Ik heb mijn vodafone net opgezegd. Krijg je meteen een mooie brief of je niet met een superaanbieding een mooi ander abo wil. Dat ga ik dus maar doen dan hequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef GF het volgende:
Het aanschaffen of wijzigen van een Bel & SMS TeGoed komt neer op het wijzigen van uw abonnement. U kunt hiervoor contact opnemen met de Vodafone Klantenservice, bel 1200. Onze adviseurs informeren u over de voorwaarden en de eventuele kosten.
![]()
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef GF het volgende:
Wanneer heb je recht op een ander toestel met een abo?
Ah okquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.
Wie voelen zich aangevallenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zometeen ook maar eensIk kreeg het gevoel dat mensen zich nogal aangevallen voelden
Of als je je contract met een groot deel verhoogd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zodra je contract is afgelopen, of na 2 jaar.
Christine, leek hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie voelen zich aangevallen![]()
En tot laters![]()
Ik ben gestopt met het nemen van nieuwe toestellen. Ik had tot voor kort nog zo'n Neukia 3310. Ging eigenlijk prima (heb wel veel verschillende nieuwere toestellen gehad). Heb nu van een collega van me een gratis Sneue Ericsson gehad (zo'n oud, simpel modelletje). Werkt wel OKquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef GF het volgende:
Wanneer heb je recht op een ander toestel met een abo?
Ook jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Of als je je contract met een groot deel verhoogd.
Het probleem is dan wel dat je weer vastzit aan een duur contract vaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:30 schreef GF het volgende:
Ik heb geen nieuw toestel nodig. Heb een Samsung D500 die het goed doet, maar als ik recht zou hebben op een nieuwe wou ik dat wel gebruiken
Of als je een goed toestel hebt simonly nemen. Scheelt echt heel veel per maandquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:30 schreef GF het volgende:
Ik heb geen nieuw toestel nodig. Heb een Samsung D500 die het goed doet, maar als ik recht zou hebben op een nieuwe wou ik dat wel gebruiken
Hmm..quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het probleem is dan wel dat je weer vastzit aan een duur contract vaak
Sta ik een keertje in de OP...quote:
Het wordt tijd dat dat ding eraf gaatquote:
Hij staat op zijn webspace. Dat ding raken we nooit meer kwijtquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ding eraf gaat
Gelukkig kan je ook gewoon externe afbeeldingen gebruikenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dat ding eraf gaat
Die is vet!quote:
Goede redenen om een nerd te daten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:59 schreef nixxx het volgende:dude.. wie heeft er nu weer tijd teveel gehad?
Dag Melisquote:
quote:
Daar hou ik van he, zo'n verwelkoming!!quote:
Daarom doen we het ook speciaal voor jou, lees maar terugquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Daar hou ik van he, zo'n verwelkoming!!
mits bierquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef QyRoZ het volgende:
Kalm en rustig is goed.
He?! Wat moet ik teruglezen!?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom doen we het ook speciaal voor jou, lees maar terug.
Dat we een dergelijke inhuldiging niet voor anderen doenquote:
dat ik niet zo'n onthaal krijgquote:
Integendeel. Wij moeten nog praten over gemiste nachtrustquote:
whehehehe lekker geslapen Litpho?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Integendeel. Wij moeten nog praten over gemiste nachtrust.
wat een enthousiasmequote:
Tuurlijk, voor jou welquote:
Geen seks vanavond dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef GF het volgende:
Whehehehe, m'n ADHD-vriending is gevloerd! Het is gelukt!![]()
Voor het eerst in het jaar dat ik d'r ken is ze moe en zit ze er echt doorheen
Nee, maar dat is de schuld van Moksquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen seks vanavond dus
Ik ga naar de nieuwjaarsborrel. Hopen dat ik me straks wat beter voel!
Wat heeft Moks gedaan?quote:
Zichzelf bewaardquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Frezer het volgende:
Veel plezier BttD.
[..]
Wat heeft Moks gedaan?
quote:
quote:
En zo zitten we weer op R&P niveau.quote:
Twistquote:
Junk!!!quote:
Ik ben het gewend altijd achter Twist te komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twist.
ja, melis, ik weet het. Vlees zwak en zo
In bed niet hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben het gewend altijd achter Twist te komen
Nee, in dit geval kwam je voor Twistquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben het gewend altijd achter Twist te komen
Ligt eraan op welke zij ik ga liggenquote:
Dat is zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke zij ik ga liggen
Op mijn bed kunnen we trouwens niet te wild doen, de bodems gaan er doorheenquote:
Dan houden we de ruige seks bij mij thuis en de tedere seks voor bij jou. Geen probleem tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Op mijn bed kunnen we trouwens niet te wild doen, de bodems gaan er doorheen
Lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan houden we de ruige seks bij mij thuis en de tedere seks voor bij jou. Geen probleem toch
schopje >>> KELquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan houden we de ruige seks bij mij thuis en de tedere seks voor bij jou. Geen probleem toch
Dat kan je vrij makkelijk oplossen hequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Op mijn bed kunnen we trouwens niet te wild doen, de bodems gaan er doorheen
Dat is iedereen wel eens overkomenquote:
Hehequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is iedereen wel eens overkomen
Niet leuk als je 's morgens om 7:00 thuiskomt (na een nacht stappen) en ineens je matras aan 1 kant een halve meter lager ligt. (met een duffe kop eerst maar een luchtbed opgepompt, slaapzak uit de kast gehaald en).
Gristelijke huisgenotes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Benieuwd wat mn gristelijke huisgenote daarvan gaat zeggen![]()
Dat was achteraf ook een mogelijkheid geweest, maarja...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef GF het volgende:
Hehe
Ik had dan gewoon m'n matras van m'n bed gehaald en daarop gaan maffen
Die middenbalk is niet goed, productiefoutquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je vrij makkelijk oplossen heTenzij je het natuurlijk wel een lekkere extra dimensie vindt
Schadeclaim indienen bij de farbikant.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Die middenbalk is niet goed, productiefout
Da's wel heel erg danquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, ik kan godverdomme niet eens meer normaal "damn!" zeggen. jezus mên
Jezus mag je ook niet zeggen. En jeetje evenmin.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, ik kan godverdomme niet eens meer normaal "damn!" zeggen. jezus mên
Nieuwe bed eisen natuurlijk, en nu wel met alles voor de slaapkamerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Die middenbalk is niet goed, productiefout
Wel de logische volgende stap na de vorige huisgenoot natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan een gristelijke huisgenote?![]()
Zij woonde er al.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jezus mag je ook niet zeggen. En jeetje evenmin.![]()
Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan een gristelijke huisgenote?![]()
Draagt ze ook van die lange rokken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zij woonde er al.
Maar verder is ze wel tof hoor. Ze spoort voor geen meter, serieus. Ze is echt gek.
En dan heb ik het niet over prettig gestoord.
Ze heeft iig 1 lange rok, maar meestal huppelt ze gewoon in broeken rond.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Draagt ze ook van die lange rokken?![]()
Dan is ze niet van de allerergste soort.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft iig 1 lange rok, maar meestal huppelt ze gewoon in broeken rond.
zolang het geen onderbroeken zijn, kan dat bestquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze heeft iig 1 lange rok, maar meestal huppelt ze gewoon in broeken rond.
Ik heb het over refo-rokken, daar past deze smiley ecnt niet bij.quote:
Neuh, maar wel bij rokken boven de kniequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het over refo-rokken, daar past deze smiley ecnt niet bij.![]()
Ik had het over rokken tot onder de enkels.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef GF het volgende:
[..]
Neuh, maar wel bij rokken boven de knie
Omg hoe moet je lopen danquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het over rokken tot onder de enkels.![]()
Kom hier eens in de universiteitsbibliotheek zitten daar kun je dit soort types met eigen ogen aanschouwen. Of fiets anders eens voor de grap op zondag in Katwijk of zo langs een kerk.quote:
Het is net een nieuw bedquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe bed eisen natuurlijk, en nu wel met alles voor de slaapkamer![]()
Ik vind inderdaad ook dat GF niet zo maar de OP mag weglaten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er is geen SC zonder OP . . .![]()
![]()
Daarom juist, er zit vast een garantie op.quote:
Ze hebben me gewaarschuwdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom juist, er zit vast een garantie op.
Op zich zijn handboeien los ook niet zo duur hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe bed eisen natuurlijk, en nu wel met alles voor de slaapkamer![]()
Met van die roze pluisjes?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich zijn handboeien los ook niet zo duur hoor.
Hoezo gewaarschuwd? Laat ze er iets aan doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze hebben me gewaarschuwdIk moet het gewoon even anders oplossen
Ik geef de voorkleur aan paars, maar jij mag kiezenquote:
Helemaal naar eigen keus. Ook zonder of met sleuteltjes, het kan allemaalquote:
Heb je die ook met roze pluisjes danquote:
Zeg, wat hebben wij met C gedaan?quote:
wij hebben niets met C gedaan.. die zal zelf wel wat met haar verbinding hebben gedaanquote:
Nou, ik moest er iets aan doen, namelijk lattenbodems in 1 frame kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo gewaarschuwd? Laat ze er iets aan doen![]()
Yup, maar verder is ie echt geweldig!!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het zo ongeveer wel sleepytime.
van die plastic bandjes die je wel in kunt schuiven maar niet meer uitquote:
Tot over drie dagen dan maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
Het wordt denk ik zo wel tijd voor mijn driedaagse scheersessie.
Dus omdat zij een productiefout maken moet jij andere lattenbodems kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou, ik moest er iets aan doen, namelijk lattenbodems in 1 frame kopen
Ik wist dat iemand die grap zou maken en ik overwoog nog om het even toe te lichten.quote:
Je hebt ze ook die opnieuw te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef nixxx het volgende:
van die plastic bandjes die je wel in kunt schuiven maar niet meer uit
de soort die de politie gebruikt nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je hebt ze ook die opnieuw te gebruiken zijn.
Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dus omdat zij een productiefout maken moet jij andere lattenbodems kopen
of je hebt natuurlijk vette korting gekregenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vreemde gang van zaken.
Die niet inderdaadquote:
oh, die mijn katten zo leuk vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
van die plastic bandjes die je wel in kunt schuiven maar niet meer uit
En op zich was ik toch al van plan zulke bodems te kopen hoor, dus dat was niet zo'n probleemquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus omdat zij een productiefout maken moet jij andere lattenbodems kopen
Waarom heb je eigenlijk geen bed zonder productiefouten gekocht?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
En het mooiste komt nog, voor die middenbalk met productiefout moest ik nog 10 euro betalen ook
Ik zou het ding midden in de Ikea ritueel in de hens steken...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
En het mooiste komt nog, voor die middenbalk met productiefout moest ik nog 10 euro betalen ook
Ok, die had je dus nog nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
En op zich was ik toch al van plan zulke bodems te kopen hoor, dus dat was niet zo'n probleem
Omdat op dit moment alle bedden bij de Ikea deze fout hebben, twee omdat het makkelijk op te lossen was en drie omdat ik op slag verliefd was op dit bedquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen bed zonder productiefouten gekocht?![]()
Minder uniek en origineel hequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen bed zonder productiefouten gekocht?![]()
Er zijn meer winkels dan IKEA en ze zouden op zijn minst die extra spullen die nodig zijn om dit op te lossen gratis er bij kunnen leveren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat op dit moment alle bedden bij de Ikea deze fout hebben, twee omdat het makkelijk op te lossen was en drie omdat ik op slag verliefd was op dit bed
wat moeten je katten er mee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
oh, die mijn katten zo leuk vinden
Die heb ik in mn laatje naast mn bed liggen. Zal ik ze maar meenemen volgende week vrijdag dan?quote:
Dat hebben ze op zich ook gedaan, maar geen beschrijving hoe dat alles in elkaar te zetten, denk dat ik t makkelijk op kan lossen, maar dat doe ik moren denk ik even, als ik niet ziek op bed lig de hele dagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn meer winkels dan IKEA en ze zouden op zijn minst die extra spullen die nodig zijn om dit op te lossen gratis er bij kunnen leveren.
Gij snoodaard!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben momenteel trouwens allerlei topics aan het killen. Er zijn nu een stuk of 10 topics waarin ik als laatste gereageerd heb.![]()
Moks! Ik heb dat boek uit!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die heb ik in mn laatje naast mn bed liggen. Zal ik ze maar meenemen volgende week vrijdag dan?![]()
![]()
GF is daar nog niet aan toequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die heb ik in mn laatje naast mn bed liggen. Zal ik ze maar meenemen volgende week vrijdag dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
om hun pootjes doen, hard aantrekken en klagelijk gaan zitten miauwen
Ik kan zelfs geen emailadres met die merken betalen, laat staan de kledingquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
Is iemand van jullie misschien armani_gucci_xxx@hotmail.com?
Het is weer eens "voeg Mieke ongevraagd toe aan msn"-week....
(en als ik nou wist wie ze waren...)
Wat bende gij allemaal van plan? Oh nympho!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Blokkeer die maar, die is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
Zo te zien is het een spamadresje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
nopequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
En blijkbaar niet monogaam!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Blokkeer die maar, die is echt verschrikkelijk
Is er niet een user Armanimania of zo iets?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Mokster het volgende:
Het wordt toch eens tijd voor een Modlike-kloon.quote:
Ja, maar die heeft een slechtere smaak in vrouwen. Tot dusver.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is er niet een user Armanimania of zo iets?![]()
Ja! Met die brieven die zij aan d'r dochtertje schreef, en die laaste hoofdstukken dat zij die euthanasie pleegt... man.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
En? Wat vond je ervan? Heb je ook keihard moeten huilen?
Neequote:
Dat is m nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is er niet een user Armanimania of zo iets?![]()
Daar kwam ik niet achter, ik had m geloof ik binnen 10 minuten al geblokkeerdquote:
Yep. Ik werd op slag een beetje verliefd op hem... Ondanks al zn affaires...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja! Met die brieven die zij aan d'r dochtertje schreef, en die laaste hoofdstukken dat zij die euthanasie pleegt... man.....
Toch he!? Had jij dat ook? Dat je die Stijn van de ene kant wel wat aan kan doen, maar van de andere kant ook wel snapt dat ie t doet? Te weird eigenlijk
Hij is nu offline... dus ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kwam ik niet achter, ik had m geloof ik binnen 10 minuten al geblokkeerd
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat ie gewoon doorging met het smsen van die vrouw terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan, maar zoals ik al zei... toch ook mensenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep. Ik werd op slag een beetje verliefd op hem... Ondanks al zn affaires...![]()
Ja. Zullen we eens een vergelijkbaar topic openen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Heb je Moonah's bedankje gelezen?
.
Over een uurtje staat hij bij je op de stoep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Mokster het volgende:
Hij is nu offline... dus ik ben erg benieuwd
Lekkere gozer. ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Zullen we eens een vergelijkbaar topic openen?
Anytime mop!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vond het wel schrijnend om te zien dat ie gewoon doorging met het smsen van die vrouw terwijl zijn vrouw dood ligt te gaan, maar zoals ik al zei... toch ook mensenlijk
Bedankt voor de tip in ieder geval Moks
Ik denk dat ik ga faken dat ik niet thuis ben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Over een uurtje staat hij bij je op de stoep.
Hm, klinkt bekend. Ik doe ook nooit open als ik geen bezoek verwacht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik ga faken dat ik niet thuis ben.
Of je laat een kloon de deur opendoen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Het is de bedoeling dat de Fok!vamps mij aanbidden. Je TT klopt dus niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat dan wel?. Aanbidt hier Fok!vamps ?
Fake je wel vaker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat bij de volgende Fok!vamp wel werkt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Het is de bedoeling dat de Fok!vamps mij aanbidden. Je TT klopt dus niet.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat bij de volgende Fok!vamp wel werkt?
Een lekker wijf, vernoemd naar het gelijknamige topic.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Mokster het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Fok!Vamp?
Een pberends-topic.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Een lekker wijf, vernoemd naar het gelijknamige topic.
Waarom heb je dit topic gesloten?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
zo!
Ben ff traag spannend topic in GC
Let me guess.... Het topic van Skippy the Bushcangaroo??quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
zo!
Ben ff traag spannend topic in GC
Die man heeft wel een neusje voor het openen van bizarre topics ja.quote:
Die reeks met die eenden was wel grappig eigenlijkquote:
Hij belooft je gouden bergen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef Mokster het volgende:
OMFG!!!
Ik geloof dat ik nu weet wie Gucci-Armani-blabla is...
Check mn fobo!!
Geen ideequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic gesloten?![]()
Hoe kom ik aan een pistool met kogels?
Voel je nergens toe verplicht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
En een happy new year
Anyway, ik ga slapen.
Misschien kom ik nog wel eens langswaaien hier.
Is dat een TVPquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
En een happy new year
Anyway, ik ga slapen.
Misschien kom ik nog wel eens langswaaien hier.
* Godlike02 doet de deur dichtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*kijkt even om het hoekje!
Ja hoi. Ik had al eens in dit topic gepost hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat een TVP![]()
Oh is niet mijn sub forum![]()
Hoi![]()
Lekker anti-kliek van je Plato!quote:
Een Vikingsmeisje gevangen! En wat ga je er nou mee doen?quote:
Ik ben dan ook juist voor een kliek. Eigen slowchatters eerst.quote:
Dan gewoon hoi!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik had al eens in dit topic gepost hoor
Lekker laten zittenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een Vikingsmeisje gevangen! En wat ga je er nou mee doen?
Lief van jequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook juist voor een kliek. Eigen slowchatters eerst.![]()
Ik voel me welkomquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook juist voor een kliek. Eigen slowchatters eerst.![]()
Niks bijzonders schat, niks bijzondersquote:
Ik geloof je niet en dat terwijl jij één van de weinige Fokkers was die ik onvoorwaardelijk vertrouwde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Niks bijzonders schat, niks bijzonders
Dan ben jij gewoon extreem wantrouwig, ik bedoelde er niks meequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof je niet en dat terwijl jij één van de weinige Fokkers was die ik onvoorwaardelijk vertrouwde.![]()
Met je zelfvertrouwen is ook niks mis of wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en nog lekker ook nog, mar ach, dat hoeft niet iedereen te weten![]()
Ik denk dat het gewoon een misverstand was. Gelukkig is onze liefde sterk genoeg om dit soort akkefietjes te kunnen overleven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon extreem wantrouwig, ik bedoelde er niks mee
Zie! Alles komt weer goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een misverstand was. Gelukkig is onze liefde sterk genoeg om dit soort akkefietjes te kunnen overleven.![]()
Sommige dingen moet je niet te hard roepen met fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en nog lekker ook nog, mar ach, dat hoeft niet iedereen te weten![]()
Dat soort dingen roep ik niet eens zonder fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet te hard roepen met fotoboek
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het is de meeste vage foto die ik heb.. je moet toch iets doen om het kaf van het koren te scheidenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had veel van je verwachtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
Anyway, nog even een potje Fifa06 spelen en dan naar bed.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat soort dingen roep ik niet eens zonder met fotoboek.
Zonder foto's van mezelf erin, o scandinavische schonequote:
Absoluut, zij het veel minder dan vroeger.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik had veel van je verwacht![]()
Maar jij als voetbal liefhebber?![]()
En ik maar denken dat jij die gozer met gitaar was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonder foto's van mezelf erin, o scandinavische schone.
waarom heet het dan een fotoboekquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zonder foto's van mezelf erin, o scandinavische schone.
Nu al indekken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is de meeste vage foto die ik heb.. je moet toch iets doen om het kaf van het koren te scheiden
Er staat toch een foto in?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom heet het dan een fotoboek![]()
is duidelijk een fotoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het een plaatje was![]()
Hoihoiquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gegroet laatkomers!
Hier gaat ie lekker, even lekker ontspannen na alle drukte... En bij jullie ook alles fris??
wat saai.. maar een goede gelegenheid voor mij om zo ook maar eens te gaan. morgen wordt een lange dagquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoihoi
Ik ga zo maar nara bed. Mijn wekker gaat over een uur of 6
Hij zal precies even lang zijn als die van vandaag hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wat saai.. maar een goede gelegenheid voor mij om zo ook maar eens te gaan. morgen wordt een lange dag
o, hebben we morgen niet die schrikkelseconde??quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Hij zal precies even lang zijn als die van vandaag hoor![]()
Sorryquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wat saai.. maar een goede gelegenheid voor mij om zo ook maar eens te gaan. morgen wordt een lange dag
Jouw woorden, mijn gedachten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:15 schreef Mokster het volgende:
Ja! Donderdag! Hierna nog één dagje vroeg opstaan en dan mag ik lekker blijven liggen...
Kannie wachten...
Erg gezellig! Bijna geen tijd gehad om te eten omdat we zoveel hadden bij te praten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw woorden, mijn gedachten!
Hoe was 't op 't Plèn gister?
Zijn jullie de tent uitgekeken of was het zo erg nog niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Erg gezellig! Bijna geen tijd gehad om te eten omdat we zoveel hadden bij te praten...
Nadat de serveerster driemaal tevergeefs had gevraagd of we al een keuze hadden kunnen maken (zonder dat we ook nog maar één seconde op de kaart hadden gekeken), begon ze ons wel een tikkie irritant te vinden geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn jullie de tent uitgekeken of was het zo erg nog niet?![]()
Gelijk heb je. Ze verdienen het toch op de drank uiteindelijk...quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nadat de serveerster driemaal tevergeefs had gevraagd of we al een keuze hadden kunnen maken (zonder dat we ook nog maar één seconde op de kaart hadden gekeken), begon ze ons wel een tikkie irritant te vinden geloof ik.
Maar hé, we bestelden wel gewoon wijn! Dus ik vond r een beetje aanstellerig...
Tjeemig... denken we er weer helemaal hetzelfde over...quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ze verdienen het toch op de drank uiteindelijk...![]()
Het heeft z'n charmes. Zo kunnen we blijven fantaseren over hoe mooi het had kunnen zijn in plaats van dat we erachter komen dat het nooit zou gaan werken...quote:
Werkeloos beviel beter?quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:29 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil niet werken.
Dat rijmt helaas niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
* Ynske draait zich weer om.
lang leve paracetamol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |