Ja dus wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef yup het volgende:
En met een handbak kan het dan wel
Dus is de handbak begrenst in 1Lijkt me niet toch...
Ja. Krijg je wheelspin, schiet je toerental met een hoge vaart omhoog en onderbreekt hij bij 4160 RPM de ontsteking even. Daarna vervroegd hij de timing waardoor het als een 'flatspot' voelt in de toerenrange. Heb je dus even wheelspin, en daarna pakt hij weer op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Repeat het volgende:
je kan toch ook wel wielsping < 4k toeren krijgen neem ik aan? Netzoals dat je ook je koppeling kunt webranden < 4k....
Klopt, zit ook geen toerenbegrenzer op, maar je mist gewoon iets aan power van 4000 tot 7000 RPM in zijn 1e versnelling.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef JWD het volgende:
Het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen dat hij bij 4k rpm gelimiteerd is, naar mijn weten kan je hem gewoon doortrekken tot de toerenbegrenzer.
Op Zandvoort heb ik het vaak gebruikt maar vooral met de eerste SMG software versies had je al snel dat hij na 2 of 3 keer in noodloop schoot.
Tegenwoordig kan je bij SMG2 en 3 maar eens in de zoveel tijd de launch/burnout mode gebruiken.
Als je overigens heel rap je voet op het gaspedaal zet en vol gas geeft laat hij ook de koppeling licht schieten, 't scheelt een paar tienden van een seconde maar in principe werkt het net zo goed.
neem dan een halflederen of volledig lederen sportinterieur... dat is zooooo goed voor je rug en je vermoeidheidquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:18 schreef essiedepessie het volgende:
http://www.akto.nl/index4.htm
Weet iemand nog een bedrijf als bijvoorbeeld deze die lederen interieurs uit sloopwagens leveren, ik ben op zoekn naar een leren interieur uit de nieuwe 3 serie e90.
Iemand enig idee?
Jij hoort slaag te krijgen, beetje ons lekker maken dat je met een M5 V10 mag rijden :/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Youp het volgende:
damn... mn stage bij BMW zit er opna een half jaar....
als afsluiter vandaag wel een E60 M5 mogen rijden![]()
wat een bak
dat loopt als een tierelier op de normal mode... en dan douw je op de power button... en dan loopt t nog harder![]()
tering, ik moet de loterij winnen
oh dat is de 335 turbo zeker.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:57 schreef Hyperdude het volgende:
Video van nieuwe E92.
Nog wel een beetje gecamoufleerd, maar wel met goed geluid
http://www.automotorsport.se/tv/?m=56
dude... van een kant moet je blij zijn dat je niet in zo'n ding hebt gereden... dan weet je pas echt wat je mistquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef yup het volgende:
[..]
Jij hoort slaag te krijgen, beetje ons lekker maken dat je met een M5 V10 mag rijden :/
alleen daarom al zou je zon opleiding gaan doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:47 schreef Youp het volgende:
damn... mn stage bij BMW zit er opna een half jaar....
als afsluiter vandaag wel een E60 M5 mogen rijden![]()
wat een bak
dat loopt als een tierelier op de normal mode... en dan douw je op de power button... en dan loopt t nog harder![]()
tering, ik moet de loterij winnen
dan moet je nog bij zo'n stagebedrijf terecht zien te komen... en dan moeten ze daar nog vinden dat je kan rijden.. en dan als je veel geluk hebt mag je dat spul rijdenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
alleen daarom al zou je zon opleiding gaan doen
mn zweeds iets niet zo goed, maar er staat iets van V8 en M3 onderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |