abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33947939
Vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 68.

Babietjes

23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
21 februari 2005: Arend, zoon van Bumbelbee
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
06 augustus 2005: Raïsa Manou, dochter van Rekkie en Roumysa
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
31 augustus 2005: Mila, dochter van Joolz (papa)
29 september 2005: Sterre, dochter van NT-T.BartMan (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
13 december 2005: Megan, dochter van GizartFRL (papa)
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2005: Aron Marick, zoon van Renegate

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

En ik gooide de vorige dicht met deze post
quote:

Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef easy-going het volgende:

Ik maak me echt bezorgd over Kim als ik jullie verhalen hier lees
Dat had ik nou ook al even...

Bixister, je vroeg hoe het met de waterpokken hier ging. Ik heb het idee dat het hoogtepunt zo'n beetje geweest is en dat er niet veel blaasjes meer bij komen. Ze is wel wat hangerig nog en 's nachts wordt ze soms ineens vol paniek (jeuk? pijn? gedroomd?) wakker, maar dat is na een beetje troosten en wat drinken weer redelijk snel over.

Fuente, grote meid is Sara. Net zo groot als de mijne alleen is die bijna een maand ouder

[edit] Ik ben 'deel' in de TT vergeten zie ik

[ Bericht 12% gewijzigd door Lois op 13-01-2006 20:59:22 ]
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Jubileum moderator woensdag 11 januari 2006 @ 19:44:00 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33948506
Ik heb het even aangepast en het lijstje erin geplakt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33948602
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb het even aangepast en het lijstje erin geplakt.
Bedankt!

(ik was nog meer vergeten dus)
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:28:43 #4
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33958513
ons meissie slaapt al door tis echt een super makkelijk tevredne kind.. ik sta telkens verbaasd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33958590
Dus ze lijkt toch niet zoveel op jullie als jullie tijdens de zwangerschap dachten? grapje

Fijn dat het zo goed gaat!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_33958679
Wat heerlijk Evenstar!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:32:13 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_33958705
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef texelonia het volgende:
Dus ze lijkt toch niet zoveel op jullie als jullie tijdens de zwangerschap dachten? grapje

Fijn dat het zo goed gaat!
nou ze heeft mijn slaap gedrag ( snurken en smekken en kwijlen !! ) mara voor de rest is ze veel rustiger als ik dahct jah.. maar wat niet is kan nog komen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_33961053
Lekker is dat he? Van die lekkere slapers.... Als alle kindjes zo als Isis zouden zijn zou ik wel een 11tal willen hebben
pi_33964839
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef Xanthe het volgende:
Lekker is dat he? Van die lekkere slapers.... Als alle kindjes zo als Isis zouden zijn zou ik wel een 11tal willen hebben
een elftal
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_33965005
Amber heeft gisteravond weer in haar eigen bedje geslapen!! We moesten haar zelfs wakker maken voor de laatste fles
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 08:24:24 #11
81992 Githa
pi_33965065
Vicky wat super ...Go Go Amber
pi_33965148
ben ook supertrots!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33965552
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 07:40 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

een elftal
Ja echt , als ik van te voren wist hoe ze zouden zijn en naar Isis karaktertje en slaap gewoontes kijk , zou een elftal nog zo moeilijk niet zijn
Maar ja elk kind heeft zijn eigen karakter en gewoontes , dus laat ik het dan maar bij 2 houden...
Ook practisch gezien (auto en ons huis) makkelijker.
pi_33965558
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:13 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft gisteravond weer in haar eigen bedje geslapen!! We moesten haar zelfs wakker maken voor de laatste fles
Goed hey!
pi_33965636
Hier is het weer mis.
Isis zat net weer 2 dagen bijna op haar normale voeding en weer diaree. Sinds gisteravond weer aan de ORS voor 24 uur en als het vrijdag niet verbeterd is moet ik de huisarts bellen.

Kijken jullie eens naar de voeding die ze tot gisteren weer kreeg.
s'morgens een fles melk , s'middags een fles melk (beiden 200ml en de 2e omdat Isis van de kinderarts nog even geen brood mocht hebben). 16 uur een half potje voeding en wat fruit toe.
en om 19 uur een fles van 210ml met 2 schepjes pap.

We waren dus langzaam naar het volgende aan het toe werken;
smorgens fles 200ml , smiddags een broodje met 100ml melk , 16 uur normale hoeveelheid warm eten en laatste fles 210ml en 4 schepjes pap.

Zou er ergens in de voeding nog iets veranderd moeten/kunnen worden waarmee het probleem te stoppen is? Of zal het virus de boel zo danig in de war hebben gemaakt dat het gewoon veel tijd nodig heeft?
pi_33965779
xanthe, geen idee. het lijkt toch niet teveel of te zwaar wat ze normaal gesproken krijgt. ik vind 't wel lang duren zeg, arme Isis. (en jullie). wat voor brood geef je haar? misschien dat je daar nog een tussenvorm voor kunt kiezen? dus eerst iets heel lichts oid.

enne... bij 2 houden? heb je ons al goed nieuws te vertellen?
pi_33965782
berichtje verwijderd

[ Bericht 83% gewijzigd door Vicky op 12-01-2006 10:14:31 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_33966447
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:30 schreef bixister het volgende:
xanthe, geen idee. het lijkt toch niet teveel of te zwaar wat ze normaal gesproken krijgt. ik vind 't wel lang duren zeg, arme Isis. (en jullie). wat voor brood geef je haar? misschien dat je daar nog een tussenvorm voor kunt kiezen? dus eerst iets heel lichts oid.

enne... bij 2 houden? heb je ons al goed nieuws te vertellen?
Ik vind het voor mezelf niet erg hoor , ik vind het wel erg voor Isis want ze krijgt van de diaree natuurlijk weer vuur rode billen en plasser , flink dik insmeren helpt nog wel gelukkig.
Sinds ze weer op de ORS zit geen poep luier , maar t kind kan toch niet eeuwig op de ORS blijven zitten?
Brood wat ze krijgt is nog gewoon wit brood , dat eet ze ook nog niet zo erg lang hoor , hiervoor kon ze het brood niet eens weg krijgen en soms gaat dat nog met heel veel moeite (ze duwt alles tegen haar gehemelte (of is het nou verhemelte ) Tussendoor krijgt ze wel rijstwafeltjes of een liga.

Nee heb nog niets te vertellen helaas.... alleen nog geen duvels te zien , maar ook geen gespannen borsten ga er dus zelf vanuit dat het deze ronde nog niet raak is en ik binnenkort weer spuiten mag.

Vicky dank je , maar het was niet de bedoeling dat die dingen hier gepost werden;)
pi_33966757
liga is vrij zoet, kan ook op de darmen werken. een soepstengel is wellicht een goed alternatief? en (vers) wit brood kan erg plakkerig zijn, mij werd aangeraden om in het begin liefst wat ouder/droger brood te geven. wit brood heb ik nooit gedaan, kan de darmen stilleggen en dat is ook weer niet de bedoeling. misschien eens licht bruin brood proberen?
pi_33966863
Vers brood kreeg ze al niet , was altijd al een aantal dagen oud. Hoe staat het trouwens met vers licht bruin brood? Vers brood is vele malen makkelijker voor mezelf. Dat witbrood de darmen stil kon leggen wist ik niet , maar daar zullen ongetwijfeld de meningen ook wel weer over verdeelt zijn. Zo zijn de kinderarts dat venkelwater de darmen niet kon stil leggen terwijl je juist n van het CB te horen krijgt van wel...
Liga kreeg ze ook niet zo heel vaak , had ze hier nog in huis liggen en dat was de eerste liga die ze mochten hebben (6 maand ofzo) die is nu op en blijft dus ook op , ik vind de rijstwafeltjes vele malen meer verantwoord qua grote en lijkt me ook een stuk lichter verteerbaar.
pi_33967005
Heerlijk hier 's morgens wakker worden met een pruttelende en kirrende Merlijn. In zijn slaap ligt hij zoveel verschillende geluidjes te maken. Echt lief.
pi_33967129
xanthe, dat je beter iets droger/ouder brood kan geven geldt voor alle soorten brood. maar wit brood heeft de fijnste structuur volgens mij dus is het meest plakkerig in verse vorm. je kunt het zelfde resultaat ook bereiken door het even heel kort te roosteren.
pi_33968694
Myrthe heeft van de week voor het eerst een krentenbol op en gelijk poept ze niet meer, dus ik denk dat we wel kunnen aannemen dat witbrood de darmen stillegd Vandaag dus geen krentenbol meer voor d'r, jammer want ze vond het erg lekker.
pi_33969275
Ik durfde niet zo goed te roosteren omdat Jeroen beweerd dat er dan voedingstoffen verloren gaan.
pi_33969351
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef Ladybos het volgende:
Myrthe heeft van de week voor het eerst een krentenbol op en gelijk poept ze niet meer, dus ik denk dat we wel kunnen aannemen dat witbrood de darmen stillegd Vandaag dus geen krentenbol meer voor d'r, jammer want ze vond het erg lekker.
Geen witbrood meer voor Isis ook , ik hou zelf al helemaal niet van witbrood , maar moet zelf wel mee eten van het brood omdat ik anders steeds weer een gedeelte weg kan gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')