335 turbo zeker.
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34546470
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef yup het volgende:

[..]

Jij hoort slaag te krijgen, beetje ons lekker maken dat je met een M5 V10 mag rijden :/

dude... van een kant moet je blij zijn dat je niet in zo'n ding hebt gereden... dan weet je pas echt wat je mist

en ik mis t nu al en tenzij ik de lotto win is de kans dat ik er nog eens in een rij erg erg klein... mjah mn volgende stage periode misschien weer... maar daarna...?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34546477
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Inorbit het volgende:

[..]

oh dat is de 335 turbo zeker.
335i
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34548313
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Youp het volgende:
damn... mn stage bij BMW zit er op na een half jaar....

als afsluiter vandaag wel een E60 M5 mogen rijden wat een bak

dat loopt als een tierelier op de normal mode... en dan douw je op de power button... en dan loopt t nog harder

tering, ik moet de loterij winnen
alleen daarom al zou je zon opleiding gaan doen
pi_34548426
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

alleen daarom al zou je zon opleiding gaan doen
dan moet je nog bij zo'n stagebedrijf terecht zien te komen... en dan moeten ze daar nog vinden dat je kan rijden.. en dan als je veel geluk hebt mag je dat spul rijden
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34549899
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Inorbit het volgende:

[..]

oh dat is de 335 turbo zeker.
mn zweeds iets niet zo goed, maar er staat iets van V8 en M3 onder

piepende banden all the way trouwens
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:04:42 #150
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_34555202
ik ga morgen ws bij een 318i kijken uit 1990 4 deurs
alleen dat ding blijkt dus al 3 ton weg te hebben... hij moet 600 euro kosten
elec raampjes, schuifdak, cv, airbag, stuurbekrachtiging.
is 3 ton echt te veel of kan die dat makkelijk hebbe
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')