Omdat het lekker smaakt, ik heb diezelfde smaak nog in geen enkele andere smaak thee kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef renzell het volgende:
Maar waarom in godsnaam 'kinderthee' als je ook gewone kruidenthee kunt pakken? Lijkt mij eerlijk gezegd weer typisch zo'n soort onzinnig product dat alleen maar meer kost omdat er 'kinder' voor staat.
He wat vreemd. Laatste keer bij ons op het cb werd gezegd dat als Noah 1 jaar is hij dán nog maar 350 cc zuivel (dus ook yoghurt als toetje) nodig had op een dag. Maar met 9 maanden lijkt me dat wel erg vroeg hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef renzell het volgende:
Ik heb trouwens net ook nog maar even het CB gebeld en volgens hen hoeft Juul zelfs nog maar 3 maaltijden per dag vanaf nu. Dus ook die fles van 19.00uur hoeft al niet meer....???!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Erg vreemd! ik ga hun advies dan ook zeker niet opvolgen. 300 tot 500cc zei ze. Maar ik begin wel eens met die laatste fles eraf halen en dan zien we wel weer verder. Alles op z'n tijd hoor.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop