quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef Ingridh007 het volgende:
En ik dan?
Jij moet je nog sporen nog verdienen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:33 schreef Ingridh007 het volgende:
En ik dan?
Dat het meer stroom vreet ok, die andere punten wil ik eerst zelf meemaken. Denk dat je het kwaliteitsverschil na 5 jaar pas opmerkt als je er echt heel goed op let.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
kijk maar rond daar op het forum en je komt er achter dat plasma:
A: leegloopt <--- na ongeveer 5 jaar niet meer zo sprankelend beeld als eerst
B: inbrandt als je langere tijden achter elkaar het zelfde spel speelt (console) of het logo vna de zender nogal eens wil inbranden
C: de meeste stroom vreet van alle soorten TV's
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 09 Apr - BlieBlie 11 Apr - OmegaProject 12 Apr - julekes 13 Apr - Hanneke1983, indahnesia.com 19 Apr - Burning_RefleX 20 Apr - Bint 29 Apr - Mex_ 05 Mei - Barb 06 Mei - BoomSmurf 09 Mei - Cybart 19 Mei - FlowDesign 28 Jun - ArTiC 04 Jul - just me 24 Jul - febster 03 Aug - Prittje.nl 19 Aug - MisterM 31 Aug - Juup© 01 Sep - DuchessX, Partygurl 21 Sep - daNpy 03 Dec - Fonz 11 Dec - Blueman 24 Dec - amaranta 26 Dec - Jerruh 29 Dec - 2x4 |
Wie maakt die grappen dan de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:43 schreef blieblie het volgende:
Het blijft trouwens grappig als mensen lachen om Febsters vrouw-in-bed frequentie.
Ik kan jullie 1 ding vertellen... Die kerel ligt de laatste tijd meer met vrouwen in bed (of op alternatieve plaatsen waar ook bepaalde activiteiten uitgevoerd kunnen worden) dan 3/4de van de users die regelmatig in dit topic zitten.
En om eerlijk te zijn, de dames zijn allerminst lelijk.
Juup vorige topic... Met de nodigequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie maakt die grappen dan de laatste tijd?
Dat meen je nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef Ingridh007 het volgende:
vergeet me nietj
Ik ben ontroerd
Nu ga ik Crossroads kijken
té confronterendquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Juup vorige topic... Met de nodige![]()
erachter van andere personen.
Maar ik bedoelde meer van in het algemeen. Van mij mogen iedereen die grappen blijven posten. Ik deelde alleen ff de harde waarheid mee.
Had eigenlijk niet gehoeven maar okequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde meer van in het algemeen. Van mij mogen iedereen die grappen blijven posten. Ik deelde alleen ff de harde waarheid mee.
Nog goed gekomen met m'n webcamkunstenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als sinds topic 1...mijn spaarzame vrije tijd..wat doe ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:48 schreef blieblie het volgende:
Nog 12 van de 25 die regelmatig dit topic bezoeken.
Geinig...
http://exvanfeb.web-log.nl/quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:47 schreef febster het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet gehoeven maar oke
Ja is goedquote:
Hehe, jij dacht, shit, m'n verjaardag staat gepost, nu kom ik er niet meer onderuitquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef r8ality het volgende:
MEDEDELING:
Langs deze weg nodig ik iedereen uit om ter ere van mijn verjaardag wat te komen drinken zaterdag of zondag vanaf 14.00. Zie maar wanneer je komt.
Mag je ook komen als je niet een oldtimer hebt dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef r8ality het volgende:
Het was puur toeval MeX5.
Ja, maar dan moet je wel een straat verderop parkeren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mag je ook komen als je niet een oldtimer hebt dan?
Zaterdagnacht of zaterdagoverdag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef r8ality het volgende:
MEDEDELING:
Langs deze weg nodig ik iedereen uit om ter ere van mijn verjaardag wat te komen drinken zaterdag of zondag vanaf 14.00. Zie maar wanneer je komt.
1 straat maar, valt meequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel een straat verderop parkeren.
nee hoor![]()
ja toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef silverpearl het volgende:
![]()
Krijgen we dat weer, iets met hormonen.
Niet zeuren jij...telefoonquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen MDA meer [afbeelding]
Kies maar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zaterdagnacht of zaterdagoverdag?
Ik hóóp dat je bedoelt dat je juist níet wil komen als zijn zus er isquote:
quote:
Hehe, ist zo erg?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik hóóp dat je bedoelt dat je juist níet wil komen als zijn zus er is
Ik zal het herformuleren, heb je een speciaal vrijgezelle-vrouwen momentquote:
crossroads?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
Welke film?
Starks gaan we grappen over jou maken ipv over Febquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal het herformuleren, heb je een speciaal vrijgezelle-vrouwen moment![]()
owkeee, nu ben ik weer genoeg kansloos over gekomen![]()
Je begint nog net niet te sto.. sto... stotteren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal het herformuleren, heb je een speciaal vrijgezelle-vrouwen moment![]()
owkeee, nu ben ik weer genoeg kansloos over gekomen![]()
wat breng je dat tactvol Feb...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef febster het volgende:
Zusje van Joost is op zich wel lekkeralleen ze is dus qua innerlijk niet zo jofel te zijn begrijp ik?
Zolang je haar niet tegenspreekt is er niks aan de handquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef febster het volgende:
Zusje van Joost is op zich wel lekkeralleen ze is dus qua innerlijk niet zo jofel te zijn begrijp ik?
Als ze iets in der mond heeft valt er niet veel tegen te sprekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zolang je haar niet tegenspreekt is er niks aan de hand
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef febster het volgende:
[..]
Als ze iets in der mond heeft valt er niet veel tegen te spreken
Zal best, ik lig maar met 1 vrouw in bed en vind dat genoeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:43 schreef blieblie het volgende:
Het blijft trouwens grappig als mensen lachen om Febsters vrouw-in-bed frequentie.
Ik kan jullie 1 ding vertellen... Die kerel ligt de laatste tijd meer met vrouwen in bed (of op alternatieve plaatsen waar ook bepaalde activiteiten uitgevoerd kunnen worden) dan 3/4de van de users die regelmatig in dit topic zitten.
En om eerlijk te zijn, de dames zijn allerminst lelijk.
Goh wel een gewaagde opmerking voor jou hoor Ferryquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef febster het volgende:
[..]
Als ze iets in der mond heeft valt er niet veel tegen te spreken
Dat valt reuze meequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Goh wel een gewaagde opmerking voor jou hoor Ferry
Ik ben niet meer het verlegen mannetje van 16quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nah... meestal ben je niet zo van dat kaliber opmerkingen
Nee, een volwassen man van 21.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben niet meer het verlegen mannetje van 16
Dat is een lekkere combinatie,quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:17 schreef ArTiC het volgende:
Eindhoven-vergane glorie: Jerruh, Barb, MrWilliams
Dat valt ook wel weer meequote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef febster het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Laten we het erop houden dat ik 21 ben en al lerend wijzer word, ooit.
Voor een groot deel wel. De voorraad is verscheept naar DC Zwolle omdat ze boven de lijn Apeldoorn Lelystad meer Grolsch enzo drinken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef Juup© het volgende:
Zeg feb, is de Grolsch al uitverkocht bij de AH?
Bij de Hoogstraat AH stond nog 1 kratjequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef Juup© het volgende:
Zeg feb, is de Grolsch al uitverkocht bij de AH?
En die heb jij gekocht?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bij de Hoogstraat AH stond nog 1 kratje
ok, ik had er dus beter van kunnen maken:quote:
Of ... Eindhoven-post-iedere-keer-dat-ze-kijkt: Barb,quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef ArTiC het volgende:
ok, ik had er dus beter van kunnen maken:
Eindhoven-kijkt wel mee maar post niet: Barb
Daar heb ik in de buurt gewooooontquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bij de Hoogstraat AH stond nog 1 kratje
Ik sta er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef ArTiC het volgende:
Heb nog een oude OP online staan
En weer een nieuw Eindhoventopic!
[afbeelding]
users-kaartje:
[afbeelding]
***verneukte layout****
Eindhoven verjaardagskalender:
[ code verwijderd ]
Maar voel je je niet thuis in het gezelschap van MrW en Jerruh dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Barb het volgende:
[..]
Of ... Eindhoven-post-iedere-keer-dat-ze-kijkt: Barb,.
Dat was van ver voor jouw tijd newbiequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik sta er niet in(14 augustus
)
Huh?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef blieblie het volgende:
Maar voel je je niet thuis in het gezelschap van MrW en Jerruh dan?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Barb het volgende:
[..]
Huh?
Ik bedoelde lekkere combinatie niet sarcastisch hoor,.
Eerder letterlijk,,
.
Aha, maar hij is nu in de aanbieding bij de C1000quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:23 schreef febster het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel. De voorraad is verscheept naar DC Zwolle omdat ze boven de lijn Apeldoorn Lelystad meer Grolsch enzo drinken.
Jij ben ook geen eindhovenaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik sta er niet in(14 augustus
)
Met twee kratten bier op zou ik dat misschien wel toelaten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met een krat bier op zou ik je misschien wel doen
Goh wel een gewaagde opmerking voor jou hoor Florisquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met een krat bier op zou ik je misschien wel doen
Dat vond die rat die hier laatst zat ook geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik voel mij hier thuis.
Zoals mijn grote voorbeeld zou zeggen: "I'm going to build my own themepark. With blackjack! And hookers!"quote:
Nee, ben er nog.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef Juup© het volgende:
Barb is al weer weg?
Plus dat Eindhoven samen met Enschede "bijna"-alleenrecht heeft op een Stad-SCquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoals mijn grote voorbeeld zou zeggen: "I'm going to build my own themepark. With blackjack! And hookers!"
Maar helaas heb ik geen inspiratie voor een tof "[centraal] rozenburg" topic(plus dat ik waarschijnlijk de enige fokker ben in dit gehucht
)
Was helemaal niet sarcastisch hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef LaraLove het volgende:
[..]
NEEEEE man...zelf Christina lijkt dik in deze jurk
Ik werk nog steeds bij hetzelfde bedrijf waar ik destijds ook al werkte, alleen zit ik sinds 23 oktober 2004 (nee, geen typo) in de ziektewet, dus echt veel werken is er niet bij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef blieblie het volgende:
Maar hoe is het met Barb? Waar werk je nowadays?
Ik had wel eindelijk een reden om weer eens te pimpen met een Bender quote.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Plus dat Eindhoven samen met Enschede "bijna"-alleenrecht heeft op een Stad-SC*Trots is*
ik heb zo'n moeite met sarcasme in het nederlandsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was helemaal niet sarcastisch hoor.
*insert msn versie vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij hetzelfde bedrijf waar ik destijds ook al werkte, alleen zit ik sinds 23 oktober 2004 (nee, geen typo) in de ziektewet, dus echt veel werken is er niet bij.
Ben de naam kwijt van de serie, maar vond het maar een zeer matig fenomeenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had wel eindelijk een reden om weer eens te pimpen met een Bender quote.
Die was te makkelijk, jawn!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Met twee kratten bier op zou ik dat misschien wel toelaten.
WAT?! Gij heidenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben de naam kwijt van de serie, maar vond het maar een zeer matig fenomeen.
futurama that is.
Ja, ik kan alweer lopen en een beetje fietsen en als ik veel drank op heb kan ik ook stappen en dansen,quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef blieblie het volgende:
*insert msn versie van*
Damn! Dat is niet grappig. Zit er enige vorm van herstel in?
oei!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik heb zo'n moeite met sarcasme in het nederlands
Dit vind ik wel mooi wat jurk betreft:quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik heb zo'n moeite met sarcasme in het nederlands
En Juup© en Cynix © nog de ® © toevoegingen aan hun naam hebben die allang niet meer kunnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:29 schreef blieblie het volgende:
[..]
Plus dat Eindhoven samen met Enschede "bijna"-alleenrecht heeft op een Stad-SC*Trots is*
te herstellen van..... ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, ik kan alweer lopen en een beetje fietsen en als ik veel drank op heb kan ik ook stappen en dansen,. Al met al een stijgende lijn, maar ik ga de WIA wel in vrees ik. Twee jaar is net te kort om weer volledig te kunnen herstellen.
Ik? Nerd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
WAT?! Gij heiden. Of je bent gewoon een nep-nerd
Zo, da;'s niet niks. Maar na 12 maanden is het toch WAO?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:30 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds bij hetzelfde bedrijf waar ik destijds ook al werkte, alleen zit ik sinds 23 oktober 2004 (nee, geen typo) in de ziektewet, dus echt veel werken is er niet bij.
Oldbie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
En Juup© en Cynix © nog de ® © toevoegingen aan hun naam hebben die allang niet meer kunnen
Dat is klote... Waar ligt het aan? Als ik vragen mag dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, ik kan alweer lopen en een beetje fietsen en als ik veel drank op heb kan ik ook stappen en dansen,. Al met al een stijgende lijn, maar ik ga de WIA wel in vrees ik. Twee jaar is net te kort om weer volledig te kunnen herstellen.
stukken beterquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel mooi wat jurk betreft:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dat komt ook door de dames die erin zitten vrees ik.
.. een opvlamming van Lupus.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
te herstellen van..... ?
Vroeger wel, maar sinds 1 jan 2005 is dat 2 jaar geworden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo, da;'s niet niks. Maar na 12 maanden is het toch WAO?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef FlowDesign het volgende:
Die paarse jurk kan echt niet hoor
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef blieblie het volgende:
Dat is klote... Waar ligt het aan? Als ik vragen mag dan...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Barb het volgende:
.. een opvlamming van Lupus.
Van welke dingen heb jij last?quote:
Wel met Keira knighly erin...met mij misshchien niet nee....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Barb het volgende:
Ik ga met Flow mee, de paarse jurk kan echt niet.
Daar oordelen wij wel overquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Wel met Keira knighly erin...met mij misshchien niet nee....
Hiervan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Juup© het volgende:
Van welke dingen heb jij last?
* koortsopstoten
* plots optreden van uitgesproken vermoeidheid
* algemeen ziekzijn
* neurologische klachten
* uitgesproken hoofdpijn of onverklaarbare stemmingsverandering
* acute of subacute huiduitslag
* onverklaarbare pijn in de borstkas
* onverklaarbare pijn in de buik
* nieuw opgetreden artritis
* toenemende kortademigheid
* eiwit in de urine
* elke vorm van infectie
Bij Keira Knightley kan allesquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Barb het volgende:
Ik ga met Flow mee, de paarse jurk kan echt niet.
Nee, mij hoef je er ook niet in te heisen nee,quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef LaraLove het volgende:
Wel met Keira knighly erin...met mij misshchien niet nee....
klopt je lijkt er vaak dik in...maar zij is zo annorexia dat het gewoon pastquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef Barb het volgende:
[..]
Nee, mij hoef je er ook niet in te heisen nee,.
Ik ben gewoon niet zo kapot van jurken die wijd uitlopen.
What won't kill you, will make you stronger,quote:
Als ze zo strak zitten is het vaak ook moeilijk uittrekken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef LaraLove het volgende:
[..]
klopt je lijkt er vaak dik in...maar zij is zo annorexia dat het gewoon past
Hmmm daar zit wat in. Maar ik heb daar ook de andere kant bijna van gezien, maar dat is meer iets voor in R&Pquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Barb het volgende:
[..]
What won't kill you, will make you stronger,.
duidelijk een mannelijke gedachtequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ze zo strak zitten is het vaak ook moeilijk uittrekken.
Nah, is het uitpak gedeelte ook zo voorbij... das saai.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef LaraLove het volgende:
[..]
duidelijk een mannelijke gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |